Uh huh, yep, you're the know it all, eh!quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:12 schreef Tony_diNovo het volgende:
Condooms zijn toch echt wel langer dan 7 centimeter... dan gaat er iets niet helemaal goed.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:21 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
Uh huh, yep, you're the know it all, eh!
Tony
Mislukte *ik doe alsof ik een enorm dikke lul heb* posting.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:26 schreef Tasma het volgende:
[..]
Het lukt mij ook, maar zit wel strak. Ook 18cm, een qua dikte forswat niet altijd even handig is voor de vriendin.
Wat? geef jij m geen koosnaampjes? Wat afstandelijkquote:
de mijne noemt Leo, eerst leeuw maar mn vriedin verstond dat de eerste keer verkeerdquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat? geef jij m geen koosnaampjes? Wat afstandelijkJe moet er trots op zijn, dat ding kán ervoor zorgen dat je je leven niet hoeft te verslijten op fok!...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:15 schreef Genjuro het volgende:
[..]
de mijne noemt Leo, eerst leeuw maar mn vriedin verstond dat de eerste keer verkeerd![]()
Klootzak.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:00 schreef Thomas78 het volgende:
In erectie heb ik ongeveer 18 centimeter, dus dat valt toch wel mee...
Mannen scheppen hier graag over op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:51 schreef Sessy het volgende:
[..]
Dat is niet ZO groot hoor.
Of ben ik nu verwend.![]()
![]()
Het is in ieder geval niet "het valt wel mee".quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:51 schreef Sessy het volgende:
[..]
Dat is niet ZO groot hoor.
Of ben ik nu verwend.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |