abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31142744
Hallo,

Bij wie van de HBO/Universiteit studenten hier wordt er op school gebruikt gemaakt van een buddysysteem? Een buddysysteem wil zeggen dat een 2de/3de of 4de jaars student een student uit een lagere klas ondersteund met zijn studieactiviteiten (helpen met opdrachten/ openstaan voor vragen enz.). Ik zit op de Hogeschool Zuyd in Heerlen en moet voor een vrijestudiepunt opdracht het buddysysteem implementeren op mijn opleiding. Maar het is een beetje nutteloos om het wiel 2 keer uit te vinden. Als dit systeem bij jullie al gebruikt wordt kan ik eventueel contact opnemen met jullie school, en vragen hoe zij het hebben aangepakt.

Alvast bedankt
pi_31147414
hier in groningen is dat niet het geval
lijkt me ook echt 3x niks
the best is yet to come undone
pi_31159798
Ja bij ons op de Haagse Hogeschool hebben we ook dit jaar een pilot draaien.

Ik ben zelfs ouder jaars en begeleid eerste jaars studenten. Alleen de studies MER en SPH draaien deze pilot
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_31169566
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 22:51 schreef Setambre het volgende:
Ja bij ons op de Haagse Hogeschool hebben we ook dit jaar een pilot draaien.

Ik ben zelfs ouder jaars en begeleid eerste jaars studenten. Alleen de studies MER en SPH draaien deze pilot
Ow das mooi, heb je misschien de contact gegevens van degene die het heeft opgezet?
pi_31174345
stuur maar een mailtje naar Setambre_AT_xs4all.nl

dan geef ik je de contactgevens
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')