Uh huh, yep, you're the know it all, eh!quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:12 schreef Tony_diNovo het volgende:
Condooms zijn toch echt wel langer dan 7 centimeter... dan gaat er iets niet helemaal goed.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:21 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
Uh huh, yep, you're the know it all, eh!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.TonyJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:03 schreef Gripper het volgende:
kleine grippie
Mislukte *ik doe alsof ik een enorm dikke lul heb* posting.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:26 schreef Tasma het volgende:
[..]
Het lukt mij ook, maar zit wel strak. Ook 18cm, een qua dikte forsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wat niet altijd even handig is voor de vriendin.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat? geef jij m geen koosnaampjes? Wat afstandelijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:44 schreef nicomart het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de mijne noemt Leo, eerst leeuw maar mn vriedin verstond dat de eerste keer verkeerdquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat? geef jij m geen koosnaampjes? Wat afstandelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je moet er trots op zijn, dat ding kán ervoor zorgen dat je je leven niet hoeft te verslijten op fok!...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:15 schreef Genjuro het volgende:
[..]
de mijne noemt Leo, eerst leeuw maar mn vriedin verstond dat de eerste keer verkeerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klootzak.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:00 schreef Thomas78 het volgende:
In erectie heb ik ongeveer 18 centimeter, dus dat valt toch wel mee...
Dat is niet ZO groot hoor.quote:
Mannen scheppen hier graag over op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:51 schreef Sessy het volgende:
[..]
Dat is niet ZO groot hoor.
Of ben ik nu verwend.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is in ieder geval niet "het valt wel mee".quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:51 schreef Sessy het volgende:
[..]
Dat is niet ZO groot hoor.
Of ben ik nu verwend.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop