Uh huh, yep, you're the know it all, eh!quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:12 schreef Tony_diNovo het volgende:
Condooms zijn toch echt wel langer dan 7 centimeter... dan gaat er iets niet helemaal goed.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:21 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
Uh huh, yep, you're the know it all, eh!
Tony
Mislukte *ik doe alsof ik een enorm dikke lul heb* posting.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:26 schreef Tasma het volgende:
[..]
Het lukt mij ook, maar zit wel strak. Ook 18cm, een qua dikte forswat niet altijd even handig is voor de vriendin.
Wat? geef jij m geen koosnaampjes? Wat afstandelijkquote:
de mijne noemt Leo, eerst leeuw maar mn vriedin verstond dat de eerste keer verkeerdquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat? geef jij m geen koosnaampjes? Wat afstandelijkJe moet er trots op zijn, dat ding kán ervoor zorgen dat je je leven niet hoeft te verslijten op fok!...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:15 schreef Genjuro het volgende:
[..]
de mijne noemt Leo, eerst leeuw maar mn vriedin verstond dat de eerste keer verkeerd![]()
Klootzak.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:00 schreef Thomas78 het volgende:
In erectie heb ik ongeveer 18 centimeter, dus dat valt toch wel mee...
Mannen scheppen hier graag over op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:51 schreef Sessy het volgende:
[..]
Dat is niet ZO groot hoor.
Of ben ik nu verwend.![]()
![]()
Het is in ieder geval niet "het valt wel mee".quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:51 schreef Sessy het volgende:
[..]
Dat is niet ZO groot hoor.
Of ben ik nu verwend.![]()
![]()
Nee, we hebben hem toen samen opgemeten toen hij me niet geloofde dat het iedere keer dat hij diep stootte pijn deed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:20 schreef damster het volgende:
[..]
Mannen scheppen hier graag over op.
Dus grote kans dat als je ex/vriend zei dat hij 20cm had, het werkelijk 12cm is.
Hoezo zou het 'overdreven' zijn om een grotere maat condoom te kopen. Als ie toch beter past... En condooms verschillen niet in lengte als je een xl koopt, maar in breedte. Ik geloof dat 'normale' condooms een diameter van 52/54 mm hebben en een xl 56 mm. Het scheelt dus niet veel, maar het kan net het verschil maken, het is gewoon ook qua pasvorm wat ruimer. Mijn vriend kreeg 'gewone' condooms ook echt niet verder en met die grotere dus wel. De vent van de sexshop zei toen ook dat ie het belachelijk vond dat durex geen xl had (nu hebben ze dat wel, trouwens), want dat heel veel mannen dit probleem hebben!quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:00 schreef Thomas78 het volgende:
Het lijkt me overdreven kingsize-condooms te kopen. In erectie heb ik ongeveer 18 centimeter, dus dat valt toch wel mee...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |