quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:18 schreef Loedertje het volgende:
Chantal geeft een compliment aan Lieske * voor de 1e pizza die je gemaakt hebt, uitstekend!!!
Ze spreekt doorgaans altijd op denigrerende toon tegen Lieskequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:20 schreef Ripley het volgende:
[..]klinkt alsof ze denkt dat Lieske een minderbedeelde is
Of: Bij wie loop ik nog een kleine kans op een nominatie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:20 schreef Loedertje het volgende:
Chantal zit als een havik om zich heen te kijken vanaf de keukentafel *wie o wie o wie, waar heb ik nu een kans voor een gezellig onderonsje? wie heb ik nog niet bewerkt deze week? waar zitten er nog zwakke plekken?*
Idd, zag er bizar uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of: Bij wie loop ik nog een kleine kans op een nominatie.
Toen ze nog in de tuin lagen was dat ook altijd zo genant. Dan lag Chantal zogenaamd "relaxt" ergens alleen. Ondertussen draaiden nek en ogen álle kanten op, om vooral niets te missen. Zelden zié je mensen hun oren spitsen, bij haar wel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:20 schreef Loedertje het volgende:
Voor de niet meekijkende mensen.
Chantal zit als een havik om zich heen te kijken vanaf de keukentafel *wie o wie o wie, waar heb ik nu een kans voor een gezellig onderonsje? wie heb ik nog niet bewerkt deze week? waar zitten er nog zwakke plekken?*
Daar kan ze helemaal niets aan doenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:23 schreef Gert het volgende:
Ondertussen draaiden nek en ogen álle kanten op, om vooral niets te missen. Zelden zié je mensen hun oren spitsen, bij haar wel.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
whahahahhahahhahaahhahahhahaha Lieske vergelijkt de hardhandigheid van Roel met dat van mongooltjes
Die wordt aardig lang vastgehouden in de DBK trouwens... Of loopt hij al weer rond?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
whahahahhahahhahaahhahahhahaha Lieske vergelijkt de hardhandigheid van Roel met dat van mongooltjes
Zo gek is die vergelijking niet, ook dat soort mensen kennen totaal geen schaamte mbt hun sexuele gevoelens en proberen hun dingetje overal in te proppen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Doet me idd vaak aan mijn hondje denkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen ze nog in de tuin lagen was dat ook altijd zo genant. Dan lag Chantal zogenaamd "relaxt" ergens alleen. Ondertussen draaiden nek en ogen álle kanten op, om vooral niets te missen. Zelden zié je mensen hun oren spitsen, bij haar wel.
Kaarsvetquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:25 schreef scanman01 het volgende:
Joost bestudeert de tafel
Moet je ook niet doen, voor zo'n hondje is dat immers ook niet leukquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:26 schreef scanman01 het volgende:
Doet me idd vaak aan mijn hondje denken![]()
Alleen wat dat betreft trouwens.Ik wil niet gaan beledigen.
Iedereen wordt in de DBK gebriefed dat ze het daar niet over mogen hebben, omdat dat donderdag als speciale verrassing in de live-uitzending komtquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:28 schreef Loedertje het volgende:
Is er nog iemand die Linda gaat vertellen wat ze daadwerkelijk heeft gedaan op dat aanrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |