Wat we doen is dus een plaatje zetten, vragen stellen en dan zonder gebruik te maken van mighty Google de naam van het personage raden. De echte diehards in deze tak van sport kunnen dan mee blijven doen met Raad-je-Plaatje en het lekker knus houden. De dommere mensen, onder wie ik mezelf eigenlijk niet reken (maar enfin), kunnen dan hier terecht in "RJP voor Dummies".quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
* Ding Dong *
Hier volgt een dienstmededeling van beide C&H mods:
Wij hebben uit de OP het volgende stuk verwijderd
[..]
Dit stuk bevat, naast bedenkelijk taalgebruik, namelijk feitelijke onjuistheden.
Zo is RJPvD niet 'verbannen' naar FOT, doch is het door de FA's op verzoek van de gebruikers naar FOT verplaatst. Tevens willen wij er graag op wijzen, dat wij zonder enige moeite zouden kunnen leven zonder RJPvD, maar dat de terugplaatsing plaats heeft gehad op verzoek van de FOT-mods, die het topic niet vonden passen bij hun forum.
Gelieve dus de volgende RJPvD met deze gecorrigeerde OP te beginnen.
Einde dienstmededeling
* Ding Dong *
Ik vond je vorige ava (hondensnuit) veul toffer.quote:
Diaan, je bent erg warm hoor!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij is hij een NL-zanger.... ik denk steeds aan Hans de Booij...
dit past beter bij mijn nieuwe rellende imagoquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik vond je vorige ava (hondensnuit) veul toffer.
Wees eens lief, en neem die oude avatar weer?![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Of die van Toontje lager? Heb die tekst nooit begrepen van hun. Hoe de fuck kun je stiekem met iemand dansen?
Erik Mesie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:54 schreef Bullpit het volgende:
Eric Mesie?
Neem dan deze :quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:53 schreef Bullpit het volgende:
[..]
dit past beter bij mijn nieuwe rellende imago![]()
Dat was mn te late en alweer verwijderde edit: EDIT: heldere ingeving: Erik Mesiequote:Op maandag 3 oktober 2005 15:54 schreef Bullpit het volgende:
Eric Mesie?
Ah, too bad, Diaan!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:55 schreef Diaan73 het volgende:
Dat was mn te late en alweer verwijderde edit: EDIT: heldere ingeving: Erik Mesie
Fok!firm de gekste!!quote:
Lijkt er inderdaad wel beetje op , maar is het nietquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:58 schreef fotoloog het volgende:
Gary Moore
Jammer was een van de betere jeugdseries.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:33 schreef fotoloog het volgende:
Nee
waar en wanneer werd dat uitgezonden? Ik heb het echt nog nooit gezien....quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jammer was een van de betere jeugdseries.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Phillip Seymour Hoffman.
Op Nederland 3 eind jaren 80 begin jaren 90. Met muziek van Clannad!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
waar en wanneer werd dat uitgezonden? Ik heb het echt nog nooit gezien....
Hmmm is van mijn tijd wel, maar dit is dus echt aan mij voorbij gegaan. Waarschijnlijk typisch jongensserie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op Nederland 3 eind jaren 80 begin jaren 90. Met muziek van Clannad!![]()
Mijn beste vriendin keek ook altijd maar misschien was dat omdat ik keek.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm is van mijn tijd wel, maar dit is dus echt aan mij voorbij gegaan. Waarschijnlijk typisch jongensserie.
Rooooooooooooobin, Rooooooooooooobin, the hooded man!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Op Nederland 3 eind jaren 80 begin jaren 90. Met muziek van Clannad!![]()
Ah jij keek ook? Geweldige serie was dat toch?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Rooooooooooooobin, Rooooooooooooobin, the hooded man!![]()
Dat was er niet een van dertien in een dozijn, dat klopt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah jij keek ook? Geweldige serie was dat toch?
quote:
En wie van de twee is Eidur??quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eidur lijkt een beetje op mijn zwager.
![]()
Die blonde.quote:
Jazeker, vroeger (jaren zeventig/tachtig) was hij een erg bekende televisie-acteur.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
Tokay: acteur?
En weer een puntje erbij voor sootyquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:37 schreef sooty het volgende:
David Soul (Hutch).
Ah, gezellig.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook nog hoor Tokay... maar ik weet het niet.
Hij lijkt er griezelig veel op hè?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:07 schreef Gellius het volgende:
Hij lijkt op david byrne, maar ik wist niet dat die al zo grijs is geworden.
die is druk met wat anders... maar ik zie dat het inmiddels geraden is. Van welke band is hij dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ah, gezellig.
Toch weet ik bijna zeker dat je de muziek van deze meneer kent.
En anders peaceman wel.
Talking Heads.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
die is druk met wat anders... maar ik zie dat het inmiddels geraden is. Van welke band is hij dan?
Ik had m niet herkend.. maar dat komt ook omdat ie zo vrolijk kijktquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ah, gezellig.
Toch weet ik bijna zeker dat je de muziek van deze meneer kent.
En anders peaceman wel.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is jouw Felicity Huffman Tokay volgens mij.
Hey Treinsharpei is terug!quote:
Ik zeg: 'Max Planck award' voor Tokay...quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:33 schreef pyl het volgende:
Dat je ooit iemand plaatst en dan na enkele maanden zelf niet meer weet wie het was, is al erg genoeg, maar het overkomt iedereen weleens - mij ook. Maar dat je iemand liefst acht keer hebt geplaatst, acht (8!) keer (!!!), de laatste keer nog geen anderhalve week geleden, en haar dan in de verste verte niet herkent ...
Dat is er een voor het Guinnessbook hoor.![]()
Nee joh. We vinden je nog steeds lief hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:38 schreef Tokay het volgende:
Ik heb nu héél erg de behoefte om met de staart tussen de benen, achteruit schuifelend - mijn hoofd nederig gebogen om niemand in de ogen te hoeven kijken - héél stilletjes via de achterdeur RJPvD te verlaten.......![]()
![]()
![]()
![]()
Laat ze maar lullen, Tokay. U bent een aanwinst. Kop op.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:38 schreef Tokay het volgende:
Ik heb nu héél erg de behoefte om met de staart tussen de benen, achteruit schuifelend - mijn hoofd nederig gebogen om niemand in de ogen te hoeven kijken - héél stilletjes via de achterdeur RJPvD te verlaten.......![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:38 schreef Tokay het volgende:
![]()
![]()
![]()
Neuh.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:43 schreef Treinhomo het volgende:
Michael Caine ?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
...Girlpower
Neuh, dit plaatje is een 'still' uit een baanbrekende SF-serie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:45 schreef Treinhomo het volgende:
Tony Curtis ?
Dr. Who ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:50 schreef sooty het volgende:
Neuh, dit plaatje is een 'still' uit een baanbrekende SF-serie.
Neuh. Amerikaans. Dit was een gastoptreden; de man is geen acteur.quote:
Star trek ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:55 schreef sooty het volgende:
Neuh. Amerikaans. Dit was een gastoptreden; de man is geen acteur.
Voordat ik antwoord, wacht ik even of er meerdere participanten zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:04 schreef Treinhomo het volgende:
Zanger ?
Kan ik mee leven; 'k wil Tokay natuurlijk ook een kansje gunnen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:07 schreef sooty het volgende:
Voordat ik antwoord, wacht ik even of er meerdere participanten zijn.
Nofi.
My lips arequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:09 schreef Treinhomo het volgende:
Kan ik mee leven; 'k wil Tokay natuurlijk ook een kansje gunnen...
Yep.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:32 schreef pyl het volgende:
Liberace?
quote:TH was erg baldadig na het verlies van Treinsharpei. Hij zocht voortdurend ruzie met Andy en Tokay omdat hij hun de schuld gaf van de dood van zijn trouwe viervoeter. Als ze direct naar een dierenarts waren gegaan had zijn Treinsharpei nog geleefd. Dat wist ie zeker. De hele dag was hij opstandig en vervelend. Juffrouw Diaan besloot hem maar naar huis te sturen. Omdat ze zo geen les kon geven. Wyccie wilde ook mee maar dat mocht niet van juffrouw Diaan. Na schooltijd liepen Andy en Tokay naar huis. TH had hun opgewacht. Hij duwde Andy en vroeg wat had je dan? Tokay trok Andy weg. Laat hem maar. Hij meent het niet zei ze sussend. Andy liet zich al mopperend mee voeren. Berk was op weg naar het huis van Andy. Ook hij kreeg het met TH aan de stok. TH schopte naar hem. Berk zette het op een lopen. Hij was geen vechtersbaas, hij was een journalist. TH was zo boos dat hij zelfs niet met Wyccie wou wandelen. Hij wou alleen maar Treinsharpei terug. De volgende dag gingen ze voetballen in het park met de hele klas. Rechercheur DH was de coach van het ene team en juffrouw Diaan van het andere team. Rechercheur Peaceman was scheidsrechter. Het was allemaal leuk tot TH Tokay hard onderuit schopte. Tokay huilde van de pijn. TH werd eruit gestuurd. Juffrouw Diaan nam hem apart om eens een hartig woordje met hem te spreken. Dat je hond dood is heel erg. Maar je hoeft je niet op je klasgenootjes af te reageren. Dat sta ik niet toe. Ik wil dat je excuses aan Tokay aanbiedt en je blijft vanmiddag na om strafregels te schrijven. TH bood zijn excuses aan Tokay aan. De hele klas keek hem boos aan. TH had zich niet erg populair gemaakt de afgelopen paar dagen. Toen TH later die middag klaar was met strafregels schrijven ging hij naar huis. Juffrouw Diaan had al naar huis gebeld en dus kreeg hij ook nog eens een pak op zijn sodemieter van vader Trein. TH ging verdrietig naar bed. Hij huilde zich in slaap. De volgende dag merkte hij op school dat iedereen hem vermeed behalve Wyccie. TH voelde zich nu nog ongelukkiger. De dag duurde eindeloos lang voor hem. Toen hij die middag thuis kwam wachtte hem een verrassing. Vader Trein had een nieuw huisdier voor hem gekocht. Een tekkeltje. Treintekkel noemde TH die. TH rende met Treintekkel naar Wyccie om hem te laten zien. Hij voelde zich de gelukkigste van de Fok!straat.
Niet Perry Como, noch Robert Mitchum, TH.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef pyl het volgende:
Gokje op Perry Como.
quote:
Ow ik vond het eerst wel heel zielig voor TH... maar gelukkig eindigt het verhaaltje goed.quote:
ik heb onlangs iemand geplaatst , waarvan ik na 10 minuten al niet meer wist wie het was hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:33 schreef pyl het volgende:
Dat je ooit iemand plaatst en dan na enkele maanden zelf niet meer weet wie het was, is al erg genoeg, maar het overkomt iedereen weleens - mij ook. Maar dat je iemand liefst acht keer hebt geplaatst, acht (8!) keer (!!!), de laatste keer nog geen anderhalve week geleden, en haar dan in de verste verte niet herkent ...
Dat is er een voor het Guinnessbook hoor.![]()
deze week niet meerquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:19 schreef Tokay het volgende:
Daar is dat grappige hondje weer!Leuk joh Bullpit, nu niet meer veranderen hoor!
quote:
Mijn meneer is reeds geraden, zie de post van pos.quote:is jouw meneer engelsman?
Leuk, ben ik een keer agressiefquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet ik ook nog een Fok!firm verhaaltje bedenken?
Nou als je strafregels uitdeelt ben je ook wel behoorlijk gevaarlijk hoor juf.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk, ben ik een keer agressiefmaar voor nu ga ik slapen. Welterusten
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou als je strafregels uitdeelt ben je ook wel behoorlijk gevaarlijk hoor juf.
Truste
Je bent een hele lieve juf maar met ettertjes als Andy en TH in de klas moet je soms wel eens streng zijn.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent een hele lieve juf maar met ettertjes als Andy en TH in de klas moet je soms wel eens streng zijn.
Weltrusten Diaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
nou met dit compliment kan ik nu heerlijk gaan slapen. Tot morgen
Ik ga ook zo pitten dus dat kom mooi uit. Druk met werk?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar héél eventjes, alleen om te groeten eigenlijk. Ik ben echt kapot moe![]()
Yepquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga ook zo pitten dus dat kom mooi uit. Druk met werk?
Ai dat zijn vervelende bijkomstigheden. Is je maffiabak inmiddels weer aan de praat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
YepDaarbij gaat er een hoop mis. Sta je op zaterdagochtend om 7 uur op om naar je werk te gaan, word je terwijl je de trap af loopt naar beneden gebeld door de planning dat ze vergeten zijn door te geven dat je om 5 uur 's middags moet beginnen tot diep in de nacht. Die dag werd nog wat langer toen ik 's nachts op de terugweg op de A-10 strandde met een benzinetoevoerprobleem. Ik was om half 3 thuis en moest toen nog op internet speuren naar een autoverhuurbedrijf wat op zondag open was aangezien ik op zondag weer vroeg moest werken
![]()
Yep. Ik werd eerst gebeld dat hij het weer deed maar dat ze geen storing konden vinden. Gelukkig hadden ze een uurtje later de oorzaak wel ontdekt. Heb twee dagen in een truttenschudder rondgetuft. Het was me gelijk weer duidelijk waarom ik liever wat meer uitgeef aan m'n dagelijks vervoerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ai dat zijn vervelende bijkomstigheden. Is je maffiabak inmiddels weer aan de praat?
Een Suzuki Alto?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Ik werd eerst gebeld dat hij het weer deed maar dat ze geen storing konden vinden. Gelukkig hadden ze een uurtje later de oorzaak wel ontdekt. Heb twee dagen in een truttenschudder rondgetuft. Het was me gelijk weer duidelijk waarom ik liever wat meer uitgeef aan m'n dagelijks vervoer![]()
Italiaanse bakken zijn wel wat mannelijker idd. Minus de Fiat Punto en Panda dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toyota YarisIk háát Japanse auto's
![]()
Och, mannelijker.... de mijne noem ik Giuliaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Italiaanse bakken zijn wel wat mannelijker idd.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:36 schreef Tokay het volgende:
Sommige housewives zijn wel héél erg desperate.![]()
Ehm, het zal ongetwijfeld aan mijn verwarde hoofd liggen, maar wat moet ik zeggen?quote:
Jij ziet gewoon dingen die er niet zijn, mr_a!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Het was net zo'n mooie gedachte...Kate en Gwen
![]()
Hmmmmm.....nou vooruit, ik zal het maar verklappen: dit spelletje heet Raad je Plaatje!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:44 schreef Tokay het volgende:
Ehm, het zal ongetwijfeld aan mijn verwarde hoofd liggen, maar wat moet ik zeggen?
Snelle leerling!quote:De namen van de dames?
Heel goed!quote:Ik meen Marcia Cross te herkennen in die blauwe jurk, maar die blonde, tsja van haar zie ik het gezicht niet.....
Hmm, dat zal dan wel Mrs. William H. Macy zijn, Felicity Huffman, dus.![]()
Ik zie dingen die ik wil zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:46 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jij ziet gewoon dingen die er niet zijn, mr_a!
Soms is het best handig om het topic even door te lezen, voordat je iets post, Z.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:53 schreef Z het volgende:
Is het Nicole Kidman + een Desperate Housewive?
Ha, ja, dat zou ik ook weleens willen zien!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:53 schreef Z het volgende:
Is het Nicole Kidman + een Desperate Housewive?
Zat ik net lekker te dagdromen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Soms is het best handig om het topic even door te lezen, voordat je iets post, Z.![]()
Jij toch liever Gwyneth en Monic Hendrickx Pyl?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Ha, ja, dat zou ik ook weleens willen zien!![]()
Het goede antwoord is al gegeven, Z. Door niemand minder dan onze bovenstebeste eigenste Desperate Housewife!![]()
Ook over Kate en Gwen?quote:
Hmm, wat zal ik zeggen... dream on, Z!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef Z het volgende:
Zat ik net lekker te dagdromen.
Ach, met dat type plaatjes ben ik niet zo kieskeurig hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij toch liever Gwyneth en Monic Hendrickx Pyl?
Ik ook niet maar een voorkeur heeft iedereen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Ach, met dat type plaatjes ben ik niet zo kieskeurig hoor.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:09 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Dat jurkje ook, die maillot, die schoenen, die tas..............![]()
![]()
ff lezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:27 schreef peaceman het volgende:
Avond
Las dat His Lordship gister weer bezig is geweest... Heb mijn gal maar even gespuwd in feedback.
ik zie je reactie in fb-topic.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:27 schreef peaceman het volgende:
Avond
Las dat His Lordship gister weer bezig is geweest... Heb mijn gal maar even gespuwd in feedback.
Staat in de OPquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zie je reactie in fb-topic.
nou nog de rest zoeken
gisterenavond?? hmmm waar staat dat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:27 schreef peaceman het volgende:
Avond
ze zijn idd "overal" vooral TTK he DH? aan het ouwehoeren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
@peaceman: t past helemaal in t beeld van de negatieve spiraal waarin fok! zich momenteel bevindt.
TTK is een aanfluiting. eerst dreigen en roepen en dan niks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ze zijn idd "overal" vooral TTK he DH? aan het ouwehoeren.![]()
Hoezo? waar is er nog meer aan de hand dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:32 schreef dolle_hond het volgende:
@peaceman: t past helemaal in t beeld van de negatieve spiraal waarin fok! zich momenteel bevindt.
TTK toch? eerst veel heisa maken, dan zeggen dat er zondag van alles gaat veranderen, maar nu is het dinsdag en is er nog niets veranderd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoezo? waar is er nog meer aan de hand dan?
mooi gesproken hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:42 schreef peaceman het volgende:
Kunnen jullie je trouwens vinden in mijn post in FB? Zo nee, geeft niks hoor, heb puur voor mijzelf gesproken.
dat lijkt mij ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:17 schreef pyl het volgende:
-edit op reactie-
Maar afijn. Dit is Ornella Muti, lijkt me.
Misschien wel, maar ik kan dat niet als er bullshit uitgekraamd wordt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:17 schreef pyl het volgende:
-reactie op edit-
Ik vrees het ook... Vraag me af wie ons WEL wil hebben.quote:We hebben onze langste tijd hier gehad, vrees ik.
Dat siert je, Peaceman. Maar met jouw cri de coeur heeft 'men' weer een volgende stok om RJPvD te slaan.......quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:21 schreef peaceman het volgende:
Misschien wel, maar ik kan dat niet als er bullshit uitgekraamd wordt.
Daarover zou ik me geen zorgen maken.quote:Ik vrees het ook... Vraag me af wie ons WEL wil hebben.
misschien het keldertje welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:21 schreef peaceman het volgende:
Ik vrees het ook... Vraag me af wie ons WEL wil hebben.
waarom? ik heb niks raars gezegd.. alles is op waarheid gebaseerd. Hij gedraagt zich als een dictator en die kunnen wij ook missen. De rest is een vraag en een veronderstelling... ach als je dat al niet mag zeggen... bovendien... als je hem gelijk geeft, krijg je ongetwijfeld ook commentaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:25 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat siert je, Peaceman. Maar met jouw cri de coeur heeft 'men' weer een volgende stok om RJPvD te slaan.......
Peaceman, ik ben het inhoudelijk helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:32 schreef peaceman het volgende:
waarom? ik heb niks raars gezegd.. alles is op waarheid gebaseerd. Hij gedraagt zich als een dictator en die kunnen wij ook missen. De rest is een vraag en een veronderstelling... ach als je dat al niet mag zeggen... bovendien... als je hem gelijk geeft, krijg je ongetwijfeld ook commentaar.
Ik ben soms niet zo verstandigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Peaceman, ik ben het inhoudelijk helemaal met je eens.![]()
Maar misschien is het verstandiger om er geen aandacht aan te besteden.............
Mijn broer vind jou een homoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:44 schreef Treinhomo het volgende:
Heeft iedereen hier opeens een broer tegenwoordig
Tsssquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb daar een broertje dood aan, wat mensen van mij vinden...![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:46 schreef peaceman het volgende:
TsssPyl... een foto van His Lordship plaatsen
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:56 schreef Nuongirl het volgende:
OK, en nu gaan we stoppen met L_V bashen. Dat is nergens voor nodig en anders ben ik genoodzaakt om deze reeks op slot te gooien.
Jullie lijken wel een stel kleine kinderen
Zeg je hetzelfde tegen hem? Nuon ik respecteer jou, omdat jij normaal tegen ons doet, dat doet Lord niet en een grapje moet kunnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:56 schreef Nuongirl het volgende:
OK, en nu gaan we stoppen met L_V bashen. Dat is nergens voor nodig en anders ben ik genoodzaakt om deze reeks op slot te gooien.
Fair enough, Nuongirl, maar we zijn niet aan het bashen! Dat misverstand moet toch even uit de weg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:56 schreef Nuongirl het volgende:
's vast geen koorddanser ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:00 schreef pyl het volgende:
On topic: enig idee wie mijn meneer wél is?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:02 schreef Bullpit het volgende:
heeft ie een broer?
Marieken ken je toch wel ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:09 schreef Bullpit het volgende:
Nijmegen, dan haak ik af ik ken alleen Guusje ter Horst en Frank Boeijen
die heeft toch een kamer in Amsterdamquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Marieken ken je toch wel ? [afbeelding]
'Raad je plaatje voor broers'.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef Tokay het volgende:
Wat gebeurt er, wat gebeurt er???
Aardbevingen veroorzaken? tijdens een normale wandeling?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:22 schreef Bullpit het volgende:
doe nog es een hint, wat deed ie in Nijmegen bijvoorbeeld![]()
en wanneer deed ie dat ?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Aardbevingen veroorzaken? tijdens een normale wandeling?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:29 schreef Tokay het volgende:
Ik krijg net het bericht door dat pyl niet meer kan posten.
Watskeburt?!![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:27 schreef Cynix ® het volgende:
Pyl kan zich kennelijk niet gedragen in C&H en denkt o.a. de mods te moeten schofferen. Dit kan niet getolereeerd worden. Weekban C&H derhalve.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:29 schreef Tokay het volgende:
Ik krijg net het bericht door dat pyl niet meer kan posten.
Watskeburt?!![]()
quote:Pyl kan zich kennelijk niet gedragen in C&H en denkt o.a. de mods te moeten schofferen. Dit kan niet getolereeerd worden. Weekban C&H derhalve.
Helemaal niks; maar er moet natuurlijk, geheel in de beste Staliniaanse traditie, een voorbeeld gesteld worden...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:34 schreef peaceman het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet goed waarom. Wat heeft ie nou gezegd?
Deze ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:37 schreef Tokay het volgende:
Zijn kritische post in het FB-topic is niet in goede aarde gevallen.
Arme pyl, mag hij een week hier niet posten.Ik ben boos.
![]()
Die's van bijna een week geleden...daar zijn ze ook lekker op tijd bij dan...quote:Op donderdag 29 september 2005 09:18 schreef pyl het volgende:
Lord_Vetinari,
Inzake een topic als RJP voor Dummies heeft een moderator een louter dienende taak. Hij moet op de achtergrond blijven en hier en daar een klusje opknappen. Koffie zetten, de vaatwas doen, de vuilniszakken buiten zetten - dat werk. En dan alleen als de users erom vragen.
RJPvD loopt immers al 389 nummers zonder problemen; het enige wat een mod ooit hoefde te doen was het - op verzoek!!! - verbeteren van een typfout in de topictitel, of iets van die orde. In al die 389 nummers is zelden of nooit een onvertogen woord gevallen, zelden of nooit een plaatje geplaatst dat de morele of politieke toets der betamelijkheid niet kon doorstaan. En als dat een enkele keer toch gebeurde, dan corrigeerden de andere users de plaatser (het zelfregulerend vermogen van een goed functionerend democratisch stelsel in de praktijk, zogezegd - maar dat terzijde).
Nooit heeft dat tot onverkwikkelijkheden geleid die ingrijpen van een mod nodig maakte. Nooit - en ik kan het weten, want ik neem al vanaf het begin met regelmaat deel aan dit topic. Overigens hebben we ook voor het maken van eenvoudige optelsommen geen mod nodig, zo is wel gebleken.
Een louter dienende taak dus, L_V. Knoop dat nou eens in je oren. Wij regelen onze zaakjes zelf wel, ook als er (o hemeltje lief!) twee topicnummers tegelijk open zijn. Dus in het vervolg handen af van RJPvD, zolang je niet hoort roepen: "Hé jij daar, koffie zetten!".
![]()
Doe maar niet, dan blijf ik alleen over.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:49 schreef Berkery het volgende:
Hier zakt mijn broek van af...![]()
Waarom niet meteen het hele kliekje uit de OP een ban?
Verkapte 'Ik-wil-ook-met-m'n-avatar-in-de-OP' post...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:51 schreef brother52 het volgende:
Doe maar niet, dan blijf ik alleen over.
Dat ook, maar anders zou ik mijn eigen plaatjes moeten gaan raden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Verkapte 'Ik-wil-ook-met-m'n-avatar-in-de-OP' post...![]()
of: voor pyl, we missen je, ouwe gabber...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:55 schreef Berkery het volgende:
Volgende topictitel: voor bans van pyl
Als je 'm toch spreekt, vraag dan ook meteen even de naam van die fatso...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:00 schreef Tokay het volgende:
Berichtje van pyl uit het Fok!gevang:
Zeg maar tegen de anderen in RJPvD dat ze met mij geen medelijden hoeven te hebben. Ik heb deze week tenminste geen last van L_V.
RJPvD wordt een zigeunertopic.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:21 schreef peaceman het volgende:
Ik vrees het ook... Vraag me af wie ons WEL wil hebben.
Notquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:05 schreef Treinhomo het volgende:
Huey van The fun lovin' criminals ?
Dat wordt schoenen uittrekken, voordat je binnenkomt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:08 schreef Berkery het volgende:
RJPvD wordt een zigeunertopic.
dat komt omdat jij zo snel rent dat een kilometer al snel 100 meter is!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die Mike Patton blijft overal altijd lang staan..vreemd, herken 'm al van een kilometer afstand..
Wie is dat dan ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die Mike Patton blijft overal altijd lang staan..vreemd, herken 'm al van een kilometer afstand..
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Brothers in Arms , we gaan strijdend ten onderquote:
Hee Newbie... weer een nieuwe avatar? Cool!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zong vroeger bij Faith no More, en wat ie nu doet is niet bij te houden, maar het schijnt allemaal très hip te zijn.quote:
Schijnt? Dus iedereen denkt dat, maar niemand weet het?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Zong vroeger bij Faith no More, en wat ie nu doet is niet bij te houden, maar het schijnt allemaal très hip te zijn.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee Newbie... weer een nieuwe avatar? Cool!![]()
Ik vind m ook leuk hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Eindelijk eens een leuke reactie
nee het is de britse rapster Ms Dynamite.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:00 schreef Tokay het volgende:
Berichtje van pyl uit het Fok!gevang:
Zeg maar tegen de anderen in RJPvD dat ze met mij geen medelijden hoeven te hebben. Ik heb deze week tenminste geen last van L_V.
Yogi drink nog meer!quote:
Neologisme...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:25 schreef Tokay het volgende:
BERICHT VOOR TH, VAN PYL UIT HET FOK!GEVANG:
P.S. Zeg even tegen TH dat het "Stalinistische" traditie is, ipv Staliniaanse..............
Wat is het ook een betweterquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:25 schreef Tokay het volgende:
BERICHT VOOR TH, VAN PYL UIT HET FOK!GEVANG:
P.S. Zeg even tegen TH dat het "Stalinistische" traditie is, ipv Staliniaanse..............
Staat hierboven al!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:29 schreef Bullpit het volgende:
hey Tokay, vraag eens even aan Pyl wie z'n Nijmeegse meneer was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |