Maar hij lijdt zo duidelijk en dat doet me toch wat. Arme knul.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:31 schreef regenworm het volgende:
Ik niet vind het wel leuk dat zo'n macho op zijn bek is gegaan.![]()
![]()
![]()
Mannen en pratenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Is dat een mannenprobleem of zo? Je kan toch gewoon zeggen "Dido, ik voel me heel erg kut door gisteravond en ik wil graag even met je praten, kan dat?"
Ach ja... zelfs Chantal heeft heel af en toe wel eens een goed moment. Doe je niets aan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het stomme is, dat ik hun met Lieske gister, als drietal wel een gezellig clubje vond![]()
Ik proest bijna m'n koffie tegen de monitor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar hij lijdt zo duidelijk en dat doet me toch wat. Arme knul.
Ik zou het al lang gedaan hebben (ben Man)quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Is dat een mannenprobleem of zo? Je kan toch gewoon zeggen "Dido, ik voel me heel erg kut door gisteravond en ik wil graag even met je praten, kan dat?"
Ja, is eigenlijk ook wel een beetje dom van me. Zo'n klein zinnetje tegen Dido is natuurlijk een soort quantummechanica.quote:
Het erge is dat Dido vast heel erg opgewonden wordt nu ze Roel zo ziet lijden. Dat is dan wel weer erg jammer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook, totaal geen medelijden met Roel. Laat hem lekker gaar koken. Dan leert ie het misschien wel. Hoewel, het is al de tweede keer hè dat ie zoiets flikt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik niet vind het wel leuk dat zo'n macho op zijn bek is gegaan.![]()
![]()
![]()
Sorry van je koffiequote:Op maandag 3 oktober 2005 20:33 schreef -Delta- het volgende:
Ik proest bijna m'n koffie tegen de monitor.![]()
prima leerproces voor hemquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Roel is 26, kom op zeg, ik ken jongens van 17 die gewoon sorry zeggen of "hey er zit me iets dwars kunnen we praten".quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, is eigenlijk ook wel een beetje dom van me. Zo'n klein zinnetje tegen Dido is natuurlijk een soort quantummechanica.
Daarom heb ik ook liever dat Roel doet of z'n neus bloedt of zo.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:34 schreef scanman01 het volgende:
Het erge is dat Dido vast heel erg opgewonden wordt nu ze Roel zo ziet lijden. Dat is dan wel weer erg jammer.
Hij moet Dido gewoon dumpen en lekker romantisch en geil gaan doen met Linda. Die twee passen veel beter samenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ook, totaal geen medelijden met Roel. Laat hem lekker gaar koken. Dan leert ie het misschien wel. Hoewel, het is al de tweede keer hè dat ie zoiets flikt?
De vorige was het ook sorry en het gebruikelijke geneuzel.
Precies. Hij moet gewoon doen alsof er niets aan de hand is. Dan komt DIdo vanzelf naar hem toequote:Op maandag 3 oktober 2005 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook liever dat Roel doet of z'n neus bloedt of zo.
Roel moet gewoon met Linda naar de jacuzzie gaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook liever dat Roel doet of z'n neus bloedt of zo.
Linda en roel passen erg goed bij elkaar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij moet Dido gewoon dumpen en lekker romantisch en geil gaan doen met Linda. Die twee passen veel beter samen![]()
Linda heeft ontdekt, dat Roel toch niet al teveel te bieden heeft (die paar cm van hemquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Roel moet gewoon met Linda naar de jacuzzie gaan![]()
Laat Dido maar lekker zitten met haar koninginnen gedrag![]()
-edit- was Rob vergeten in mijn telling, maar telt toch mee als hele man.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:28 schreef jalla het volgende:
zal nu toch wel een vrouw uitgaan komende keer btw?, anders wordt het 7 3 of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |