Naar huis gerend natuurlijk, wat denk jijquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb je ook nog iets tegen hem gezegd of ben je meteen naar huis gerend om het op Fok! te posten?.
Dat heet gebaren taalquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:06 schreef -Numlock- het volgende:
Zo iemand geef je toch gewoon een schop.
Aan die pilaren zitten spiegels héquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:07 schreef Jett het volgende:
ik was vandaag in de albert heyn to go. JAJA. stond er ookal een soort hippe voor me
het is net een plaag
vies haar enzo.
Lanzarotte van Houellebecq en Walging van Sartre.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:07 schreef HenkieVdV het volgende:
Hij vond je aantrekkelijk denk ik.
Maar heb je nog een leuk boek gekocht?
hij stond VOOR me. dus ik ga niet achter een pilaar staanquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Aan die pilaren zitten spiegels hé
Dat tweede is zoquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:10 schreef Jett het volgende:
[..]
hij stond VOOR me. dus ik ga niet achter een pilaar staan
en ik heb mooie haars.
noudanquote:
lol, ik dacht dat bakerpraatjes waren, van rukken doof wordenquote:
Hoi Jett,quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:13 schreef Jett het volgende:
[..]
noudan
JE HELE REACTIE KLOPT NIET MKKAAY
Blijkbaar niet gezien zijn afgetrokken kop en z'n Philips-oorbellenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, ik dacht dat bakerpraatjes waren, van rukken doof worden![]()
In z'n gezicht.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:26 schreef Razor21 het volgende:
Je had gewoon een scheet moeten laten dan hebben die doven er ook wat aan![]()
mja, maar het blijft slechts halve pret voor henquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:26 schreef Razor21 het volgende:
Je had gewoon een scheet moeten laten dan hebben die doven er ook wat aan![]()
topicstarter doet misschien mee aan de campagne van sirequote:Op maandag 3 oktober 2005 18:06 schreef -Numlock- het volgende:
Zo iemand geef je toch gewoon een schop.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:14 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Hoi Jett,
Ga eens iemand in een ander topic de aandachtshoer uithangen. Dankjewel.
Dat had niet zoveel zin, aangezien de rukker in kwestie doof is!quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb je ook nog iets tegen hem gezegd of ben je meteen naar huis gerend om het op Fok! te posten?.
Als ik een te kort lontje had dan had ik nu zijn hoofd op sterk water.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:47 schreef MI55ILLE het volgende:
[..]
topicstarter doet misschien mee aan de campagne van sire
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |