ha ha Tex, dat herken ik maar al te goed!
Wel heel fijn dat Noah een beter slaapritme begint te krijgen nu. Van 21.00 tot 08.30uur is goed zeg!!!
![]()
Julius zit de laatste dagen juist te k*tten met slapen.
![]()
Normaal gaat ie aan het eind van de middag altijd nog even z'n bedje in. Een half uur of een uurtje ofzo. daarna hield ie het dan vol tot een uur of 20.30 en dan ging ie naar bed. We maken hem dan dus nog wel wakker voor de voeding van 23.00ur. Nu echter, doet ie nog steeds wel dat slaapje, maar hij wil om 20.30 niet terug. Of heel even maar, en begint dan de longen uit z'n lijf te gillen, net zo lang tot ie weer beneden is. Hij wil dan pas rond 22.00uur gaan slapen. de late voeding heb ik nu dus al een paar keer heel vroeg gegeven, al rond 21.30uur. Hij hield het dan wel uit tot de volgende ochtend, gelukkig, dus daar zit niet perse een probleem. Ik heb ook geprobeerd om het 'einde van de middag slaapje' over te slaan en hem gewoon tot 21.00uur wakker houden, maar ook dan blijft ie krijsen tot ie beneden is.
![]()
Hmmmmm, ik weet niet zo goed wat hiermee te doen. Het zal vanzelf wel weer overgaan denk ik, maar toch lastig. Zou het kunnen dat misschien de voeding van 19.oouur en die van 23.00uur kunnen gaan samenvallen zo rond 20.00uur of 21.00uur? Of is ie daar nog te klein voor? Misschien beter te wachten tot ie wat meer avondeten binnenkrijgt dan nu het geval is. Voorals nog is het grote broccolimonster vooral aan het knoeien met eten, alleen de fruithap gaat er prima in.
Nou.... gepuzzel weer met tijden en voedingen zeg.
![]()
Iedere moeder krijgt er mee te maken. Heeft iemand goede raad? En trouwens... de vaders: Ho maar! Die weten niet eens waar je het over hebt!