quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:40 schreef Fwnk het volgende:
Maryse cybersexxen?!!!!!!!!!111!!!!111212211oneoneeleven
Whehe, ik volgende weekquote:
Hoooiquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:45 schreef spenky het volgende:
gegroet mensen die nu binnen zijn gekomen![]()
Voor hoelang ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:48 schreef Jaguarized het volgende:
Even terug.
niet zo miepenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef Fwnk het volgende:
niet ech lol, eerder spam
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:45 schreef Fwnk het volgende:
Hey IFASS
Johquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef Fwnk het volgende:
niet ech lol, eerder spam
website fixen bedoel jequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Joh![]()
Maar ik ga maar is verder met leren
Houdoe mensen![]()
![]()
Nog niet bekend. Ik moet ook nog naar het PK straks.quote:
wat voor auto heb je gewisseltquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:55 schreef DaMook het volgende:
Zo ik ben ook weer terug van boodschappen en auto's wisselen
Specificaties?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:55 schreef DaMook het volgende:
Zo ik ben ook weer terug van boodschappen en auto's wisselen
Goedenmiddag.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef Quatertemper het volgende:
Ahoi.
Ik had deze week mijn vaders auto omdat mijn ouders op vakantie zijn. Nu heb ik mijn moeders auto weerquote:
ag zo wat voor autowquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had deze week mijn vaders auto omdat mijn ouders op vakantie zijn. Nu heb ik mijn moeders auto weer
En wat voor type + merk is dat?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had deze week mijn vaders auto omdat mijn ouders op vakantie zijn. Nu heb ik mijn moeders auto weer
Vaders auto Renault Scenic, moeders auto Renault Twingoquote:
Hoiquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef Quatertemper het volgende:
Ahoi.
*ril* Zo'n Twingo lijkt van binnen net speelgoedquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vaders auto Renault Scenic, moeders auto Renault Twingo
Ah een Scenic. Mooie auto.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vaders auto Renault Scenic, moeders auto Renault Twingo
Het is speelgoed.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*ril* Zo'n Twingo lijkt van binnen net speelgoed!
Ik had inderdaad de neiging om op het alarm te gaan rammen en het geluid "toet toet" erbij te makenquote:
Vooral met al die tweety's die mijn moeder erin heeft gezetquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Woensdag mijn eerste lesquote:
En relaxedquote:
Een automaat is altijd relaxt.quote:
me ouders hebben allebij automaatquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:04 schreef Fwnk het volgende:
mijn pa wou ook een automaat kopen...
Zeker. Zodra ik weer geld heb voor een auto dan ga ik ook kijken voor eentje met automaatquote:
lijkt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah ja misschien voor de afwisseling wel leuk ja. Ik zag eens op Top Gear over die nieuwe Mercedes S serie waarbij je op de snelweg niks hoeft te doen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker. Zodra ik weer geld heb voor een auto dan ga ik ook kijken voor eentje met automaatLiefste zo'n sequencieel ding, dat ik ook als ik zin heb nog zelf kan schakelen
Ja gek, in welke auto ga je lessen ? want dan ga jij zo rijden he en dan maak ik net voor jou auto zoeen sjieke slipquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Woensdag mijn eerste les.
Ik hoef gelukkig pas redelijk na de spits af te rijden (half 8 - 8 uur ongeveer)
Omgeving afgezet?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Woensdag mijn eerste les.
Ik hoef gelukkig pas redelijk na de spits af te rijden (half 8 - 8 uur ongeveer)
En voor relaxte mensenquote:
En voor luie mensen.quote:
Dan gooi je het toch in de drekbak ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:12 schreef Quatertemper het volgende:
Ik vertrouw het brood niet meer wat hier ligt.
Maar ik heb honger.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan gooi je het toch in de drekbak ?
Stokbrood kruidenboter van de appiequote:
Zo'n kant en klaar ding?quote:
Oh jah das best lekkerquote:
WALLA!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:16 schreef Maikuuul het volgende:
ALLAH AKBAR !!!! ALLAH AKBAR !!!
Jup, hoeft alleen maar 8 tot 10 minuten in de oven op 180 graden en die smaken goedquote:
BOEM !!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:16 schreef Maikuuul het volgende:
ALLAH AKBAR !!!! ALLAH AKBAR !!!
Okéquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek, in welke auto ga je lessen ? want dan ga jij zo rijden he en dan maak ik net voor jou auto zoeen sjieke slipen dan laat ik iemand anders het opnemen met zijn mobiele telefoon....
Oke ?
Lekkâh.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup, hoeft alleen maar 8 tot 10 minuten in de oven op 180 graden en die smaken goed
Ja gek, ik was vanmorgen zo naar school aant rijden. Rijd opeens stadwacht voor me met 25 km/h, zoals jullie weten ben ik erg bang en daarom bleef ik ook maar vrolijk 25 rijdenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:25 schreef B_BOY het volgende:
maikuuul niet te stoer he met je slipjes.
Als het goed is wel bij Telfort.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:20 schreef MaRySe het volgende:
bij tele2/dutchtone/telfort kun je dan simlock vrij codes vragen na een jaar?
Is dit een grap of meen je dit nog serieus ook?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek, ik was vanmorgen zo naar school aant rijden. Rijd opeens stadwacht voor me met 25 km/h, zoals jullie weten ben ik erg bang en daarom bleef ik ook maar vrolijk 25 rijden
Maarja gek toen ik naar huis ging toenstraks was mijn slip best sjiek, alleen ik ging niet zo hard !
Denk je dat ik mijn verhalen ter plekke verzin ofzo ? en btw wtf is er zo ongeloofelijk aan dit verhaal ( met iets wat zo sjiek is dat je het niet geloofd ? )quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:29 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Is dit een grap of meen je dit nog serieus ook?
ik zou het voor serieus aannemenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:29 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Is dit een grap of meen je dit nog serieus ook?
Eerder het grappige taalgebruik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn verhalen ter plekke verzin ofzo ? en btw wtf is er zo ongeloofelijk aan dit verhaal ( met iets wat zo sjiek is dat je het niet geloofd ? )
Ik zie het grappige deel niet echt, of vind je sjiek gewoon een sjiek woord ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:31 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Eerder het grappige taalgebruik.
Kicken op slippen, en het woord sjiek.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zie het grappige deel niet echt, of vind je sjiek gewoon een sjiek woord ?
Nee een kutwoord, ik zou het dan ook als "chique" schrijven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zie het grappige deel niet echt, of vind je sjiek gewoon een sjiek woord ?
Laat hem nouquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:34 schreef no1uknow het volgende:
Let maar niet op die gasten Maikuuul, ik doe ook altijd precies hetzelfde
Ja gek, een vriend reed achter me en ik zei dattie afstad moest houden want ik ging mijn slip maken, hij vond em wel leukquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:34 schreef no1uknow het volgende:
Let maar niet op die gasten Maikuuul, ik doe ook altijd precies hetzelfde
Sjek je fotoboek !quote:
Neh das zonde.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:44 schreef B_BOY het volgende:
jagaurized ga naar de slijter en koop er een fles drank van.
Aan mij gevenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:37 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb een iris-cheque van 7,50 euro gekregen van Unilever. Wat moet ik daar nou mee? Dat kan ik niet storten op mijn rekening!
Ik wil hem wel van je overkopen voor 5 ballen, deal ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:37 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb een iris-cheque van 7,50 euro gekregen van Unilever. Wat moet ik daar nou mee? Dat kan ik niet storten op mijn rekening!
Wat voor iets ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:52 schreef Fwnk het volgende:
ik game al
Wees blij, ik zit me alweer te vervelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:58 schreef IFASS het volgende:
Damn.. moet gaan leren voor de toetsweek maar heb echt geen zin![]()
BIJ mij is tweede na de herfst pas compo week en heb dan maar 4 dossiertoetsen dus is wel te overzien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:58 schreef IFASS het volgende:
Damn.. moet gaan leren voor de toetsweek maar heb echt geen zin![]()
das op zich vrji clean.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:16 schreef DaMook het volgende:
DamnAls ik ook zo een auto krijg wil ik nog wel overwegen om wel in de beveiliging te blijven
[afbeelding]
DIK
Leer jij het voor mij?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wees blij, ik zit me alweer te vervelen
Bedrijfsautoquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:16 schreef DaMook het volgende:
DamnAls ik ook zo een auto krijg wil ik nog wel overwegen om wel in de beveiliging te blijven
[afbeelding]
DIK
Je zou er maar in mogen rondcrossenquote:
Als je hard genoeg in english pwnt dan moet dat geen probleem zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:26 schreef Eix het volgende:
Godverdegodver, ik moet zo'n 300 Engels woorden gaan leren voor morgen.![]()
Goed, pwn jij in Engels dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je hard genoeg in english pwnt dan moet dat geen probleem zijn
Denk niet dat dat veel nut heeftquote:
Jah redelijk wel, maarja ligt eraan wat we moeten doen uiteraardquote:
Dat wordt een avondje woordjes stampenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:26 schreef Eix het volgende:
men, da valt wel meequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:26 schreef Eix het volgende:
Vertaal dan s.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jah redelijk wel, maarja ligt eraan wat we moeten doen uiteraard
Leuk wagentjequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:16 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
DIK
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Vertaal dan s.
-Matrimony - een lijkenhuis
-Adultery - een ouder iemand
-Striking - naakt over een voetbalveld rennen
-Next of kin - iemand die naast je loopt zijn kin aanraken
-to dye - die maar dan verkeerd geschreven
-to perspire - die weet ik niet
-indefatigable
-wrinkle - opfrummelen als een noob
-vigorous - verschillende
-to pat - aaien ?
-to fumble - opkreukelen
![]()
![]()
de rest weet ik zo niet. is nog vrij lastig deze .quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Vertaal dan s.
-Matrimony huwelijk
-Adultery overspel
-Striking (iets met slaan??)
-Next of kin naaste familie
-to dye
-to perspire
-indefatigable
-wrinkle rimple
-vigorous krachtig
-to pat kloppen
-to fumble poging doen tot.
![]()
![]()
Wat heb je eraan om zulke onzin woorden te lerenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Vertaal dan s.
-Matrimony
-Adultery
-Striking
-Next of kin
-to dye
-to perspire
-indefatigable
-wrinkle
-vigorous
-to pat
-to fumble
![]()
![]()
Ik weet niet of ze in zinsverband komen, hopelijk wel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:42 schreef B_BOY het volgende:
maarja tzijn nou geen woorden waar je uren op moet leren de helft ken je zowieso zo al. dus dan hoef je er nog maar 150 nou dat heb je dus in een half uurtje geleerd.
krijg je ze trouwens in zinsverband of niet? in zinsverband is nog makkelijker kun je het bijna altijd afleiden van de zin.
Wij kregen altijd losse woordjes op een toets. Blij dat ik van die onzin af ben want je leert er niks van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:42 schreef B_BOY het volgende:
maarja tzijn nou geen woorden waar je uren op moet leren de helft ken je zowieso zo al. dus dan hoef je er nog maar 150 nou dat heb je dus in een half uurtje geleerd.
krijg je ze trouwens in zinsverband of niet? in zinsverband is nog makkelijker kun je het bijna altijd afleiden van de zin.
Eenschquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wij kregen altijd losse woordjes op een toets. Blij dat ik van die onzin af ben want je leert er niks van.
Engels leer je door te lezen, luisteren en te praten. Niet door woordjes stampen
Veel succesquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:45 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze in zinsverband komen, hopelijk wel.![]()
Maar het probleem is altijd dat als ik niet leer ik vaak net het goede Nederlandse woord niet weet. Ik snap dan vaker in zinsverband precies wat er bedoelt word maar hoe zeg je het nou net in het Nederlands...![]()
Naja, ik ben dus leren. Doeidoei.
quote:
Prima + 5 euro porto.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik wil hem wel van je overkopen voor 5 ballen, deal ?
Inderdaadquote:
Aan het genieten van je vakantie?quote:
quote:
Wij krijgen ook van die woordjestoetsen, maar dan als bonus en je krijgt de zinnen erbij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
Dusjah.... wtf hebje aan die gare woordjes leren ? marriage is veel fijner en betekent hetzelfde
Eet smakelijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben weg want ik ben peultjes etentot straks !
Hehe, nou nu zit ik nog thuis, maar ik ga morgen om 1 uur 's middags weg.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Aan het genieten van je vakantie?![]()
quote:
Hoe kom je er dan aan vuile hacker ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
Amerikaanse seriehier niet op tv, geen idee oftie zelfs in amerika wel op tv is
![]()
ik heb net de 3e afl. van S2 gekekenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die serie volg ik ook al een tijdje.
Het tweede seizoen is net afgelopen![]()
via men broer, en die heeft t weer via n vriend van em.. hoe die eraan komt weet ik ook nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan aan vuile hacker ?
Dan heb je er nog 11 te gaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb net de 3e afl. van S2 gekeken
maar heeft S1 echt maar 5 afl.?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan heb je er nog 11 te gaan![]()
Het wordt met elke aflevering beter![]()
Het derde seizoen komt er volgend jaar een keer aan![]()
Klinkt niet legaalquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb net de 3e afl. van S2 gekeken
[..]
via men broer, en die heeft t weer via n vriend van em.. hoe die eraan komt weet ik ook niet![]()
Dan moeten ze in nederland maar eens gaan uitzenden. Serie is al 1.5 jaar oudquote:
Tsja dan vragen ze er zelf ook wel omquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan moeten ze in nederland maar eens gaan uitzenden. Serie is al 1.5 jaar oud![]()
Zolang ze in nederland geen nieuwe series uitzenden blijf ik ze op de andere manier kijken![]()
alles wat men broer en zijn vrienden downloaden en weet ik veel wat ermee doen is niet legaal neequote:
Ja, das illegaal hequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe, roflomfg .... Imberr denkt dat ik naar het bureau moet als ik word aangehouden met de brommer die 50 loopt ipv 25-30
Ja gek, ze gaan nu allemaal controles houden in limburg zo kut :/ maarja als ik aangehouden word krijg ik zoiets 60 ballen boete ofzo ? Tis wel kut maarja als ik 25 ga rijden dat schiet ook niet op want dan heb ik amper me rem in om te slippen sta ik alweer stil :/
dudequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe, roflomfg .... Imberr denkt dat ik naar het bureau moet als ik word aangehouden met de brommer die 50 loopt ipv 25-30
die controles zuigenquote:Ja gek, ze gaan nu allemaal controles houden in limburg zo kut :/ maarja als ik aangehouden word krijg ik zoiets 60 ballen boete ofzo ? Tis wel kut maarja als ik 25 ga rijden dat schiet ook niet op want dan heb ik amper me rem in om te slippen sta ik alweer stil :/
Ja gek dat is altijd sjiek, zie je zo iemand als een noob langzaam rijden op de brommer, whehe ga ik voor express erg stoer doen door sneller als hem te fietsenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, das illegaal he![]()
Maar je hebt gelijk, 25 schiet ook niet op. Dan ga ik op de fiets nog harder![]()
Wtf :/ wat hebben foto's met vrienden te maken ? volgens mij wilt je broer jou imponeren zodat hij vanavond zijn plasser hard in je kan stoppenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:58 schreef Imberr het volgende:
omgben ik aan t klagen over n foto die ik niet kan openen, zegt mijn broer out of nowhere: had je nu maar vrienden he?
![]()
![]()
![]()
![]()
Jup daar ook ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi merkurie alles flex achter de sjillax kex ?
wat zeg jij nouquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf :/ wat hebben foto's met vrienden te maken ? volgens mij wilt je broer jou imponeren zodat hij vanavond zijn plasser hard in je kan stoppen
Uiteraard uiteraard, dan gek ik ben zoeen stille puipjes aant laten en ze stinken heerlijkquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Uiteraard uiteraard, dan gek ik ben zoeen stille puipjes aant laten en ze stinken heerlijk
man!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf :/ wat hebben foto's met vrienden te maken ? volgens mij wilt je broer jou imponeren zodat hij vanavond zijn plasser hard in je kan stoppen
Ik ben 1x in limland geweest op de brommer en werd meteen aangehoudenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
dude
[..]
die controles zuigenhouden ze zelfs onschuldige fietsers aan
![]()
Lulligquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:58 schreef Imberr het volgende:
omgben ik aan t klagen over n foto die ik niet kan openen, zegt mijn broer out of nowhere: had je nu maar vrienden he?
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo sjiek he gek imberquote:
Wats een voyeurquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:04 schreef Knoekie het volgende:
laatste voyeur: Anonieme FOK!ker
Kan nou es
Nee. Vanmorgen werd ik 7:15 wakker terwijl ik 8:15 op school moest zijn. Dus ik had vanmorgen niks gegeten. En ben moequote:
Hoe lang moet je reizen danquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:04 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nee. Vanmorgen werd ik 7:15 wakker terwijl ik 8:15 op school moest zijn. Dus ik had vanmorgen niks gegeten. En ben moe![]()
Nelson Mandela op de trein zettenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul gaat stukjes poep uit zijn anus laten vallen, tot zo mensen !
Moet iedereen dat weten?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
Dude pleasequote:Op maandag 3 oktober 2005 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
Je ruggegraat verlengenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
ben ik geen goede vervanging danquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:11 schreef Knoekie het volgende:
Pff ik mis wel een hoop pub mensen. Is er zo'n leegloop geweest?
Ja de leukste zijn wegquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:11 schreef Knoekie het volgende:
Pff ik mis wel een hoop pub mensen. Is er zo'n leegloop geweest?
quote:
Wel!quote:
Ik ben er nogquote:
Busje ? getrokken ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:24 schreef Maikuuul het volgende:
Wheheik ben alweer trug, mijn vader d8 dat ik niet aan het busje had getrokken terwijl het wel zo was
Zodat het lekker gaat ruikenquote:
Hoi Mekiquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:26 schreef Meki het volgende:
Goedemiddag
jawel....quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:28 schreef Imberr het volgende:
Nu snap ik hem nog nietquote:
Hadje teveel neons onder je scooter zodat de accu leegging ? ownee jij bent die andere, die ballen verkooptquote:
Ey mekquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:26 schreef Meki het volgende:
Goedemiddag
Ah dus Meki holding sterft een langzame doodquote:
Het is een slijm nummerquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:30 schreef DaMook het volgende:
Lange frans en Baas b - land van ...
Opzich een redelijk nummer, normaal mag ik al die neder rappers niet
Ja he gek, maarja ze gaan er natuurlijk wel veel ballen mee verdienenquote:
Heb je geen ander woord voor geldquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja he gek, maarja ze gaan er natuurlijk wel veel ballen mee verdienen
Kesj of poen ?quote:
Met jou kan ik pratenquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:35 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ow.. okeej.. maar dan moet je niet boos zijn.. want dat vink eng![]()
![]()
Crosspostquote:
Nee gisteren hield een ervaren SCer als ik het al amper meer bijquote:
Meki moet vaker postenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:37 schreef Maikuuul het volgende:
Ja we gaan best langzaam
Het is een kut nummer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:30 schreef DaMook het volgende:
Lange frans en Baas b - land van ...
Opzich een redelijk nummer, normaal mag ik al die neder rappers niet
Ik wel.. en ben niet ervarenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee gisteren hield een ervaren SCer als ik het al amper meer bij
IK ZEG TOCH DAT IK ZE NORMAAL OOK NIET MAGquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Het is een kut nummer.![]()
Dat Nederlands rappend tuig gaat sowieso over lijken, als ik door zinloos geweld om het leven kom zou ik me in mijn graf nog omdraaien als zo iemand daar over gaat rappen.En dat ze er dan stinkend rijk van worden is helemaal schandelijk.
(! )
Goh jij ook al hier?quote:
eeejjjquote:
eeejjjquote:
Ja maar jij zat zeker alleen in dit topicquote:
Neequote:Op maandag 3 oktober 2005 18:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja maar jij zat zeker alleen in dit topicIk heb meer topics en msn te volgen
Dat nummer is ook kut.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH DAT IK ZE NORMAAL OOK NIET MAG![]()
![]()
![]()
Maar dit nummer vind ik wel relaxed
Niets.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:40 schreef zalmsalade het volgende:
zeg jaguarized? wat is er waar van het verhaal dat jij een 14 jarig meisje verkracht hebt?
Die g irriteert mij ook jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:41 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat nummer is ook kut.Als ik alleen al die uitspraak van de g hoor draait mn maag zich al om.
![]()
Kwam jij nou nog naar Lilly der feest?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:41 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat nummer is ook kut.Als ik alleen al die uitspraak van de g hoor draait mn maag zich al om.
![]()
Hoe is het dan de wereld in gekomen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:41 schreef Jaguarized het volgende:
Ik geloof je nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:41 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Needat gaat te traag als je alleen in dit topic zit
![]()
quote:
Nog niet op geletquote:
Nee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kwam jij nou nog naar Lilly der feest?![]()
Er is iemand die het verhaal heeft verzonnen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:42 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Hoe is het dan de wereld in gekomen?
Maar wat moet jij met je zuigende likkende kut gepost hier in PUB? Je voegt niks toe. Serieus blijf gewoon in bed liggen de rest van je leven das beter voor iedereenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:44 schreef Jaguarized het volgende:
Mwah dat je Kelly nou voor leugenaar uitmaakt vind ik ook weer netjesquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er is iemand die het verhaal heeft verzonnen.![]()
Maar dan verdien ik geen euro's om mijn Aston Martin van te kunnen kopen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:46 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Maar wat moet jij met je zuigende likkende kut gepost hier in PUB? Je voegt niks toe. Serieus blijf gewoon in bed liggen de rest van je leven das beter voor iedereen
Volgens mij zijn die vorig jaar zelfs met rotte eieren bekogeld op de kermis in Geleen toen ze optraden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog niet op geletVast geen zachte g dus
hey TLKquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
hey TLK !
afgelopen mei dusquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die vorig jaar zelfs met rotte eieren bekogeld op de kermis in Geleen toen ze optraden.![]()
![]()
En terechtquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die vorig jaar zelfs met rotte eieren bekogeld op de kermis in Geleen toen ze optraden.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |