Ik krijg altijd de iedere dinsdag van de week m'n loonquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:51 schreef NedeRolf het volgende:
Aangepast, probeer het nog eens alsjeblieft!
Markzman, heb onregelmatig erbij gezet, in het geval dat jij schetst kun je die optie het beste kiezen.
Ik heb een contract , maar krijg het ook elke woensdagquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:05 schreef Keiichi het volgende:
Elke vrijdag staat er ook niet tussen
Yup, uitzend basis![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:55 schreef NedeRolf het volgende:
De derde dinsdag van de week? Als het van de maand is, dan kun je voor onregelmatig kiezen.
Dan is dat ook onregelmatigquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:08 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]Ik was er even niet bij. Een "freudiaanse vertyping' zullen we maar zeggen...
Ik krijg iedere week, elke dinsdag, m'n loon.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:07 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb een contract , maar krijg het ook elke woensdag
Als je dat ook in mn poll verwerkt hebt, dan dank je welquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:17 schreef Dementor het volgende:
De 10e.
of juist niet, en dan ga ik voor de laatste optie ---> allemaalquote:
Daar heb ik al een hele tijd geen last meer van. Ik heb de postbank en mijn geld net zo snel als mensen een bankrekeningquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:32 schreef maple-leaf het volgende:
25 wordt het betaald, maar duurt dan dagje langer ( postbank)
Haha, dat zeggen er meerquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:20 schreef QyRoZ het volgende:
Veel te laat. Rond de 23e. Zou het elke dag moeten krijgen. In dezelfde hoeveelheid als die ene keer per maand.
"om de vier weken" is makkelijker dan "aan het einde van de maand" ... maar ja ... dat is mijn mening ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:18 schreef NedeRolf het volgende:
Omdat ik het wil weten voor het plaatsen van een advertentie. Aan het eind v/d maand is voor mij makkelijker te bepalen dan soms de 3e dinsdag v/d maand.
En ik mag natuurlijk maar één keer stemmenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:53 schreef passport het volgende:
ik zal het nog even in de poll zetten ... onregelmatig en tussen 25e en 27e van de maand (kan wel eens een dagje tussenzitten vanwege weekend oid) (twee banen trouwens)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |