nee jullie trekken volle zalenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:50 schreef speedfreakssj het volgende:
ramadan is hypocriet.
de armen, waar ze solidair mee PROBEREN te zijn, wat ze bij lange na NIET halen, hebben geen 20KG voedsel om 1905 en hebben geen wekker om om 450 op te staan om nog eens 10KG zooi aar binne te duwen.
En daarbij, wanneer geven ze geld aan armen? nog NOOIT gezien.
ramadan is gewoon hypocriet en zielig.
En dan nog het werk laten beinvloeden ook want ze zijn zielig en hebben honger en kunnen daardoor minder hard werken.
Dan vier je maar ramadan in je EIGEN tijd.
Nee, inderdaad. Maar dat hoeft ook niet. Wij belijden ons geloof gewoon liever in de privé-sfeer of in de kerk. Ik ga anderen niet lastig vallen met zaken die mijn geloof betreffen. Wij zullen al zeker niet minder goed kunnen werken omdat we met ons geloof bezig zijn.quote:
Het is niet hypocriet, het is symbolisch. Het zou weinig zoden aan de dijk zetten om iedereen te verplichten een maand lang in hongerstaking te gaan. Dan zouden er mensen doodgaan en schade aan de organen krijgen enzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:50 schreef speedfreakssj het volgende:
ramadan is hypocriet.
de armen, waar ze solidair mee PROBEREN te zijn, wat ze bij lange na NIET halen, hebben geen 20KG voedsel om 1905 en hebben geen wekker om om 450 op te staan om nog eens 10KG zooi aar binne te duwen.
En daarbij, wanneer geven ze geld aan armen? nog NOOIT gezien.
ramadan is gewoon hypocriet en zielig.
En dan nog het werk laten beinvloeden ook want ze zijn zielig en hebben honger en kunnen daardoor minder hard werken.
Dan vier je maar ramadan in je EIGEN tijd.
Kom mijn straat dan ook niet vervuilen met carnavalquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar dat hoeft ook niet. Wij belijden ons geloof gewoon liever in de privé-sfeer of in de kerk. Ik ga anderen niet lastig vallen met zaken die mijn geloof betreffen. Wij zullen al zeker niet minder goed kunnen werken omdat we met ons geloof bezig zijn.
Ramadannen okay, maar vraag geen begrip van je baas als je verzwakt bent.
Of laat de Nederlandse tradities in hun waarde. Je bent ten slotte toch ook in Nederland?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:48 schreef saban het volgende:
[..]
Kom mijn straat dan ook niet vervuilen met carnaval![]()
Of rot op met sinterklaas, al 't toeter en gebel..
Van mij hoeft die onzin anders ook niet hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:12 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Of laat de Nederlandse tradities in hun waarde. Je bent ten slotte toch ook in Nederland?
Je hoeft ook niet mee te doen. Maar het hoort nu eenmaal bij de Nederlandse cultuur.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Van mij hoeft die onzin anders ook niet hoor.![]()
Van mij ook niet. Maar daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Van mij hoeft die onzin anders ook niet hoor.![]()
om zo mensen te laten wat Ramadan isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:18 schreef HT-Moker het volgende:
meki akhi je vraag constant om respect, maar ik snap sowieso niet waarom je dit topic heb geopend
Wij belijden ons geloof ook in privé-sfeer of in de moskee. Wie vallen de moslims lastig dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar dat hoeft ook niet. Wij belijden ons geloof gewoon liever in de privé-sfeer of in de kerk. Ik ga anderen niet lastig vallen met zaken die mijn geloof betreffen. Wij zullen al zeker niet minder goed kunnen werken omdat we met ons geloof bezig zijn.
Ramadannen okay, maar vraag geen begrip van je baas als je verzwakt bent.
Drol, Ramadan hoort niet bij de Turkse/Marokkaanse/Whatever-nationaliteit cultuur, maar bij de Islam.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:12 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Of laat de Nederlandse tradities in hun waarde. Je bent ten slotte toch ook in Nederland?
Oink.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:31 schreef saban het volgende:
[..]
Drol, Ramadan hoort niet bij de Turkse/Marokkaanse/Whatever-nationaliteit cultuur, maar bij de Islam.
Net zoals kerst en carnaval, het is niet iets Nederlands, het hoort bij 't gristendom.
Nou ja, eigelijk bedoelde ik het sarcastisch, maar sommige varkenskoppen nemen het al te serieus.
Oeps, vloek ik nu![]()
![]()
En aangezien Nederland een christelijke staat is hoort het o.a. bij de Nederlandse cultuur. De Ramadan niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:31 schreef saban het volgende:
[..]
Drol, Ramadan hoort niet bij de Turkse/Marokkaanse/Whatever-nationaliteit cultuur, maar bij de Islam.
Net zoals kerst en carnaval, het is niet iets Nederlands, het hoort bij 't gristendom.
Moeilijk he je frustraties inhouden, ik zou ook gefrustreerd zijn als ik me mijn hele leven aan de belachelijke regels van een ik weet niet hoeveel jaar oud boek moest houden, geschreven door een of andere freak die zijn eigen moeder huwt.quote:Nou ja, eigelijk bedoelde ik het sarcastisch, maar sommige varkenskoppen nemen het al te serieus.
Oeps, vloek ik nu![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:13 schreef Chokeme het volgende:
[..]
En aangezien Nederland een christelijke staat is hoort het o.a. bij de Nederlandse cultuur. De Ramadan niet.
[..]
Moeilijk he je frustraties inhouden, ik zou ook gefrustreerd zijn als ik me mijn hele leven aan de belachelijke regels van een ik weet niet hoeveel jaar oud boek moest houden, geschreven door een of andere freak die zijn eigen moeder huwt.
quote:Of laat de Nederlandse Turkse/Marokkaanse tradities in hun waarde.
Het zal de haat wel in je zijn.quote:Beetje normaal reageren moet niet zo moeilijk zijn toch ? Het zal de honger wel zijn denk ik..
Haat? Waar zie jij een teken van haat? Die ik eerder bij jou, zoals je over Varkenskoppen praat. Wat in hemelsnaam doe je hier als je niet van 'varkenskoppen' houdt? (vanwaar de associatie met varkens trouwens?). Trouwens, wat heb jij met schelden ? Nu ben k weer een newbie..so..? Ik heb maar 700 nog wat posts, wil dat zeggen dat je minder echt van spreken hebt ? Gelukkig heb ik nog een leven naast het fok forum en de koranquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:20 schreef saban het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het zal de haat wel in je zijn.
..Gast, vermaak je een beetje, neem mij niet al te serieus![]()
/edit
Over je ondertitel ben ik het zeer eens met je..newbie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |