ook leukquote:
Oeh, dies stoerquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:57 schreef R.Brunswijk het volgende:
Nog even een slaapliedje:
Joan Jett & The Blackhearts - I Love Rock and Roll
En dan slapen![]()
Doeiii![]()
Jou heb ik lang niet gezien !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:35 schreef Laton het volgende:
Black Rebel Motorcycle Club - Heart and Soul
Ik had me verstopt!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jou heb ik lang niet gezien !
The Animals - We've Gotta Get Out Of This Place
voor mij ?quote:
Ik ontken alles!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
voor mij ?![]()
The Libertines - Tell The King
heel goed... doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:49 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik ontken alles!![]()
Keith Caputo - Selfish
moet ik in een kruis tastenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:55 schreef Laton het volgende:
LCD Soundsystem - Tribulations
Ik ben jarig trouwens!!!
[afbeelding]
tast toe!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
moet ik in een kruis tasten.. zou je je niet eerst even netjes voorstellen ?
![]()
morwen ? Wat zie jij ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:58 schreef Laton het volgende:
[..]
![]()
ik zie toch echt iets voor bij de koffie![]()
Tool - Sober
Ik zie hem nu ook niet meer...er stond in ieder geval een smakelijke taart..althans een plaatje ervan...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:05 schreef ondeugend het volgende:
Depeche Mode - Personal Jesus
Laton... van harte gefeliciteerd met je verjaardag !![]()
ik zie nog steeds een kruisje
Heb je ze op lowlands gezien?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:19 schreef ondeugend het volgende:
Franz Ferdinand - Jacqueline
Nee helaas...jij wel ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:21 schreef Laton het volgende:
[..]
Heb je ze op lowlands gezien?
Ellen Allien - Ghost train
Ja, was echt fenomenaal..dak ging er dan ook volledig af...beetje gemeen om in te wrijven wel...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee helaas...jij wel ?
Spider Murphy Gang - Wo bist Du?
Tnxquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:38 schreef Laton het volgende:
[..]
Ja, was echt fenomenaal..dak ging er dan ook volledig af...beetje gemeen om in te wrijven wel...
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=23231209&episode=23231357
hier kun je het concert beluisteren
R.E.M - Drive
Trustenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tnxik had al gezien dat hij er stond... maar het was er nog niet van gekomen.
Niets - Niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |