abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31143982
Hey,
Ik heb een probleem bij het gebruiken van condooms. Hoewel ik niet extreem groot geschapen ben, lukt het niet het condoom helemaal over mijn pik te schuiven. Na ongeveer 7 centimeter houdt het op: het condoom wil niet verder (en ik heb 'm niet binnenstebuiten!). Er zit een kromming in mijn pik, maar dat hebben heel veel mannen. Iemand soortgelijke ervaringen? Het lijkt me overdreven kingsize-condooms te kopen. In erectie heb ik ongeveer 18 centimeter, dus dat valt toch wel mee...
pi_31144019
volgens mij doe je dan toch iets niet goed
denk dat ie ergens dubbel zit waardoor die niet meer verder afrolt
pies on joe toe
pi_31144022
Durex heeft XL-condooms.
pi_31144314
Condooms zijn toch echt wel langer dan 7 centimeter... dan gaat er iets niet helemaal goed.
Hoezo loos onderschrift!?
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:13:52 #5
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_31144351
ik zou de volgende keer geen small condooms kopen
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_31144560
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:12 schreef Tony_diNovo het volgende:
Condooms zijn toch echt wel langer dan 7 centimeter... dan gaat er iets niet helemaal goed.
Uh huh, yep, you're the know it all, eh!

Tony
Gravity sucks...
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 14:50:26 #7
21636 Feestkabouter
pi_31145345
je moet dat deel dat al afgerold is een beetje vasthouden, wat er waarsch. gebeurt is dat het niet goed afrolt (en dus weer mee rond gaat als je verder wil afrollen) omdat het rubber een beetje plakkerig is. als je goed kijkt kun je precies zien waar het misgaat, is heel makkelijk op te lossen (je hoeft alleen maar een klein stukje terug op te rollen en dan weer verder afrollen), na een paar keer oefenen weet je hoe je dit probleempje voorkomt.
pi_31145788
Waarschijnlijk heb je de afrolkant aan de binnenkant zitten. Het is mij ook vaak overkomen in het donker.:) Ik heb even heel snel getekend wat er waarschijnlijk aan de hand is:

Als je blijft drukken, terwijl het rolletje dus tussen het condoom en je lul in zit, druk je het rolletje alleen maar tegen je lul aan, en door de wrijving zal het amper naar beneden gaan. Nortmaal heb je het rolletje aan de buitenkant, en rol je langs de (gladde) "wand" van het condoom af. Dat is glibberig, en gaat dus zonder al teveel moeite.

Altijd even voelen door het condoom op een (schone, zaadvrije! ) vingertop te leggen of het rolletje binnen of buiten zit.
Bij mijn eerste keer gingen er zo 3 condooms doorheen voor ik doorhad dat ik m verkeerd om afrolde. Had ik ook de avond van te voren maar even moeten oefenen... Bij de 4e had kleine grippie geen zin meer. Die ellende bespaar ik je graag
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_31145931
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:21 schreef 1-0-Ed het volgende:

[..]

Uh huh, yep, you're the know it all, eh!

Tony
Eddy
Hoezo loos onderschrift!?
pi_31146040
Dank voor de feedback - vanavond direct proberen!
[typo]
pi_31146422
goed, dan reageren we niet normaal. normale mensen zijn ver te zoeken

[ Bericht 92% gewijzigd door Tasma op 05-10-2005 15:15:34 ]
pi_31146858
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:03 schreef Gripper het volgende:
kleine grippie
pi_31146941
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:26 schreef Tasma het volgende:

[..]
Het lukt mij ook, maar zit wel strak. Ook 18cm, een qua dikte fors wat niet altijd even handig is voor de vriendin.
Mislukte *ik doe alsof ik een enorm dikke lul heb* posting.

Knul, een condoom past zelfs over je hoofd heen...

Dat rekt makkelijk mee tot een centimeter of 6 in diameter. In het zeldzame geval dat jouw pik dus dikker is dan ie lang is, kan dat krapjes zitten.

En dat het niet lukt bij je vriendin, komt dat dan omdat je dikwandige condooms gebruikt, waardoor je diameter met een cm toeneemt? Is ze 14? Ram je m er droog en zonder waarschuwing in? Anders kun je eens voorspel proberen, of ontspannen poedeliewoepsie...

Gripper vraagt zich af waarom alle lullen die groter dan het gemiddelde van 15 bij 4 zijn nou net op fok! zijn uitgekomen.... What are the odds!
Mijn foto's op Flickr!
pi_31147030
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:44 schreef nicomart het volgende:

[..]

Wat? geef jij m geen koosnaampjes? Wat afstandelijk Je moet er trots op zijn, dat ding kán ervoor zorgen dat je je leven niet hoeft te verslijten op fok!...
Mijn foto's op Flickr!
pi_31149045
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:49 schreef Gripper het volgende:

[..]

Wat? geef jij m geen koosnaampjes? Wat afstandelijk Je moet er trots op zijn, dat ding kán ervoor zorgen dat je je leven niet hoeft te verslijten op fok!...
de mijne noemt Leo, eerst leeuw maar mn vriedin verstond dat de eerste keer verkeerd
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_31198441
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:15 schreef Genjuro het volgende:

[..]

de mijne noemt Leo, eerst leeuw maar mn vriedin verstond dat de eerste keer verkeerd
they say a dirty mind is a joy forever...
  woensdag 5 oktober 2005 @ 20:45:10 #17
70990 Bas028
Are you talking to me ?!?
pi_31214933
De kant waar het nu heen gaat, doet mij een nieuw topic openen....

Nieuw topic
pi_31226477
heb hetzelfde 'probleem' af en toe en dan blijft dus het al afgerolde deel vastplakken aan het rolletje zodat die er weer tussen komt: ff terugrollen en weer verder en er is niets meer aan de hand.
het gebeurd trouwens wel altijd op dezelfde plek idd ook altijd op de helft
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:16:24 #19
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_31226591
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:00 schreef Thomas78 het volgende:
In erectie heb ik ongeveer 18 centimeter, dus dat valt toch wel mee...
Klootzak.
pi_31270413
TS, gebruik je durex? Probeer het eens met die condooms die bij De Tuinen te koop zijn. Hot Rubber van Swiss AIDS federation of zo iets dergelijks.
pi_31270487
Hot Rubber is een cool merk.
pi_31270882
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:16 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Klootzak.
Dat is niet ZO groot hoor.
Of ben ik nu verwend.
pi_31273022
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:51 schreef Sessy het volgende:

[..]

Of ben ik nu verwend.
Mannen scheppen hier graag over op.
Dus grote kans dat als je ex/vriend zei dat hij 20cm had, het werkelijk 12cm is.

Ik zou zeggen pak eens een meetlint en kijk hoe groot 18cm is.
En nee 18cm is niet extreem, maar wel boven het gemiddelde.
En verder is de lengte (tot op zekere hoogte) niet eens zo belangrijk.
De dikte zou ik toch meer belang aan hechten.

Maar om de topicstarter nog een tip te geven.
Als je je condoom tot de helft hebt afgerold heb je beide handen weer beschikbaar.
probeer met je wijsvingers (een aan bijde kanten) tussen de huid en het condoom te komen. dan pak je zegmaar met wijsvingers en duimen het condoom beet en rol je hetnaar beneden af.

[ Bericht 3% gewijzigd door damster op 08-10-2005 01:27:19 ]
- iedereen heeft recht op mijn mening -
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 10:43:19 #24
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_31276685
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:51 schreef Sessy het volgende:

[..]

Of ben ik nu verwend.
Het is in ieder geval niet "het valt wel mee".
pi_31276727
Dikte is idd interessanter. Heel lang is alleen maar pijnlijk, want dan zit je tegen de baarmoedermond aan te raggen en dat kan echt zeer doen.
pi_31284206
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:20 schreef damster het volgende:

[..]

Mannen scheppen hier graag over op.
Dus grote kans dat als je ex/vriend zei dat hij 20cm had, het werkelijk 12cm is.
Nee, we hebben hem toen samen opgemeten toen hij me niet geloofde dat het iedere keer dat hij diep stootte pijn deed.
Bij m'n huidige vriendje heb ik 't niet opgemeten maar dat zal een centimeter of 3 korter zijn en iets dunner en hij zegt dat 't 18 cm is dus dat kan goed kloppen (even aangenomen dat je 5 mm meetfout kunt hebben)
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 16:36:23 #27
83213 darLin
Read my lips...
pi_31284549
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:00 schreef Thomas78 het volgende:
Het lijkt me overdreven kingsize-condooms te kopen. In erectie heb ik ongeveer 18 centimeter, dus dat valt toch wel mee...
Hoezo zou het 'overdreven' zijn om een grotere maat condoom te kopen. Als ie toch beter past... En condooms verschillen niet in lengte als je een xl koopt, maar in breedte. Ik geloof dat 'normale' condooms een diameter van 52/54 mm hebben en een xl 56 mm. Het scheelt dus niet veel, maar het kan net het verschil maken, het is gewoon ook qua pasvorm wat ruimer. Mijn vriend kreeg 'gewone' condooms ook echt niet verder en met die grotere dus wel. De vent van de sexshop zei toen ook dat ie het belachelijk vond dat durex geen xl had (nu hebben ze dat wel, trouwens), want dat heel veel mannen dit probleem hebben!
Bonobo
pi_31304432
mmm leuk! condoomles
pi_31327360
Condooms? bah.. eeltlaag...
De spaarzame keren dat mijn vriendin d'r pil vergeet en we een condoom moeten gebruiken is het trouwens wel oke om toch maatje normaal te gebruiken van Durex. Als ik de meningen van bedpartners mag geloven heb ik een redelijk dikke (in ieder geval meer dan die diameter van durex, van 52 tot 54 mm.) Dat rubbertje rekt trouwens flink, ik snap echt niet wat mensen daarover zeuren. hij moet toch niet zo los zitten dat ie afglijdt als je terugtrekt? Het verschil tussen 54 en 56 mm ziet en voelt niemand, het is gewoon psychologisch. Stoer om te zeggen dat je XL moet hebben
En, een strak condoom kan misschien een kleine cockring-achtige functie vervullen, en zo het moment supreme wat uitstellen?
Mijn foto's op Flickr!
pi_31327852
bij mij was de lengte ook het probleem niet maar idd de dikte
maar condooms zijn erg rekbaar gelukkig
alleen een xl condoom rolt wat makkelijker af en zit wat minder strak waardoor het allemaal net ff wat prettiger aanvoelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')