Je zal wel een typfoutje gemaakt hebben...quote:
Hmz... hoe lang doet jouw windows erover om op te starten?quote:
Euhmmmm 3 minutenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz... hoe lang doet jouw windows erover om op te starten?![]()
Of je houdt maar 1 icoon op je bureaublad (prullenbak) netals ik en je windows is binnen 1 minuut klaar voor gebruikquote:Op donderdag 15 december 2005 00:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmmmm 3 minuten
En afsluiten is nog veel erger, daar doet de pc ongeveer 5 minuten over
Maar ja, shit happens.
Kan ook, maar ik wacht wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of je houdt maar 1 icoon op je bureaublad (prullenbak) netals ik en je windows is binnen 1 minuut klaar voor gebruik
JIj gebruikt walkthroughsquote:
Wel, ik ben Jump en verwijder jou plaatjequote:Op donderdag 15 december 2005 00:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen zin in. En ik ben Juup©, geen dude.
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of je houdt maar 1 icoon op je bureaublad (prullenbak) netals ik en je windows is binnen 1 minuut klaar voor gebruik
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:46 schreef whoops het volgende:
[..]
Alsof het aantal icoontjes op je desktop zoveel invloed op de opstart-snelheid heeft...
ik weet niet, eerst stond hij dr nogquote:Op donderdag 15 december 2005 00:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je zal wel een typfoutje gemaakt hebben...
wátquote:
hardstikke handig hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wát, temperaturen en tv gids op je desktop
Jump arround.quote:Op donderdag 15 december 2005 08:20 schreef Jump het volgende:
[..]
Wel, ik ben Jump en verwijder jou plaatje
Als jij mishandeling "mooi" vind, then let it be so.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Laat hem toch, hij weet gewoon niet wat mooi is![]()
Als jij dat mishandeling noemt, en denkt dat dat meisje niet uit vrije wil zo is gaan zitten, dan moet je eens uit Staphorst komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:58 schreef Nitrane het volgende:
[..]
Als jij mishandeling "mooi" vind, then let it be so.
Alstjeblieft, nog een wallpapertje:quote:Op donderdag 15 december 2005 22:58 schreef Nitrane het volgende:
[..]
Als jij mishandeling "mooi" vind, then let it be so.
Wie laat zich uit vrije wil vastbinden, dan ben je niet helemaal 100%quote:Op donderdag 15 december 2005 22:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als jij dat mishandeling noemt, en denkt dat dat meisje niet uit vrije wil zo is gaan zitten, dan moet je eens uit Staphorst komen.
Wat een gezeur om nietsquote:Op donderdag 15 december 2005 23:41 schreef Nitrane het volgende:
[..]
Wie laat zich uit vrije wil vastbinden, dan ben je niet helemaal 100%![]()
En wat heeft Staphorst hier mee van doen als ik vragen mag?
daar is het FB topic voor geloof ikquote:Op zondag 18 december 2005 02:39 schreef Nitrane het volgende:
Ik zie nog geen zinnige reactie op mijn vraag. Komt er nog wat van! Het lijkt er op dat die beheerders alles hier mogen, zelfs mishandeling van vrouwen is gewoon toegestaan
Sorry voor de late reactie:quote:Op woensdag 14 december 2005 02:25 schreef SkaterSam het volgende:
[..]
Is dat Windows XP? Ziet er erg slick uit![]()
waar kan ik dat vinden en installeren?![]()
jij hebt vast wel meer foto's van haarquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:30 schreef The_Terminator het volgende:
[[url=http://fok.phserver.net/fok1/desktop_th.jpg]afbeelding][/url]
Lekker simpel
Jazeker, maar die ga ik niet allemaal in dit topic posten. Stuur me maar ff een mailtje en we komen er dan wel uit denk ikquote:Op zondag 18 december 2005 14:44 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
jij hebt vast wel meer foto's van haar![]()
Obsessie.quote:Op zondag 18 december 2005 12:10 schreef classpc het volgende:
Op dit moment is dit mijn desktop:
[afbeelding]
Je hebt nog steeds niet geleerd dat je 'thumbnail' maximaal 570 breed mag zijn?quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 15:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet geleerd dat je 'thumbnail' maximaal 570 breed mag zijn?
die desktop heb je van pixelgirlpresents.comquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 15:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die desktop heb je van pixelgirlpresents.com
Ik moest lachenquote:Op donderdag 15 december 2005 08:20 schreef Jump het volgende:
[..]
Wel, ik ben Jump en verwijder jou plaatje
Liefde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |