quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:40 schreef Fwnk het volgende:
Maryse cybersexxen?!!!!!!!!!111!!!!111212211oneoneeleven
Whehe, ik volgende weekquote:
Hoooiquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:45 schreef spenky het volgende:
gegroet mensen die nu binnen zijn gekomen![]()
Voor hoelang ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:48 schreef Jaguarized het volgende:
Even terug.
niet zo miepenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef Fwnk het volgende:
niet ech lol, eerder spam
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:45 schreef Fwnk het volgende:
Hey IFASS
Johquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef Fwnk het volgende:
niet ech lol, eerder spam
website fixen bedoel jequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Joh![]()
Maar ik ga maar is verder met leren
Houdoe mensen![]()
![]()
Nog niet bekend. Ik moet ook nog naar het PK straks.quote:
wat voor auto heb je gewisseltquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:55 schreef DaMook het volgende:
Zo ik ben ook weer terug van boodschappen en auto's wisselen
Specificaties?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:55 schreef DaMook het volgende:
Zo ik ben ook weer terug van boodschappen en auto's wisselen
Goedenmiddag.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef Quatertemper het volgende:
Ahoi.
Ik had deze week mijn vaders auto omdat mijn ouders op vakantie zijn. Nu heb ik mijn moeders auto weerquote:
ag zo wat voor autowquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had deze week mijn vaders auto omdat mijn ouders op vakantie zijn. Nu heb ik mijn moeders auto weer
En wat voor type + merk is dat?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had deze week mijn vaders auto omdat mijn ouders op vakantie zijn. Nu heb ik mijn moeders auto weer
Vaders auto Renault Scenic, moeders auto Renault Twingoquote:
Hoiquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef Quatertemper het volgende:
Ahoi.
*ril* Zo'n Twingo lijkt van binnen net speelgoedquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vaders auto Renault Scenic, moeders auto Renault Twingo
Ah een Scenic. Mooie auto.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vaders auto Renault Scenic, moeders auto Renault Twingo
Het is speelgoed.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*ril* Zo'n Twingo lijkt van binnen net speelgoed!
Ik had inderdaad de neiging om op het alarm te gaan rammen en het geluid "toet toet" erbij te makenquote:
Vooral met al die tweety's die mijn moeder erin heeft gezetquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*ril* Zo'n Twingo lijkt van binnen net speelgoed!
Woensdag mijn eerste lesquote:
En relaxedquote:
Een automaat is altijd relaxt.quote:
me ouders hebben allebij automaatquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:04 schreef Fwnk het volgende:
mijn pa wou ook een automaat kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |