Hoe bedoel je?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:16 schreef Natalie het volgende:
Hoe is 't met je suiker gesteld?
Toch wel volkorenpasta mag ik hopen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:53 schreef _Femme_ het volgende:
Bedankt voor alle goede tips!
Heb als avondeten een goed bord pasta met groenten, kip en zoetzure saus gegeten.
Uhhhm, nee....quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:39 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Toch wel volkorenpasta mag ik hopen!
Verreweg de meeste pasta's hebben ze wel in volkoren als je een beetje goed zoekt. Normale witte pasta is precies hetzelfde als witbrood, het is ontdaan van alle nuttige voedingsstoffen en levert alleen maar loze calorieen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:42 schreef _Femme_ het volgende:
[..]
Uhhhm, nee....
Met rijst doe ik dat wel altijd, maar penne hebben ze niet in volkoren?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:46 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Normale witte pasta is precies hetzelfde als witbrood, het is ontdaan van alle nuttige voedingsstoffen en levert alleen maar loze calorieen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:31 schreef _Femme_ het volgende:
Het is wel lekkerder...
Maar ik zal voor de volgende keer eens een volkoren variant proberen. Anders neem ik gewoon gewone macaroni. Maakt toch niks uit.
Macaroni is gewoon van spaghetti gemaakt hoorquote:
Volgens mij ontgaat jou de clue van het woordje "volkoren".quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Macaroni is gewoon van spaghetti gemaakt hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |