abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 5 november 2001 @ 00:02:05 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2087398
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 7. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen zondag 4 november 2001.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2087543
Oke, voor het eerst dat ik weer streamverslagen maak sinds BB2

0:12
GJ, Sandy, Kelly en Ed zitten buiten en hebben het over welke battle ze gaan krijgen en dat ze vast en zeker naar de arme kant zullen gaan. (ze denken dat ze de 'extra moeilijk gemaakte battle' zullen gaan verliezen.

0:13
Camera 1 switch naar Coos en Pascal die in bed liggen

0:16
Camera 1 switch weer naar buiten
Het gaat over dat het weer gaat regenen. Vervolgens gaat het over de benen van Kelly die een aantal plekken bevatten doordat ze een paar keer flink op haar bek is gegaan .
Gesprek gaat NU alweer over de bouwvoorschriften van het huis. Ed vind de douche en de wc niet echt ideaal.

pi_2087573
Breedbandstream 2

0.00 Andries, Diane, Danielle en Priscella in bed. Diane : Weet je waar ik me heel erg op verheug ? Een boterham met roomboter en pure hagelslag. Priscella : Ik deed vroeger een gehaktbal uithollen en daar deed ik dan appelmoes in. Er zijn mensen die doen pindakaas op hun brood en daar nog suiker overheen. Diane : Ikke, daar kan je me voor wakker maken. Frankie doet zout op zijn pindakaas. Pinda's met zout zegt hij dan. Priscella vindt dat ook wel lekker.

Breedbandstream 1

0.06 Ed : Moet jij nog een biertje ? Sandy : Ja. Gert Jan : Ik heb genoeg. Jij maakt een zootje van je privéleven. Sandy : De ene is hetero, de andere niet. Gert Jan : Met die hetero moet je je gevoelens platonisch houden, anders heb je een probleem. Sandy : Elke keer als ik een borrel op heb komt het er uit.

0.08 Kelly komt even langs. Ed komt terug met bier. Sandy : Weet je wat we kunnen bestellen ? Een dartspel. Gert Jan : We hebben een heleboel spelletjes gevraagd. Ed gooit er wat oerkreten uit.

0.11 Kelly verschijnt weer. Ed haalt een stoel voor haar. Ik geloof dat Sandy zegt dat Audrey achter Dana International heeft gedanst. Sandy : Dit is onze laatste avond hier. Dat zegt mijn gevoel me. Gert Jan : Dat denk ik ook. Ed : We kunnen een battle krijgen maar we hoeven niet te verliezen. Sandy : Ze kennen onze zwakke plekken. Ze hoeven toch niet te verhongeren daar ? Ed : Verhongeren ? Weet je hoeveel ze daar te vreten hebben die gasten ? Meer als wij. Ineens gaat de stream naar Coos en Pascal die in bed liggen te lezen.

0.15 De stream is terug in de tuin. Ed : Gaat het nou weer regenen ? Kelly : Ik heb geen ruitenwissers namelijk. Gert Jan : Ik zit me vandaag af te vragen. De bouwvoorschriften kloppen die ? Het flikkert in elkaar. Ed zegt dat o.a. de badkamer en het plafond niet deugen. Kelly gaat naar binnen. De anderen even later ook. Sandy loopt een glas kapot. Ed maakt met de tuinslang het vuur uit.

maandag 5 november 2001 @ 00:22:55 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2087578
Er is een enorme rookwolk aan de kant van rijk. Ze hebben iets in de fik gestoken ofzo. Valt me mee dat BB nog niet ingrijpt.
In arm is er een kleine ruzie gaande. Het gaat erover dat Danielle sommige mensen ontziet en anderen juist niet.
Andries en Diane bemoeien zich er niet echt mee en liggen handje in handje naar elkaar toe.

(Lees hieronder voor een beter verslag van het gebeuren!)

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 05-11-2001 00:27]

My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 5 november 2001 @ 00:24:01 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_2087586
Frank en Leo gaan nu ook de slaapkamer in.

Frank: Wat een teringzooi hier. Wat een stink tering pleuris tiefus zooi.
Andries: Godverdomme (onverstaanbaar iets over het licht dat aanging.)
Frank begint nu Andries af te zeiken. Dat ie als een bejaarde reageerd. '24 jaar, lijkt wel 42....'

Daan: Frank, waar irriteer je je aan bij mij dan, we hebben net een rondje gedaan.
Frank: Onzeker in bepaalde dingen, bang.... Als er dus een bettel komp, dan staat je hele gezicht gespannen, dan staat er heel veel druk op je gezicht.
Je bent veels te lief tegen iedereen, ook in de dagboekkamer. Dan denk ik ons kindje is weer naar de dagboekkamer geweest. (Nu zingt Frank, op de melodie van 'My dear lolipop o.i.d. Er wordt gelachen.)

Andries lacht niet, ligt met z'n ogen gesloten te doen alsof hij slaapt, was chagerijnig over de eerdere aanvaring met Frank.

Leo nu over Daan: Inconsequent... Vind ik wel mee vallen. Soms denk ik, wat denk je nou? wat gaat er in je om. Soms een beetje tuttig gedrag.
Hij vindt dat ze soms te zacht en te lief is tegen Frank als captain.
Daan: Ja, dat ben ik ook.
Leo: Af en toe moet je er gewoon tussen komen, ik vind je soms te verdedigend naar bepaalde mensen toe, Frank en Diaan. Ik voel me soms toch wat tekort gedaan. Daar heb ik eigenlijk een bloedhekel aan. (Pauze) Zo, dat heb ik gezegd.

Daan: Iemand anders nog?

Pris: Ze is te zacht, maar dat is Danielle, ze waait met alle winden mee.
Leo: Het gaat om practische dingen, verdelen en zo.
Frank: 5 mensen besluiten om iets te verdelen en dan bewaar jij kip hawaii voor Diane.
Daan: Het is zo'n kleine moeite.
Frank: Daar gaat het niet om. Vijf mensen beslissen.....
Daan: Nee 4, Bob die....
Frank: Neeee (schreeuwend) Fuck you, ik wordt er schijtziek van al dat geouwepleurishoer.
Daan: Waarom schreeuw je nou?
Frank: (Nog steeds schreeuwend): Het gaat om het principe, ik spreek toch geen Russisch? Niet om die Kip Hawaii. Je moet consequent zijn!

Andries wordt er nu ook bij betrokken, wil eigenlijk slapen.
Andries: Ze durft niet altijd tegen Frank in te gaan.
Frank: Nou, ik hoor hier iets helemaal nieuws hoor....

(effe sigaretje roken.)

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 5 november 2001 @ 00:29:48 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2087624
In rijk zit Kelly nu met haar tieten bijna bloot op de bank naast Ed. Ed werpt af en toe een blik op haar shirtje, maar wordt er volgens mij niet warm of koud van.
pi_2087628
0:18
Het gaat over het feit dat het huis op sommige plekken is gevoegd. Ed zegt dat ze het beter haddebn kunnen kitten, is namelijk felxibel.
Het gaat volgens GJ regenen en ze maken het vuur uit... onwiese rook! Ed zegt tegen de camera (tegen mij dus ) dat we nu niets meer kunnen zien. Vuur brand nog steeds... incl. rook. Ed is het vuur nog steeds aan het blussen met een tuinslang, iedereen is voor de rest naar binnen.

0:22
Het vuur is nu bijna uit en ed gaat naar binnen. Ondertussen liggen Andries en Diane in hun "bed". Daniele en Frenk hebben weer eens ruzie.... het gaat over hoe vervelend Frenk was bij een of ander spelletje! Danielle: "we zijn geen kleurters meer!, ik ben geen lerares!" De rol als captain wordt weer eens ter sprake gesteld. Kortom een saai gesprek.

0:26
GJ, Sandy en Ed zitten op de bank. Kelly komt erbij. Ed wreef over zijn tatoo tijdens de battle tussen Kelly en Diane met de woorden "better be good!". "Je bent zo lekker zacht" zegt Sandy. Arm had schijnbaar een feestje wat om 12 uur al afgelopen was (errug vroeg naar mijn mening).

0:30 Ik ga nu maar eens pitten, ik geef de functie maar weer door Weltrusten!

maandag 5 november 2001 @ 00:34:34 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_2087664
Priscella maakt nu een opmerking over het suikergebruik.
Dat zij minder gebruikte om suiker te sparen en dat anderen het dan gewoon op hun brood doen.
Diaan: Maar daar heb ik een oplossing voor gevonden, ik drink minder koffie.

Frank: Weet je wat ik het leukste vond? Dat Bobby voor het eerst kutwijf zei tegen Diane.
(Nu een tijdje over 'Bobby' als bijnaam.)
Frank: Ik heb een bijnaam die ik hier niet kan noemen.
'Red Bulletje'. (Dat weten we allemaal al Frank. CU2!)

(Ik ga nu even bij rijk gluren, daar zit Kelly gekleed in een jurk met een decoletee tot aan d'r schaamhaar.)

pi_2087702
quote:
Op maandag 05 november 2001 00:30 schreef Freaky20 het volgende:

0:22
Het vuur is nu bijna uit en ed gaat naar binnen. Ondertussen liggen Andries en Diane in hun "bed".

But but but, did anybody not notice Andries taking and holding Diane's hand under the covers?
  maandag 5 november 2001 @ 00:41:16 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2087706
Priscella tegen Andries:
"Je kijkt ongeinteresseerd als ik wat tegen je vertel".
"Kijk ik ongeinteresseerd?", herhaalt Andries verbaasd.
Priscella gaat er verder niet op in.
"Vertel eens wat jij van iedereen vindt Pris", zegt Frank.
Priscella antwoord:
"Leo is mismoedig. Diane is egoistisch en pietje precies.
Andries is saai en vasthoudend. Daan is zachtaardig besluitvaardig." (ik heb even Frank gemist).
Leo wil graag weten wat mismoedig precies is, maar een echt duidelijk antwoord komt er niet. Als ze aan Andries vraagt wat mismoedig betekent, weigert hij te antwoorden.
Als Frank vraagt wat Diane van Priscella vindt, zegt ze dat ze moeilijk te benaderen is en vaak lacht uit leedvermaak.
Verder zegt Diane dat ze haar moeilijk kan peilen.
"Rebels en terughoudend en misterieus", zegt Frank. "Maar zo misterieus is ze ook weer niet... dat lijkt zo. Ze kan je ook heel raar aankijken."
"dat hebben wel meer mensen gezegd ja", reageert Priscella.
  maandag 5 november 2001 @ 00:42:18 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2087710
quote:
Op maandag 05 november 2001 00:40 schreef karn het volgende:
But but but, did anybody not notice Andries taking and holding Diane's hand under the covers?
Yep.. zie mijn verslag een stuk of 7 berichten naar boven!
pi_2087801
0.24 In de woonkamer. Ed : Het is een vreemd idee dat je iets op je lijf hebt staan dat er niet meer vanaf wil. Gert Jan vraagt of het er over tien jaar nog staat. Ed zegt van wel omdat de techniek verbeterd is. Ed : Het moet hoogstens een keer bijgekleurd worden. Gert Jan : Tattoos zijn niks voor mij. Ed noemt Kelly per abuis Gelly.

0.32 Ed en Sandy roken een sigaar. Ed vertelt verhalen over joints. Kelly heeft ook ervaring met een joint : Ik word er kotmisselijk van en ik vreet me het schompes.

0.47 Men vertelt uitgaansverhalen. Kelly : Daar heb ik zo'n hekel aan, ouwehoeren als je uitgaat. Ze bedoelt dat er dan geschreeuwd wordt en geeft een demonstratie.

0.57 Sandy vertelt over een ex-vriendin.

maandag 5 november 2001 @ 01:14:20 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2087903
Kelly vertelt weer een heel lang verhaal over...... (je raadt het al) zichzelf! Ed ligt onderuit op de bank en luisters (of doet alsof).

In arm liggen ze allemaal te pitten.

pi_2087959
1.11 Gert Jan gaat naar bed. Kelly vertelt over haar huis en haar ex-vriend Ed.

1.21 In de slaapkamer. Pascal zegt dat hij nu de dagen gaat aftellen. Hij vraagt of Gert Jan dat ook doet. Gert Jan zegt dat hij dat pas over een aantal weken gaat doen als hij er dan nog in zit. Pascal : Ik vind dat het snel is gegaan. Gert Jan : Soms gaat het snel en soms niet. Als het weer rustig is krijg je geheid een battle. Pascal : Ik vind het al drie dagen rustig. Gert Jan : Ik niet. Pascal : Wat dan ? Gert Jan : Ik vond gisteravond niet rustig. Daar hebben we het al over gehad.

1.26 Pascal vraagt zich af wat zijn ouders er van vinden. Hij denkt dat ze een heel ander beeld hebben als hij.

1.29 Stream naar de woonkamer. Kelly vertelt nog altijd over haar ex-vriend.

maandag 5 november 2001 @ 01:37:11 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2087964
Kelly is nog altijd aan het vertellen over haar favoriete onderwerp: Kelly. Haar borsten vallen er ook nog steeds bijna uit.
  maandag 5 november 2001 @ 01:39:33 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_2087976
Hmm, Kelly heet dus 'van der Veer' van achteren.
Of wisten we dat al?
pi_2088060
In her favour: although kelly is truly telling the story of her 3 year relationship - from end, to begining to middle - and in enormous detail, where Sandy keeps trying to get a word in (with little sucess) she is being remarkably nice about her ex! I fear however, that it may take her another three years to finish the whole story.
But at least it's stopped her playing with her hair for a couple of hours. (even if her momenteel lack of self-consciousness has almost lead to some smashing boob-shots)
  maandag 5 november 2001 @ 02:10:39 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_2088102
Het is inderdaad grappig dat niemand deze monoloog opschrijft. Volgens mij zitten meerdere mensen mee te luisteren maar op een of andere manier is het allemaal te langdradig.
Wel eerlijk overigens, dat ben ik met je eens.
  maandag 5 november 2001 @ 02:15:56 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_2088121
Ah, de conclusie van het verhaal is nabij.
Beiden zetten ze 'Take a look at me now' in en Kelly begint te huilen.
De dames huggen.

Kelly moet nu snel naar de WC en wil daarna een krentebol met kaas maken.

Kelly: Oh bah! (microfoon wordt weggedraaid terwijl Kelly op het toilet zit.) (dank.)

pi_2088131
YES!
When kelly was finally finished with her monologue about THE EX....she almost started to tell about the one before him (and I must confess, I panicked - gaat ze nog door?????) But then Sandy managed to say something about her ex, and the song that reminded her of her. Kelly got that blik in her eyes - zo van, 'I'm thinking about myself here and not listening anymore'. Then she interrupted Sandy to tell of her own sad song (God help us: Mariah Carey) As with any conversation about love, it ended with the two girls bonding hug-wise......and YES! Kelly in tears.
Bless her.
Sandy: ik hou van gevoelige mensen.
(Good job too!)
  maandag 5 november 2001 @ 02:32:46 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2088159
quote:
Op maandag 05 november 2001 02:19 schreef karn het volgende:
and YES! Kelly in tears.
Bless her.
Boy am I glad I closed the streams about an hour ago.... I'm thankful to whomever is responsable for me missing this undoubtfully great piece of emotional tv.
pi_2088174
02:34 Breedbandstream 1 (Rijk)

Kelly heeft het over tosti's eten in bed. Ed zit naast Kelly op de bank. Op de achtergrond hoor ik Sandy. Men zit te eten. Gesprek gaat over Adele Bloemendaal en haar zoon.
Nu over wat ze zullen eten morgen. Kelly wil (weer) Thaise boontjes bestellen.

Kelly ligt in een deuk, kan niet echt volgen waarom. Gesprek gaat nog steeds over wat te bestellen.

Nu hebben ze het over het feit dat bestellen zo moeilijk is omdat ze geen merknaam mogen noemen. Ed: "Dat is heel moeilijk, bijvoorbeeld bij luchtjes. Ik heb laatst COOL WATER van DAVIDOFF besteld." Even later heeft-ie het over "Conimex"

De besteltelefoon is in gesprek. Volgens Sandy komt dat omdat ze willen dat er vroeg op gestaan wordt. Weer valt de naam Conimex. En Thaise hoerboontjes...

Religion is a pacifier
  maandag 5 november 2001 @ 02:43:20 #23
16630 Sike
Nachtvlinder
pi_2088179
Ze zitten nu een beetje over eten te praten met z'n 3en (kelly, Ed en Sandy). Het erge is dat ze het ook nog eens over eten hebben, thais eten wat Kelly morgen gaat koken.
's nachts werkt ut beter
  maandag 5 november 2001 @ 02:43:36 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_2088180
Kelly is inmiddels twee krentebolletjes met kaas aan het eten.
Ed is er ook bij komen zitten.

Kelly: Met m'n ex lag ik altijd lekker in bed, film te kijken... Ooooh, nu praat ik alleen maar over m'n ex.... Nou ja, dan lag ik dus lekker met m'n ex in bed, een film te kijken.... (etc.)

(Sandy wil nu Chinees eten gaan bestellen voor de volgende dag.)

Kelly: Ik kan ook gaan koken morgen...
Ed: Thaise boontjes, Thaise rijst, Thaise kip.....
Sandy: Iedere dag Thaise boontjes, Thaise rijst, Thaise kip.....
(Ed boert.)

Nu krijgen ze alle drie een lachbui omdat Kelly 'platte Thaise bakjes van Conimex wil'.
Ze weten niet hoe ze dat moeten bestellen zonder een merknaam te noemen.
Kelly: In gesprek weer, dat kutding! Aah, joh, dat kutding!
(Ze denkt een kilo sperciebonen nodig te hebben.)

pi_2088183
02:46

Men zit nog steeds te eten en over Niets Byzonders te praten. (Beetje saai. Ga slapen.)

Religion is a pacifier
  maandag 5 november 2001 @ 02:48:26 #26
16630 Sike
Nachtvlinder
pi_2088186
Ze zijn er nu achter wat de zin van het rijke gedeelte in het bigbrother huis is: ETEN!
's nachts werkt ut beter
pi_2088193
1.49 Ed gaat naar bed.

2.21 De dames zijn in de keuken. Coos komt zijn bed uit. Kelly : Jij moet je zender om. Sandy : Coos, jij hoort altijd drie woordjes, je hoort helemaal niet wat gezegd wordt. Kelly : Ik wil een koppie thee. Coos is niet te verstaan. Kelly grapt dat Coos op haar ligt te wachten. Coos gaat geloof ik met iets te eten weer naar bed.

2.26 Ed is er nu uit. Kelly : Goeiemorgen. Plakkie worst ? Ed : Nee dank je. Kelly, Ed en Sandy eten iets.

2.34 Sandy : We weten niet wat we morgen moeten eten. Zijn die jongens nog wakker ? Ze gaat het vragen in de slaapkamer. Vervolgens zegt ze chinees te gaan bestellen. Kelly : Ik kan ook koken morgen. Zal ik koken morgen ? Sandy : Wat wil je nu, chinees of koken ? Kelly : Lijkt me leuk, samen koken. Ed : Thaise boontjes, thaise rijst en thaise kip. Sandy : Ja, dat lijkt me leuk, waar jij het altijd over hebt. Sandy citeert Kelly : Iedere dag. Hij vond het heel lekker als ik het zo maakte. Sandy : Wil jij dat doen voor ons ? Kelly : Dan moet ik speciale platte bakkies hebben van Conimex. Sandy : Ik heb liever dat dan dat ik chinees heb. Kelly : Hoe moet ik dat doen als ik geen merknamen mag noemen ? Ed : Voor luchies moet je ook merknamen noemen. Die gasten zoeken zich straks rot naar bakkies van Conimex. Coos zegt blijkbaar iets. Kelly : Ik kan echt wel koken Coos.

2.39 Ed : Het gaat lekker aan de telefoon. Kelly : In gesprek, dat kutding. Sandy : Ze willen dat wij er vroeg uit gaan. Kelly : Kuttelefoon. Ed : Hoe heten die boontjes ? Kelly : Taioerboontjes. Ed : Thaise hoer boontjes ? Kelly : Sperzieboontjes op de voorkant. Met een geel dekseltje en een zwart onderkantje. Eén kilo sperzieboontjes, is dat genoeg ?

2.43 Kelly : Het is thaise rijst maar ik maak het klaar op zijn surinaams.

2.47 Ed gaat een tosti maken voor zichzelf en voor Kelly. Ed : Wil jij ook wat ? Sandy : Nee, ik zit vol.

maandag 5 november 2001 @ 03:00:10 #28
6941 APK
Factual, I think.
pi_2088199
In de slaapkamer van rijk zijn Peek en Cloppenburg nog wakker.
P. leest iets voor aan C. uit een boek.
(Een hoop gehakkel, P & C in een tweepersoonsbed. Pascal vind het erg grappig, Coos lacht ook soms.)

De dames komen nu ook binnen.

maandag 5 november 2001 @ 03:01:59 #29
16630 Sike
Nachtvlinder
pi_2088202
2:59 Coos en Pascal liggen wat in bed. Pascal leest een stukje voor uit zijn boek, het gaat over een hanen gevecht. Coos gaat maar slapen.
's nachts werkt ut beter
  maandag 5 november 2001 @ 03:25:12 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_2088237
Ed, Kelly en Sandy zijn weer terug naar de huiskamer.

Ed laat weer een scheet, Kelly zag haar zender uitslaan.

Ze praten nu over hoe de regie de gesprekken volgt.

Kelly: Moet je eens opletten hoe snel die cameras naar de slaapkamer gaan als we over sex praten.

Sandy: Ik ga naar bed. (tweede poging.)
Kelly: Nou al?

(In de slaapkamer lag Pascal nog steeds te lezen. Hij legt nu zijn boek weg en praat met Coos maar ik kan ze niet verstaan omdat ze hun zender niet om hebben.)

Kelly zingt in de slaapkamer.
Coos: Ssssst!
Kelly en Sandy zingen gewoon door.
Kelly neuried een striptease muziekje en Coos doet opeens het licht aan. P & C lachen. GJ wordt wakker.
Kelly: GJ, Darling, je slaapt nog stee-heeds, dit is een droo-hoom.
Kelly wil dat Ed haar nachtjaponnetje aantrekt. Ed denkt er niet aan. Kelly zingt toreador-muziek, dusdanig luid dat het gehele huis inmiddels wakker zal zijn.

Kelly: Ik heb nog nooit een bouwvakker in zo'n dingetje gezien.
Ed: Nee, dat moeten we ook maar zo houden.

Kelly: Je zal maar terugkomen uit het ziekenhuis en wakker worden met borsten en een vagina.
Ed: Nou, dan gaan er wel behoorlijke klappen vallen...
Kelly: Edwig, hahahaha.

Coos: Kom op Kel, slapen. (Licht uit.)

(Ik ga ook slapen, morgen naar de tandarts )

maandag 5 november 2001 @ 03:54:18 #31
16630 Sike
Nachtvlinder
pi_2088275
3:03 Terug in de kamer bij rijk waar Ed Kelly en Sandy nog steeds zitten. Het gaat over honden en het op de neus slaan van deze dieren.

3:05 Kelly wordt nu iets serieuser en verteld even hoe mooi ze het vindt dat ze nu weer wat lol hebben. Ze kijken terug op wat er de afgelopen tijd gebeurt is.

3:08 Het gaat nu over de techniek achter big-brother. Ed legt uit hoe het allemaal in zijn werk gaat met de microfoontjes en de camera's

3:12 Ed, Kelly en Sandy gaan naar bed.

3:13 Er wortdt in de slaapkamer van rijk nog wat gepraat en gekeken naar de tatoo van Ed.

3:16 Lamp gaat aan en gaat weer uit. De dames lopen nog wat te ouwhoeren in de slaapkamer. Camera weet ondertussen niet waar die kijken moet. Oh toch kelly kleedt zich uit.

3:18 Pascal doet het licht aan tewijl Kelly zich uitkleedt wat ze niet erg leuk vindt. Er wordt nog wat gelachen.

3:19 Kelly wil dat Coos of Ed haar jurkje aan trekt en zeikt daar behoorlijk over door. Kelly belooft nog even aan Ed dat hij morgen wakker wordt met lang haar en een roze jurk.

3:21 Er wordt nu wat geouwhoerd over ziekenhuis operaties. En wat er gaat gebeuren als Ed wordt omgebouwd perongeluk.

3:23 Ze liggen eindelijk allemaal in bed. Kelly ligt nog wat te schreeuwen.

3:26 Kelly en Sandy praten nog wat door over bang zijn voor iemand en over de eerste week BB.

3:29 Ed doet een gebedje alla metallica. Kelly begint wat te lullen over jehova's.

3:30 Kelly praat nu over haar vriendinnen die donker zijn en verteld dat mensen wel eens denken dat ze negerin is omdat ze altijd bij die dames is .

3:33 Het gaat nog steeds over kelly's vriendinnen. Ik geloof dat het een mooie dame is aan de beschrijving te horen dan.

3:37 Ze bedenken zich opeens dat het wel verrot is als ze morgen een batle krijgen. Kelly lult nog wat in de verte maar krijgt niet echt reactie.

3:39 Kelly houdt uit pure vervelening Sandy maar wakker maar is er nu eindelijk achter dat ze moet gaan slapen.

3:40 Ze zijn nu orgasmes aan het faken.

3:41 Omdat Sandy misselijk is wordt er wat gepraat over vieze vette dingen, Sandy vindt het niet echt leuk.

3:43 Nu maken lopen ze Ed te pesten.
Kelly heeft zin in sex geile sex wel te verstaan.

3:45 Sandy kietelt Kelly, begint hard te lachen en ik geloof dat GJ erg geirriteerd wakker wordt en Kel verteld dat ze moet gaan slapen.

3:46 De dames vertellen Ed nog even dat ze van uhm houden, maar ik geloof niet dat ze al aan slapen toe zijn.

3:48 Erg veel doelloos geswets uit de mond van Kelly en een nog iets geiriteerder als net "KEL!" van GJ.

3:49 Ze is zowaar een keer stil........ of toch niet ... het jurkje van Kelly vliegt nog even rond maar ze gaan toch maar slapen nu geloof ik.

3:53 Zo te zien en te horen is het nu echt stil een enkel gekruen en gesteun of wat gewoel maar meer is er niet meer bij.

Ik ga ook maar naar bed. Wat ik me nu (na zo'n eerste live stream) afvraag is: Hoelang duurt zo'n live stream eigenlijk?

's nachts werkt ut beter
pi_2088287
(Sike, zo'n live streamverslag duurt tot ze liggen te maffen en er niets bijzonders meer te melden valt. De live streams zelf blijven de hele nacht 'on air').

In dit geval valt er nog wel iets bijzonders te melden want de leukste scene van vanavond heb je niet beschreven. Kelly liep iedereen wakker te houden omdat ze zelf geen slaap had. Op een gegeven moment immiteerde ze op een rappe manier een Chinees achter de kassa:
K: Dlie vijffennegentlig, astubllieft meneerl, dlie vijffennegentlig, astubllieft meneerl ... (waarna ze nog iets zei, helaas onverstaanbaar).
Kel was vrij irritant bezig maar dit maakte voor mij alles weer goed, ik moet bekennen dat ik in m'n eentje achter de compu erg hard heb moeten om haar perfecte immitatie (en zijzelf lachte uiteraard nog harder).

maandag 5 november 2001 @ 09:03:51 #33
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_2088505
Alles nog in diepe rust
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  maandag 5 november 2001 @ 11:54:13 #34
16630 Sike
Nachtvlinder
pi_2089473
quote:
Op maandag 05 november 2001 04:53 schreef Htje het volgende:
(Sike, zo'n live streamverslag duurt tot ze liggen te maffen en er niets bijzonders meer te melden valt. De live streams zelf blijven de hele nacht 'on air').
Oh ja dus ik kan ze ook gewoon open laten staan, ik dacht omdat je er voor moest betalen dat het op een gegeven moment over was.
's nachts werkt ut beter
pi_2089543
quote:
Op maandag 05 november 2001 11:54 schreef Sike het volgende:

[..]

Oh ja dus ik kan ze ook gewoon open laten staan, ik dacht omdat je er voor moest betalen dat het op een gegeven moment over was.

Kijk eens bij het topic alles over de live streams. Daar staat precies in hoe je gratis kunt kijken!!!!
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_2089840
Op breedbandstream 1 loopt Coos rondjes in de tuin. Ik kijk nu naar breedbandstream 2.

12.50 In de woonkamer. Frank scheert zicht. Andries : We krijgen geen battles meer. Leo : Ik vind het ook apart. Na de 48 uurs battle zijn ze heel rustig geworden. De vorige bewoners kregen een weekopdracht. Daar werd volgens mij veel meer tijd aan besteed dan aan battles. Leo zegt dat het morgen koud wordt. Hij baseert dat op een volkswijsheid m.b.t. spinnen die naar binnen komen en groene bladeren in de bomen. Leo : De muizen zijn ook nog buiten.

12.57 De mannen van team arm eten boterhammen aan tafel. Na vijf minuten komt Priscella er bij. Speaker : Wil Danielle naar de dagboekkamer komen ? Diane : Weer naar de dagboekkamer ? O, je zender zeker. Frank zegt dat hij om vier vijf uur de oven gevuld heeft. Leo zegt dat hij slecht heeft geslapen. Speaker : Wil Frank zijn zender checken ? Leo : Na de 48 uurs battle is niks gebeurd, relatief. Frank : Wij winnen nooit de eindbattles. De laatste twee keer niet. Leo zegt dat het hoopgevend is dat zij meer battles hebben gewonnen. Frank zegt dat de teams op dit moment qua fysiek en qua know how aan elkaar gewaagd zijn. Danielle moest voor haar zender naar de dagboekkamer.

13.10 Coos verschijnt bij het hek. Andries over het feit dat Coos weggestemd kan worden : Qua persoon is het jammer maar het komt ons wel goed uit. Frank : Hoe houden wij nou contact ? Coos : Ik kan wat opschrijven. Frank : Wil je mijn telefoonnummer of mijn email ? Coos : Telefoon. Ik snap niet waar die battles blijven. Meestal om vier uur of half acht. Dat idee heb ik. Coos is op de stoel bij het hek gaan zitten. Frank : Wat we gisteren te veel hebben gehad hebben we vandaag te weinig gehad. Ik leer hier gewoon fruit eten. Ik eet nooit fruit. Pak even een pennetje. Coos : Ik ben nog niet weg. Donderdag ben ik pas weg.

maandag 5 november 2001 @ 13:32:04 #37
16911 TeJo
Doet ook maar wat
pi_2089946
Oh jee.. Frank lult weer over computers. Hij word nu gedeeltelijk uitgelult door Coos, alleen heeft hij het niet echt door. Het gaat over DOS en Frank brengt als weerwoord, ja dat is een heel makkelijk commando (ik weet even niet waar het precies over gaat) maar ik ben nu eenmaal geen DOS man. Coos: Dat is zo makkelijk, dat weet ik zelfs. Frank : ik ben geen DOS man. Een paar tellen later zegt hij: Wij doen heel veel met DOS.
Ik denk dat Frank beter z'n bek kan houden over computers in het vervolg...
seek and distroy
pi_2090383
Precilla zit nu in de dagboekkamer. Er wordt haar wat gevraagd en nu vertelt ze dat ze slecht slaapt door het gesnurk van frenk, dat ze het team niet leuk vindt, etc.
Maar ze geeft aan dat ze niet ontevreden is met wat er donderdag komen gaat omdat ze het helemaal gehad heeft.
En het geluid wordt afgezet.
pi_2090394
Stem weer terug in dagboekkamer, hij zij dat er iets mis ging met het geluid en vraagt of ze het kan herhalen, maar het geluid is er weer af.
pi_2090432
Stem kan Precilla niet verstaan, ze moet nu iets doen met de batterijen.

Precilla: ik ben conditioneel niet sterk genoeg voor de battles, dat is hilarisch dat heb ik alleen maar van horen zeggen. Ten tweede, dat ik voor onrust zorg in de groep, volgens mij doet frank het juist. Ten derde, 9 van de 10 keer is het om leedvermaak, achterlijk dat ze me daarvoor nomineren. Ten vierde, omdat als ik als laatste bij de groep ben, en ze willen niet met mij overblijven. Ik heb helemaal nix met die mensen. In de andere groep was het leuker, omdat ik daar beter tot mijn recht kom, omdat ik de mensen ken van spanje, meer jonge mensen, meer goede verstandhouding, meer begrip, meer humor. Ik mis echt de humor hier, het ligt echt aan de groep, en aan de leeftijd, het gaat niet omdat we in arm zitten. Danielle, altijd een goed humor, daar wordt ik echt gek van. Het ligt aan de groep en aan de samenstelling van de groep. Het komt niet omdat ik de jongste ben. Het komt doordat ze mij niet liggen, ik heb geen raakvlakken en er zijn geen battles.

pi_2090520
Stem: oke, je vind het niet leuk. Stel nou dat je donderdag niet naar huis hoeft, wat kunnen we dan van jou verwachten?

Precilla: tja, ik hoop dat we in rijk komen en dat ik dan ff kan genieten en dan gewoon verder op dezelfde voet.

Stem: maar dan heb je kans dat je weer genomineerd wordt.

Precilla: nou, daar heb ik schijt aan.

Precilla: dit gesprek wordt toch niet uitgezonden??

Stem: dat kan ik niet zeggen.
Stem: je bent wel erg negatief, je moet kijken wat je daaraan kan doen.

Pricilla: hoop gehinnik.

Stem: welke bewoner van jou team, zou jij meer energie in willen steken zodat het wat leuker blijft.

Precilla: de energie die ik hier heb ik arm, hinnik hinnik, ach jee, in wie kan ik mijn energie steken, ach met frenk kan ik wel overweg, ach ik heb met niemand wat, het is ook zo saai hier, Diane, nee, dat gaat het ene oor in en het andere uit, Danielle misschien dan.

Stem: waar zou jij in het huis moeten blijven denk je?

Precilla: omdat ik nog niet echt laten zien wie ik ben

Stem: en wie ben jij dan?

Precilla: ik ben een jonge en dynamische meid van 21, hinnik hinnik.

Stem: maar wie ben jij dan achter de foto?

Precilla: ja dat weet ik niet, ook de psych niet, ben erg gecompliceerd.

Stem: waarom heb je meegedaan aan BB?

Precilla: ja dat weet ik niet, die heb ik niet, gewoon als geintje, ik wou zien hoe ver ik zou komen.

STem: waarom denk je dan dat je in BB bent gekomen??

Precilla: dat weet ik niet.

Stem: heb je daar al die tijd niet over nagedacht.

Precilla: ik heb het wel gevraagd aan Nienke in spanje. Bewoners vinden mij mysterieus omdat ik weinig zeg en weinig los laat.

Stem: maar dat is toch geen reden om hier in het huis weinig te zeggen en weinig los te laten. Je hebt echt geen idee? Als we nou nog een keer vragen wie je zelf denkt dat je bent, buiten een vlotte meid?

Precilla: jeetje zeg, ik weet het niet.

Stem: laat ik het van mijn kant zeggen. Je bent als laatste met tania erbij gekomen, tania is er als eerste weggegaan, daarom ben je naar de andere kant, een beetje de speelbal. Je bent in je nieuwe team meteen genomineerd, dat kan dus best wel zwaar zijn, dan is er toch een moment dat je denk, hoho, zo gaat dat niet. Je zit er zeker met een reden in, en daar wil ik achter komen. Waarom zou jij dus nog langer in het huis moeten blijven?

pi_2090556
Pris zit in de dagboekkamer en wordt uitgehoord door een stem. Of ze vindt of ze goed uit de verf gekomen is. P: hier niet nee.
Ze zegt dat het makkelijk was om haar te nomineren omdat ze er als laatste bij is gekomen.
Stem: stel dat je van de kijkers nog niet naar huis mag, want kunnen we dan nog van jou verwachten. Ze antwoordt dat ze dan hoopt in rijk terecht te komen.
Als ze dan weer genomineerd wordt maakt het haar geen zak uit. vervolgens vraagt ze verschrikt of dit gesprek toch niet uitgezonden wordt.
Stem; in welke bewoner zou je nog energie willen steken om het verblijf wat leuker te maken.
In Frenk. Daar kan ze wel goed mee overweg. P: ze doen me echt niks. Als ik mijn energie in b.v. Diane steek dan is het het ene oor in, het andere oor uit.
Op de vraag waarom ze er absoluut niet uit moet a.s. donderdag antwoord p. dat ze nog niet echt heeft laten zien wie ze is. Stem; wie ben je dan echt?
P: dat valt niet 1,2 3 in een paar woorden uit te leggen. Zelfs een psycholoog heeft daar meer tijd voor nodig.
Wat is dan je motivatie geweest vraagt de stem. P: nee, ik heb geen enkele motivatie gehad. Stem; waarom denk je dan dat je uitgekozen bent om naar Almere te komen? Pris; ja dat ben ik vergeten te vragen. Ze heeft er wel over nagedacht. 1 van de dingen zou kunnen zijn dat ze serieus is (? heb ik dat nou goed verstaan) en dat was het wel zo'n b eetje. Stem: je hebt echt geen idee. Als we je nu nog een keer vragen wie jezelf denkt dat je bent behalve een jonge vlotte meid. Met deze vraag heeft Pris veel moeite.
Stem haalt het voorbeeld van Tanja aan. Dat ze speelbal is geweest en meteen genomineerd werd. De stem probeert Pris aan te praten dat ze dit haar niet moet laten gebeuren.
Pris: waarom zou ik langer in het huis moeten blijven. (Zucht).
Ze denkt er niet over na zoals andere mensen die allemaal zulke hoge verwachtingen hebben als ze er uit komen en als sterren behandeld zullen worden. Daar moeten ze bij Pris niet mee aankomen met die flauwekul.
Oke zegt de stem. Zullen we het hierbij laten? heb je zelf nog wat te melden. P: ik heb niks te melden.
Stem wenst P succes en sterkte.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_2090561
Precilla: Mensen denken dat het 1 grote hyp is, en ik denk er niet eens over na. Mensen denken dat ze als sterren behandeld worden, nou ik niet, kom niet aan met die onzin. Je bent dan wellicht een semi-bn'er, en dan nog is het na drie maanden over. Als ik thuis kom wil ik naar mijn vrienden en daarna gaan reizen. Wat ik hier wil bereiken? Nix, ik wil naar huis donderdag, mijn vrienden zien en daarna gaan reizen.

Stem: zullen we het hier bij laten, of heb je zelf nog vragen of opmerkingen.

Precilla: nee dat heb ik niet, wat ik wou zeggen heb ik al gedaan.

Stem: dan wens ik je veel sterkte.

Precilla: oke. Daag.

Precilla gaat de dagboekkamer uit en Frank vraagt meteen hoe het gaat.

pi_2090658
Nu zit Coos in de dagboekkamer.
pi_2090733
De stem vraagt ook aan Coos hoe hij zich voelt nu hij genomineerd is en wat ze nog van hem kunnen verwachten als hij mag blijven van de kijkers.

Coos praat op een normale en rustige manier. Hij zou graag willen blijven maar het ook niet erg vinden om naar huis te gaan, maar dat is puur omdat hij het leuk vind om zijn zoontje en vriendin weer te zien.

Als hij mag blijven dan kunnen ze wel een motie van wantrouwen verwachten, hij wil echter niet zelf captain zijn.

Coos zegt verder dat hij zichzelf wil blijven en zal blijven. Hij zit hier niet om vriendjes te maken, heeft zijn eigen mening en wil die ook blijven houden, maar hij is niet uit op ruzie, zoals men denkt.

pi_2090823
De genomineerden hoeven de witte band niet meer om, die mogen ze beide in de dagboekkamer leggen.
pi_2090878
Coos had nog wel een paar vraagjes. Allereerst gaf hij aan dat hij het idee heeft dat de redactie voorkeuren heeft voor bepaalde personen en dat ze hem slecht afschilderen, hij is daar erg bang voor. Coos denkt dat hij degene is die donderdag naar huis moet. Ook vraagt hij zich af wie er nou bepaald wie er naar huis moet donderdag omdat in het reglementenboek staat dat de kijker MEDE bepaald wie er naar huis moet. De stem wilde daar eerst niet op antwoorden maar zegt later dat de kijker bepaald wie er naar huis moet en dat het woordje 'mede' dus zinloos is en geen betekenis heeft.

Coos vond het een prettig gesprek, en is ook erg blij dat hij de witte band in de dagboekkamer achter mag laten en niet meer om hoeft.

Nu zit Frank in de dagboekkamer in arm.

pi_2090887
Coos heeft in de dagboekkamer gezegd, dat hij het idee heeft dat BB hem verkeerd neerzet, hoe hij daarbij komt weet hij niet, maar zo voelt hij dat. Hij vraagt ook aan BB iets over het regelboek. er staat dat mede door de kijkers een bewoner wegmoet. hij vraagt waar dat mede opslaat, omdat hij anders net zogoed in bed kan blijven liggen de hle week. omdat hij denkt dat BB hem liever niet in het huis ziet.

Ook verteld Coos BB over het ongenoegen van de nominazi band. Hij zegt dat dat aan verkeerde tijden doet denken. BB heeft er een discussie over gehad, en coos mag de band in de dagboekkamer laten.

Frank moet naar de dagboekkamer. ik geloof dat het over de Kliko gaat

Babe In Totale Control of Herself
pi_2091120
Frank heeft een tijdje gepraat in de dagboekkamer, het was een fijn gesprek. Het ging o.a. inderdaad over de kliko en die wordt vandaag geleegd. Het ging ook nog over Precilla, en dat hij de enige was die haar niet genomineerd heeft. Frank vertelt dit alles aan Coos en Pascal in de tuin, waar het zonnetje in Rijk heerlijk schijnt. Frank vindt het trouwens zwak dat iedereen Precilla genomineerd heeft, dit heeft hij ook in de dagboekkamer verteld.

Kelly is nu haar pukkels aan het uitknijpen. En Danielle heeft dit vanmiddag ook al gedaan. Beide doen dit aan de eetkamertafel.

maandag 5 november 2001 @ 15:30:00 #50
3542 Gia
User under construction
pi_2091133
Frank had in de DBK gezegd, dat hij graag wat meer battles wilde.
Maar Pris is volgens hem veilig, zolang ze aan de arme kant zitten. Niemand gaat toch stinkend en ongewassen, onverzorgd, het huis uit en dan naast Patty op de bank zitten!
pi_2091169
In rijk zijn de heren in de keuken bezig. In arm zitten een aantal mensen in de tuin te praten, waar Diane weer vertelt over de fietsbattle.
pi_2091177
Het gesprek gaat verder over de fietsbattle:

Diane (tegen Frank): ja maar je doet nu net alsof het door mij is dat we hier zitten.
Frank: ja, maar dat is toch ook zo.
Danielle: ze heeft haar best gedaan en ze zit er zelf ook mee hoor.

maandag 5 november 2001 @ 15:38:53 #53
3542 Gia
User under construction
pi_2091215
Volgens Frank gaan er mensen in het huis bezwijken. (psychisch).
Diane vind dat Frank elke dag een beetje bezwijkt, want hij klaagt elke dag.
Frank zegt dat klagen niet hetzelfde is als bezwijken.
Diane vindt dat je niet hoeft te klagen als je het naar je zin hebt.
Diane denkt ook niet dat zij zal bezwijken.
pi_2091368
Frank is brood aan het snijden in arm.

Kelly en Ed zitten aan de woonkamertafel gezellig te babbelen met een sigaretje. Kelly vraagt aan Ed iets over het vroeger gepest worden. Ed verteld dat hij er in het begin wel eens last van had, maar het duurde niet lang, omdat hij breed, sterk en niet bang was. Kelly vraagt vervolgens of hij nog steeds dat weleens doet. Vorig jaar nog, vertelt Ed, toen had de buurman zijn moeder bedreigd en dat heeft hij even opgelost op zijn manier.

Leo en Andries praten met een man in roze shirt (GJ) bij het hek.

pi_2091521
Breedbandstream 2

15.21 Frank komt uit de dagboekkamer. Frank : Hij vroeg, hoe het gaat in de groep, wat is mis, wat ik graag zou willen, wat ik in rijk zou willen en hoe het met mij gaat. Ik heb gezegd dat de verveling toe aan het slaan is. M.b.t. het eten heeft Frank gezegd : Niet vijf kilo spek. Ik ben inmiddels zelf een speenvarken. Verder heeft hij om meer variatie in het rantsoen gevraagd. Frank : Ik zei, we hebben zoveel battles gewonnen, het gaat om de eindbattles. Ik zei, wanneer krijgen we de battles, hij zegt dat weet ik ook niet. Over Pris hebben we gepraat. Coos zegt iets. Frank : Ik heb gezegd, de verveling slaat toe. Diane : Jij bent ook een brutaaltje, hij was met mij aan het praten en jij komt er tussen. Je was aan het praten over Priscella. Frank : Ik zeg, er is overdag weinig te doen. Als ik iets technisch vraag. Voordat ik er in ging was het make your wishes come true. Coos tegen Diane (?) : Ik vind je steeds aantrekkelijker worden, ik weet niet waarom. Frank : Ze hadden het over de captain, over Danielle. Wat vind jij ervan dat ze opmerkingen naar haar hoofd heeft gekregen ? Ik zei, ze wil het iedereen naar de zin maken en dat kan niet. Ik heb gevraagd om meer variatie in het eten. Ik zeg mij maakt het niet uit, ik eet iedere dag droog brood, maar voor de groep.

15.25 Coos vraagt wat er over de nominaties is gezegd. Frank : Niks. Coos : O dan ga ik weg. En over de battles ? Frank : Hij ging er niet op in. Zolang wij hier zitten zit Priscella safe. Ik zei, ik vraag al een dag of twaalf of die kliko geleegd wordt. Hij zei, dat gaat vandaag gebeuren. Hij zei, jij bent de enige die Priscella niet heeft genomineerd. Waarom niet ? Ik zei, Pris heeft nog niet de kans gekregen zich waar te maken. Ik heb ook gezegd dat ik de motivatie van mijn medenewoners zwak vind. Pascal staat nu ook bij het hek. Frank : Ik zeg, ik mis een warme douche en dat ik mijn koppie kan scheren. Diane begint over het feit dat Frank hun motivatie zwak vindt. Frank : Bobby zegt omdat ik weinig contact heb. Diane : Ze heeft een humor die ik niet waardeer, dat heeft niks met zwak te maken. Frank : Het is mijn mening dat er zwak genomineerd is. Tegen Diane : Je krijgt geen contact met haar, daarom nomineer je haar. Diane : Als ik het met haar er over heb zegt ze, ik ben niet geinteresseerd in mensen.

15.31 Frank zegt dat Diane is bezweken onder de druk bij de mountainbike battle. Frank : De eerste drie rondjes ging het goed. Diane : Die fiets fietste niet. Ik kon niet bij de pedalen. Ik kon niet fietsen. Ik heb alles gedaan wat ik in me heb. Ik was ook niet lekker maar dat had niks te maken met druk. Frank : Ik zie dat een aantal mensen gaat bezwijken. Diane : Ik niet. Jij bezwijkt elke dag een beetje. Met je gemopper. Frank : Het heeft niks met bezwijken te maken. Klagen mag. Ik heb meer karakter als jou. Als iemand kutwijf tegen jou zegt kan je er niet mee omgaan. Danielle : Jij zegt vaak dat je naar huis wil en je hebt het vaak over 31 december. Ik vind jou dubbel. Frank : Als mij de kans wordt geboden om naar huis te gaan dan ga ik naar huis. Danielle : Je hebt niks dubbels van ik wil naar het eind ? Frank : Nee. Ik krijg de kans niet. Eerst gaan de zwakke mensjes uit de groep. Jij (Danielle) wil met Diane en Andries overblijven. Danielle : Ik zit liever met mensen met wie ik het goed kan vinden in arm als met pffff in rijk. Ik kan het met iedereen vinden maar met sommige mensen wat minder. Frank : Ik weet met wie ik wil overblijven. Ik ga nomineren op battle aspecten. Als ik de kans niet krijg naar huis te gaan ga ik het uitzingen hier. Ik kijk niet naar de gezelligheid want gezelligheid maak ik zelf. Ik ben een einzelgänger, allemaal gelijk wassen, daar word ik helemaal schijtziek van. Iemand moet zijn muil opendoen. Ik heb mijn muil opengedaan en nu is het geregeld (kliko). Diane : Daan heeft het twaalf keer gevraagd en er gebeurt niks.

15.43 Frank : De battles worden grimmiger, nou Frank ook, die gaat met de battles mee. Want er is toch niks te doen hier.

15.49 Frank : Gaan we eten of niet, want ik heb honger. Danielle : Over vijf minuten is het broodje klaar. Danielle : Priscella, kom jij zo een brood eten of wil je blijven slapen ? Priscella wil blijven slapen.

15.51 Gert Jan kletst bij het hek over zijn discjockey tijd tegen Leo en Frank. Frank zit aan tafel en is geloof ik al aan zijn eten begonnen. Gert Jan heeft het o.a. over housemuziek. Hij zegt dat hij tienduizend twelve inches heeft, waaronder veel remixen. Andries komt er op een gegeven moment ook bij. Gert Jan blijkt thuis een B & O installatie te hebben. Hij heeft bij een feestje een keer zijn dj-kit erop aangesloten.

pi_2091796
Heel rijk zit gezamenlijk aan de eetkamertafel te praten over algemene dingen.

in arm zitten Diane, Danielle, Andries en Leo te praten. Voornamelijk Diane is op een rustige toon aan het woord, ze vertelt over haar ervaringen in arm en het verschil met rijk.

maandag 5 november 2001 @ 16:37:58 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2091878
Voor iedereen die enigszins baalt dat er wat minder gestreamd wordt de laatste dagen: er gebeurt nou eenmaal héél erg weinig in het huis. Het is saaiheid ten top en dat nodigt niet uit om eens lekker verslag te gaan doen van wat er gaande is (niets dus).

Ik snap BB niet dat ze niet ingrijpen met een battle ofzo. Ze maken hun eigen programma-idee zo weer naar de kloten!

pi_2092023
BATTLE!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 5 november 2001 @ 16:47:19 #59
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2092026
BATTLE!!!!!!!!!!!!
  maandag 5 november 2001 @ 16:47:27 #60
6941 APK
Factual, I think.
pi_2092027
Battle!
  maandag 5 november 2001 @ 16:48:01 #61
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2092037
Ethel was me voor... De ETHEL BATTLE!!!
pi_2092077
In rijk wordt er nog snel even een sigaretje gerookt, Kelly is zenuwachtig en Coos heeft er helemaal geen zin in!

hij begint nu, de battle dan!

maandag 5 november 2001 @ 16:53:20 #63
6941 APK
Factual, I think.
pi_2092111
Stem: De Battle begint over twee minuten....

Kelly: Ik wilde net m'n haar gaan borstelen, m'n haar ziet er niet uit gewoon.

Stem: De battle begint over 1 minuut.
In arm zit Priscella gewoon nog even rustig iets te eten terwijl de rest van het team in paniek rondrent...

Stem: De battle begint nu.

Coos: Godverdomme, wat stinkt het hier naar de schijt.

Stem: Wil de captain van DE rijke team naar de DBK komen.

De opdracht, kennis en bluffen in de huiskamer.
Ze kunnen vragen zelf beantwoorden of doorgeven aan het andere team.

pi_2092131
Captain van het rijke team moet nu eerst naar de dagboekkamer komen. Sandy komt eruit met een envelop.

Nu danielle naar de dagboekkamer komen.

Verzameling van rijk in slaapkamer. Gaat om kennis en om bluffen bij deze battle. Teams verzamelen in huiskamer en moeten vragen beantwoorden op diverse gebieden.

Captain rijk krijgt als eerste de categorie te horen, dan mogen zij bepalen of ze hem zelf of het andere team gaat beantwoorden. Persoon wordt zonder overleg door de captain aangewezen. Indien iemand goed antwoord, dan puntje, bij fout antwoord is persoon voorgoed uitgeschakeld, en mag een vragen meer beantwoorden.

Er komen 30 vragen, daarna getelt wie het meeste goed heeft. Bij gelijke stand, gaat het erom wie de meeste spelers goed heeft.

maandag 5 november 2001 @ 16:58:50 #65
6941 APK
Factual, I think.
pi_2092197
Sandy: Hier ben ik heel slecht in.
Kelly: Wijs Gert maar vaak aan.
Gert: Laten we bepalen welke catogerieen wij goed in zijn.
Kelly: Ik weet alles van make up en uitgaan en mode.
Pasc: Nee, als je een antwoord niet weet moet je iemand uit het andere team aanwijzen.

(Sandy snapt het nog niet zo goed.)

Pasc: Ik zou beginnen met Priscella.
Gert: Als het een vraag is over geurtjes moet je Andries aanwijzen, dan schakelen we hem uit.
Sandy: Ik hou helemaal niet van bluffen, dit vind ik echt het ergste.
Coos: Dat is het leuke van deze battle, we weten bijna 100% zeker dat we naar de overkant gaan.

Kelly: Nu voor de laatste keer een lijntje onder mijn ogen.

pi_2092331
Iedereen zit nu in de huiskamer en het gaat beginnen.
Onduidelijkheden worden nu nog even opgelost.
pi_2092344
Sandy moet beginnen, krijgt een categorie, dan moet Sandy bepalen of ze hem zelf beantwoord of dat ze iemand van het andere team aanwijst, etc. etc.
  maandag 5 november 2001 @ 17:10:01 #68
6941 APK
Factual, I think.
pi_2092350
Sandy staat nu voor de dagboekkamer te wachten tot BB klaar is met het instrueren van Danielle. (Sandy gaat niet naar binnen.)

Stem: Alle bewoners batterijen wisselen.

In arm overleggen ze waar de leden van het andere team niet goed in zijn.
Diane: Ik lig er zo uit hoor!

Stem: Alle bewoners verzamelen in de huiskamer.

(In rijk zit GJ zijn tanden te poetsen.)

Stem: Beste bewoners, we gaan beginnen.
Er mag niet voorgezegd worden. (Nu gaat de stem het allemaal nog een keer uitleggen.)

pi_2092379
Het begin:

Stem: Sandy, de categorie van je 1e vraag is muziek, wil je hem zelf beantwoorden of geef je hem aan een bewoner van het andere team.

Sandy doet het zelf.

Vraag: wat zat er in de ouwe jas van Doors.
Sandy: motten.

Stem: fout, het zijn er 2.

Pascal en Coos gaan er tegenin.

pi_2092416
2e categorie, vraag aan danielle, aardrijkskunde.

Danielle geeft de vraag aan Kelly.

Vraag: van welke zee maakt de waddenzee deel uit.

Kelly wist het niet.

Antwoord is de noordzee, Danielle krijgt nu de volgende categorie van de stem, categorie sport. Zij geeft de vraag aan ed.

Vraag 3: aan ed, bij welke sport kan je een hole in one slaan?

Ed: bij golf.

Stem; correct. Volgende categorie krijg je, algemene categorie.

Ed: ik doe het zelf wel.

Vraag: welk sprookjesfiguur wreef over de toverlamp zodat er een geest uitkwam.
Ed: alladin
Stem: dat is correct. Volgende categorie is literatuur.
Ed: die geef ik aan Frank.

Vraag aan Frank: In welk boek van Charles dickens moet een jongetje stelen om te overleven?
Frank weet het niet.

pi_2092444
Stem: Ed, de volgende categorie is geschiedenis.
Ed: ik geef hem aan Precilla.
Vraag : om welke eilanden draaiden in 19.. de oorlog tussen engeland en argentinie?
Precilla: ....
Stem: fout, ook jij bent uitgeschakeld.

Stem: Ed, volgende categorie, is weer een algemene categorie
Ed doet hem zelf.
Stem: hoe noem je het als een zin met een aantal woorden met dezelfde klank begint?
Ed denkt, denkt, denkt, en weet het niet.
Stem: fout, het is alliteratie. Ed is nu ook uitgeschakeld.

pi_2092465
Stem: Danielle, het is een algemene vraag de volgende categorie.
Danielle doet hem zelf.
Vraag: hoe heet het paleis waar Koningin beatrix woont?
Danielle: noordeinde.
Stem: dat is fout, het is paleis huis ten bosch.
pi_2092490
Stem: Sandy jij bent af, maar jij mag bepalen wie de volgende categorie krijgt.
Sandy: Coos
Coos: ik hou hem.
Vraag: wat zijn de echte voornamen van het zangtrio Linda, Roos en Jessica.
Coos: katja schuurman, jeetje, ik weet niet eens wie het zijn, hoe heet ze nou, van veen, ehhh, ik weet het niet.
Stem: dat is fout. Jij bent ook af.
Stem: nu mag danielle iemand van haar eigen team aanwijzen die de volgende categorie gaat doen.
Danielle: leo
Stem: volgende categorie is aardrijkskunde.
Leo: ik doe het zelf.
Vraag: is Naomi de hoofdstad van Kenia?
Leo: nee
Stem: dat antwoord is fout, het is wel de hoofdstad van Kenia. Nu mag sandy weer iemand van haar team aanwijzen die de volgende categorie krijgt.
Sandy: Pascal
Pascal: ik doe hem zelf.
Stem: de vraag is hoe heten de begeiders van... die ook een wereldhit scoorden met "bartje"?
Pascal: de indians
Stem: is dat je definitieve antwoord? Dat antwoord is fout, het waren de sherroks.
pi_2092512
Ethel: het waren "the shadows" (band Cliff Richard)
pi_2092524
Falklands
Katja, Babette en Guusje
Een schizofreen is nooit alleen!
  maandag 5 november 2001 @ 17:31:31 #76
6941 APK
Factual, I think.
pi_2092540
Stem: Sandy de categorie is: Muziek.
Sandy wil de vraag zelf beantwoorden.
Stem: Wat zat er in de ouwe jas van Doris.
Sandy: Motten.
Stem: Fout, 2 motten.
(Nu discussie door rijk, vinden het niet eerlijk.)
Stem: Danielle, aardrijkskunde.
Danielle: naar Kelly.
Stem: van welke zee maakt de waddenzee deel uit.
Kelly: Dat weet ik echt niet, sorry, weet ik echt niet. Geen idee.
Stem: Jij bent ook uitgeschakeld.
Stem: Danielle, volgende categorie. Sport.
Stem: Ed, bij welke sport kun je een hole in one slaan?
Ed: Golf.
Stem: Volgende categorie, sport.
Ed: Doe ik zelf.
(weer een goed antwoord, Ed geeft literatuur aan Frank.)
Stem: In welk boek van C Dickens moesten kinderen stelen om te overleven.
Frank: Weet ik niet.
Stem: Frank af. Het was Oliver Twist.
Nu geschiedenis. Ed geeft de vraag aan Pris.
Stem: Om welke eilanden draaide in 82 de oorlog tussen Engeland en Argentinie? (JESUS!)
(Priscella ook af)
Stem: nu algemene categorie.
Ed weet het antwoord niet. (Vraag gemist.) (geluid valt vaak weg.)

Stem: Daan krijgt volgende vraag. Algemeen.
Hoe heet het paleis waar Beatrix woont?
Daan: Noordeinde.
Stem: fout, Huis ten Bosch.

Stem: Sandy kiest Coos om volgende vraag te beantwoorden. (Muziek.)
Stem: Wat zijn de echte voornamen van Linda, Roos en Jessica.
Coos: Katje Schuurman, em, Van Veen, Hij weet het niet.

Stem: Coos is ook af.

Daan kiest Leo voor de volgende vraag, aardrijkskunde.
Stem: Is Niarobi de hoofdstad van Kenia?
Leo: Fout.
Stem: Dat is Fout. Leo is ook af.

Sandy kiest Pascal voor de volgende vraag. (Muziek.)
Stem: Hoe heette de begeleidingsband van Cliff Richard.
Pascal: The Indians (nee-hee).
Stem: Fout, Pascal is ook af.

Daan kiest Diane voor de volgende vraag.
Stem: Categorie is Sport, Diaan geeft hem aan GJ.
Stem: welk onderdeel van turnsport alleen voor mannen?
GJ: Ringen.
Stem: Goed. Volgende categorie is algemeen. GJ geeft em aan Andries.
Stem: Hoe heet iemand die spraakles geeft.
Andries: Logopedist.
Andries houdt de volgende vraag.
Stem: Welke Amerikaanse president werd in 1865 vermoord?
Andries: Nixon.
Stem: Fout.

GJ geeft vraag aan Diane.
Stem: Hoe heten de 1e en 2e kamer samen?
Diaan: De paarse coalitie?

(Ik mis het antwoord.) Rijk is boos, er wordt voorgezegd door Leo.

Stem: Muziek nu, diaan houdt hem zelf.
Met wie song Mick Jagger het nummer Dancing in the streets

(Shit! een 'Illegal operation van IE )

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 05-11-2001 17:34]

pi_2092542
Stem: danielle mag weer iemand uit haar team aanwijzen.
Danielle: Diane.
Stem: diane, de categorie is sport.
Diane: die mag GJ beantwoorden.
Vraag: welk onderdeel van de turnsport wordt alleen door mannen beoefend?
GJ heeft het antwoord goed. Hij krijgt de volgende categorie, dat is een algemene categorie. Hij geeft hem aan Andries.
Vraag: hoe noem je iemand die spraaklessen geeft?
Andries heeft de vraag goed. Hij krijgt de volgende categorie, geschiedenis, die houdt hij.
Vraag: welke amerikaanse president werd in 1865 vermoord?
Andries: eeeehhhhhhhhmmmmmmm, nixon, ik weet het niet, nixon is mijn antwoord. Nee, john f kennedy.
Stem: het is fout.
Volgende categorie gaat nu naar GJ. Categorie is Politiek. Hij geeft hem aan Diane.
Vraag: hoe noem je de 1e en 2e kamer samen?
Diane: paarse coalitie? Staten Generaal zou ik zeggen.
Stem: dat antwoord is goed.
pi_2092556
Stem, Diane, volgende categorie is muziek.
Diane: die houdt ik zelf.
Vraag is goed beantwoord.
Stem: volgende categorie is algemeen.
Diaaan: doe ik zelf.
Stem: weer goed gedaan (antwoord was souffleur, dat zei Diane)

Stem: volgende categorie is Geschiedenis.
Diane: doe ik zelf.
Diane beantwoord de vraag zelf, maar het is fout.

Stem: de stand is op dit moment 4-3 voor het team van Danielle en GJ is de enige die op dit moment kan en mag beantwoorden.

pi_2092572
Stem: de vraag is uit de categorie Kunst.
GJ: Culum Muller museum.
Stem: dat is goed.

De stand is nu 4-4, met alleen GJ nog over.

Stem: de volgende categorie is aarddrijkskunde.
Vraag: welke van de volgende plaatsen ligt het meest zuidelijk? ( Roermond, GEleen, heerlen of Venlo)
GJ: dat is heerlen.
Stem: dat is correct.

Rijk heeft gewonnen en blijft in Rijk!!!!

pi_2092587
Wat een tyfus zooi! Ze gebruiken die hond alleen maar voor zijn kennis, voor de rest kan hij de tyfuskrijgen, wat een fokzooi. Het is altijd hetzelfde liedje bij ons, wat een kutzooi, wat een kutteam heb ik zeg, ik weet zelf ook geen kut maar ja...altijd hetzelfde liedje, wat een kutzooi!

Voor diegene die zich afvraagt wie bovenstaande zei... (franky)

pi_2092589
En uiteraard, loopt Frank nu weer te balen....
pi_2092599
whow, uitslag is nog niet bekend, er is nog door niemand gewonnen, beide captains moeten nu naar de dagboekkamer!!
pi_2092602
Stem: niemand heeft gewonnen, beide teams hebben voorgezegd.

godverdorie, ze willen bij BB wel heel graag dat team daan naar rijk gaat.

maandag 5 november 2001 @ 17:37:50 #84
6941 APK
Factual, I think.
pi_2092603
Rijk wint weer.

Frank: Godverdomme wat een vuile tiefus pleuris kutzooi. Ze gebruiken die vuile hond alleen maar voor de kennis vragen, voor de rest kan hij doodvallen. Atijd hetzelfde liedje! Wat een kutteam!.

Stem: Er is door beide teams voorgezegd. Beide captains moeten naar de DBK.

(Ik vreet mijn keyboard op als Daan dit niet wint.)

pi_2092606
na overleg is er bij de redactie besloten dat er nog niemand gewonnen heeft!!!!!!! Captains nu in de dagboekkamer! (waarschijnlijk omdat er aan beide kanten ook is voorgezegd ofzo)
pi_2092619
Echt belachelijk wat er nu gebeurt! Eerst zegt de stem dat GJ nog 2 goede antwoorden moet geven, dit doet hij vervolgens en dan is het nog niet goed Wat een belachelijke vertoning dit!
pi_2092634
yes! sandy heeft gewonnen!
pi_2092635
Danielle in dagboekkamer.

Stem: hoeveel is een dozijn?

Danielle: 12

Stem: Dat is correct, Sandy heeft de vraag ook goed.

Er is dus nu een captainsbattle in de dagboekkamer.

Volgende vraag: wie scoorde een hit met het nummer 99 luftballons?

Danielle: nina ofzo, nina.

Stem: dat is fout, het is nena, Sandy had het goed. Het spijt me.

Battle is voorbij, rijk heeft alsnog gewonnen!

pi_2092644
frank: fok it, dat is gewoon een spelfout! Frank heeft het helemaal gehad...(nice
pi_2092645
En Frank begint weer van voor af aan met zijn baalproces. Frank vindt het achterlijk dat ze op een spelfout verloren hebben. (danielle zei nina ipv nena)
  maandag 5 november 2001 @ 17:42:23 #91
6941 APK
Factual, I think.
pi_2092647
Zowel Sandy als Daan weten dat een dozijn 12 is.

Wie scoorde een hit met het nummer 99 luftballonen.
Daan: Eh, die Duitse griet, Nina, of zo.
Stem: Nu antwoorden. Sandy had het goed. Rijk wint weer.

Frank: FUCK IT ZEG DOOR EEN SPELFOUT LIGGEN WE ERUIT!

(Ik ga effe een lekker sausje kopen om m'n keyboard mee op de lekkeren.)

maandag 5 november 2001 @ 17:44:21 #92
15985 huiz
Man in Black
pi_2092662
Tsjee, dit was even spannend zeg!

Frenk loopt weer te tieren en vloeken.

zal wel weer ruzie maken met Leo straks

Scope Pure Colombia BV
  maandag 5 november 2001 @ 17:46:39 #93
15985 huiz
Man in Black
pi_2092681
Ed zit op bed: "na na na nana nana"

GJ zit op bed, hoofd voorover de spanning van zich af te denken. Roept: "Yes, check it out!"

Scope Pure Colombia BV
pi_2092687
Geluid van breedbandstream 1 en beeld van narrowbandstream 1

17.20 BB (via de speaker) : Wat zijn de voornamen van Linda, Roos en Jessica ? Coos : Katja Schuurman. Ik weet het niet. BB : Danielle mag iemand aanwijzen in haar team. De categorie is aardrijkskunde. Leo, is Nairobi de hoofdstad van Kenia ? Het antwoord is fout. Sandy, jij mag iemand aanwijzen. Sandy : Pascal. BB : Muziek. Pascal : Ik doe hem zelf. BB : Wat is de begeleidingsband van Cliff Richard die een wereldhit scoorde met Apache ? Pascal : Indians. BB : Fout. BB : Danielle, jij mag nog iemand uit jouw team aanwijzen. Diane, de categorie is sport. Gert Jan moet antwoorden. BB : Welk onderdeel van de turnsport wordt op internationaal niveau alleen door mannen beoefend ? Gert Jan : Ringen. BB : Goed. Categorie algemeen. Gert Jan : Ik geef hem een Andries. BB : Hoe noem je iemand die spraaklessen geeft ? Het antwoord is correct. Categorie geschiedenis. Welke amerikaanse presicent werd in 1865 vermoord ? Andries : Ik noem maar Nixon, ik weet het niet. Vervolgens zegt hij Kennedy. Kelly zegt dat ze hem wist. Kelly : Ik ben gek van Amerika. BB : Gert Jan, jij bent de enige in jouw team die nog vragen mag beantwoorden. Categorie is politiek. BB : Diane, hoe noem je de eerste en tweede kamer samen ? Diane : Paarse coalitie. Later zegt ze iets anders. BB : Het antwoord is goed. Gert Jan, Coos en de anderen van team Sandy zijn verontwaardigd. Pascal : Leo heeft het voorgezegd. Ze wist het niet.

17.30 BB : Diane, categorie muziek. Met wie zong David Bowie Dancing in the streets ? Diane : Mick Jagger. BB : Da's goed. Categorie algemeen. Hoe noem je iemand die bij een toneelvoorstelling de acteurs hun teksten influistert ? Het is goed. Categorie geschiedenis. Welke veldslag vond plaats in het jaar 1600 ? Diane : Waterloo. BB : De stand is vier tegen drie voor het team van Danielle. Gert Jan is de enige die nog vragen mag beantwoorden. Als jij er twee goed beantwoordt hebben jullie gewonnen. Pascal zegt dat ze met één vraag gelijk staan. BB : Welk museum vind je in het nationale park Nieuwe Veluwe ? Gert Jan : Kröller Muller. BB : Correct. Welke plaats ligt het meest zuidelijk, Roermond, Geleen, Heerlen of Venlo ? Gert Jan : Heerlen. BB : Correct. Rijk heeft gewonnen. Gejuich. Kelly : Champagne. Lalalalala. Martijn, mogen we een bevestiging ? Ed : BB moet je zeggen.

17.36 BB : Wij hebben een uitslag. Er is door beide teams voorgezegd. Dat betekent dat nog niet iemand heeft gewonnen. Wij vragen de captains van beide teams naar de dagboekkamer te komen om te beslissen. Rijk begrijpt het niet. Sandy : Ik wist dat dit zou gebeuren, daarom heb ik nog niet gejuicht.

17.41 Sandy is terug uit de dagboekkamer. Sandy : We hebben gewonnen. Ze kreeg eerst de vraag, wat is een dozijn. Beide captains hadden het goed. De tweede vraag was wie 99 luftballons zong. Daan had deze vraag fout. Kelly : Lalalalala. We hebben eerlijk gewonnen. Coos : Dit had ik niet verwacht. Diane bij het hek : Ik wil het wel eerlijk winnen. Ik weet dat jullie het ons gunnen maar we willen het wel verdienen. BB bepaalt het, wij kunnen er niks aan doen.

17.44 Gert Jan zegt in de slaapkamer dat Leo nee zat te schudden toen Diane paarse coalitie zei.

[edit : tikfouten, leesteken en Mick Jagger veranderd in David Bowie (stond namelijk zowel in de vraag als het antwoord)]

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 05-11-2001 21:06]

maandag 5 november 2001 @ 17:49:09 #95
15985 huiz
Man in Black
pi_2092703
Bijna iedereen staat nu bij het hek te kletsen en na te praten.

Coos zegt: "Ik ga naar huis."

Coos hangt ontspannend aan het hek.

Verbazing in arm, "Zitten we wéér hier!"

Voor de liefhebbers: GJ heeft zijn roze trui aan

Kelly heeft de oorbel gevonden van Pascal en krijgt een dikke kus van hem.

Scope Pure Colombia BV
pi_2092713
quote:
Op maandag 05 november 2001 17:39 schreef femalehunter het volgende:
Echt belachelijk wat er nu gebeurt! Eerst zegt de stem dat GJ nog 2 goede antwoorden moet geven, dit doet hij vervolgens en dan is het nog niet goed Wat een belachelijke vertoning dit!
het schijnt dat er voorgezegd is (ik zie het morgen wel op de tv)
  maandag 5 november 2001 @ 17:52:33 #97
15985 huiz
Man in Black
pi_2092741
Alleen GJ schijnt het woord alliteratie te kennen, de rest struikelt over de uitspraak. GJ nonchalant: "Ja, je weet wel, zinnen als 'witte wolken waaien weg' enzo".

De rust valt me mee, ook Frenk staat koest bij de kookplaat buiten te praten over zoutjes.

Frenk: "ja, weet je wat het gewoon is..."

Frenk: "Kutbrood! Bekijk het maar. Pleurt op!"

Scope Pure Colombia BV
  maandag 5 november 2001 @ 17:55:00 #98
15985 huiz
Man in Black
pi_2092786
Frenk beweert weer dat GJ door zijn team alleen maar gebruikt wordt voor zijn kennis. Iemand anders is het daar niet mee eens.

Coos legt aan Daniëlle uit dat hij veel kennis heeft, hij schijnt achteraf nogal wat antwoorden te weten.

Frenk: "1 voordeel, ik weet dat ik mijn broodje kan afmaken, en dat we niet aan de andere kant gaan lopen zuipen."

Frenk: "Ze stellen niet die ene goede vraag niet aan mij."

Scope Pure Colombia BV
pi_2092812
In arm roddelen leo, daan, dries en diaan over Frank, dat hij zo loopt te zeiken, terwijl hij zelf geen ene vraag goed heeft beantwoord...

Verder het gebruikelijke nazemelen over de verloren battle, niet zo spannend...

pi_2093764
Beide teams zijn aan het eten en Andries bekokstoofd een plannetje. Hij wil met z'n allen over het hek springen, maar diane wil niet omdat ze ook al een boete gehad, en ze is bang na een volgende actie dat ze er dan uitvliegt. Andries stelt heel nobel voor dat als ze door die actie eruit vliegt dat ze dan allemaal gaan!! Diane durft nog steeds niet.
  maandag 5 november 2001 @ 20:35:37 #101
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2094499
ik val midden in een gesprek tussen GJ en Frank. GJ heeft Jos Verstappen besteld die een simulatiespelletje komt uitleggen. Frank is pissed want het is Zijn droomwens en niet die van Coos. Volgens GJ is het ook een wens van Coos. Frank vindt het lullig (hij gunt het Coos dus niet, klein kind). GJ: misschien kunnen we er een battle van maken, tegen elkaar racen. Frank: ja, dat is leuk, dat had ik zelf ook al bedacht. GJ heeft het nu over een radioprogramma voor radio 3 maken...Het gaat nu over de muppetshow, beetje vaag verder
pi_2094664
Kel ligt in bed te huilen.Coos pept haar op.
  maandag 5 november 2001 @ 20:50:41 #103
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2094701
Dusss... ze hebben het er weer eens over hoe lang ze al in het huis zitten (9 weken)...

Sandy was net naar de DBK geroepen, PasCoos deden blijkbaar iets wat niet mag en daar moest Sandy aan de hand van Artikel 20 wat aan gaan doen Het had te maken met kussens van de bank die PasCoos in het houthok hadden neergelegd (om zich af te zonderen?).

Stream nu op de lege DBK van arm...

ah, daar komt Danielle aan.

Stem: ik zal het even uitleggen wat BB bedoelt. Jullie mogen best in het houthok, maar je moet gebruik maken van je eigen spullen. Zo simpel is het. Als jullie daar willen slapen, moeten jullie jullie eigen slaapzakken meenemen, en dus niet op de kussens van rijk gaan liggen.

Frank, Leo en Andries wilden over het hek heen, daan en diaan durfden niet.

maandag 5 november 2001 @ 20:56:05 #104
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2094801
Diaan gaat haar luchtbed in het houthok leggen om daar te gaan slapen. Coos heeft dezelfde plannen met zijn dekbed, lijkt hem wel lachen. Frank is bang voor een sanctie. Diaan: dat heeft Daan toch net gevraagd, we mogen er slapen, mits we op onze eigen spullen liggen...

Frank wil geen koffie zonder suiker, want dat is niet te zuipen.

Frank zegt nou: daaaag 10 ruggen...(ik begrijp niet waar dit over gaat).

Frank: leo, ben je lekker schoon? je lul stinkt niet meer nou? Heb je de korstjes weggehaald? (wat een eikel die Frank, sorry, mijn mening).

Ik heb geen stream op Rijk...

maandag 5 november 2001 @ 21:11:47 #105
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2095014
edit - verkeerde topic
  maandag 5 november 2001 @ 21:17:03 #106
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2095098
Ed heeft het nu over hersenvliesontsteking, bacterieel of viraal, hij had het 1 en zijn broertje had de andere vorm, dat was erger.

Ed zit samen met Sandy bij het hek, Coos is ook in de kamer, in arm zie ik nu alleen Pris bij het hek, oh en andries zit aan tafel.

Het verhaal gaat verder over de ziekenhuisopname van Ed toen hij klein was, dat zijn moeder hem gevoerd heeft in het ziekenhuis en dat ze daarvoor een contract moest ondertekenen dat het haar verantwoordelijkheid zou zijn als er wat met Ed zou gebeuren...

Verder blablabla ik stop er weer even mee!

maandag 5 november 2001 @ 21:59:05 #107
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_2095698
Ed en Leo hebben het over Herman Finkers.
Die vinden ze helemaal geweldig , z'n droge humor, beestachtig , zoals Ed het zegt.
Leo zegt: Stoplicht staat op rood Stoplicht staat op groen , er is altijd wat te doen in Almelo, of zo iets zegt ie, het is dus: Stoplicht op rood , Stoplicht op groen in Almelo is altijd wat te doen.
Dit terzijde , maar het ik kom ook uit Almelo , dus ik vond het wel heel leuk
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
  maandag 5 november 2001 @ 22:14:52 #108
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2095927
Priscella ligt wat verloren in bed. Danielle komt erbij en probeert haar wat op te beuren. Na een tijdje (ik heb het gesprek gemist) geeft ze haar een kus en gaat terug de woonkamer in (ze moest eens weten hoe ze afgemaakt is door Priscella!)

Verder lijkt de rust weer te zijn wedergekeerd in de houten keet. Frankie lijkt ook naar bed ta gaan... waarschijnlijk om Priscella gezelschap te houden.

pi_2096275
quote:
Op maandag 05 november 2001 17:36 schreef femalehunter het volgende:
Wat een tyfus zooi! Ze gebruiken die hond alleen maar voor zijn kennis, voor de rest kan hij de tyfuskrijgen, wat een fokzooi. Het is altijd hetzelfde liedje bij ons, wat een kutzooi, wat een kutteam heb ik zeg, ik weet zelf ook geen kut maar ja...altijd hetzelfde liedje, wat een kutzooi!

Voor diegene die zich afvraagt wie bovenstaande zei... (franky)

je meent het
  maandag 5 november 2001 @ 22:40:11 #110
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2096336
Kelly is aan de praat met Danielle... Je raadt al waar ze het over hebben natuurlijk... KELLY!!!

In rijk wordt de sauna gebruikt, net zoals de douches.

pi_2096445
Pascal en Coos zitten samen in de badkamer heel Voorburg en omstreken met naam en toenaam door te roddelen.Je zal maar een kennis van ze zijn.
pi_2096709
Precilla ligt dus op bed.

Bij het hek zijn de dames Kelly, Sandy, Diane en Danielle aan het praten over algemene meidendingen, hoe ze zijn, wat ze vinden etc.

GJ, Coos en Pascal zitten in het bubbelbad.

De sfeer is rustig en gemoedelijk.

maandag 5 november 2001 @ 23:40:11 #113
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2097145
Zie ik het nu goed!!! Coos heeft even een Gertjan momentje in de tuin.
  maandag 5 november 2001 @ 23:42:10 #114
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2097156
Er wordt nu gesproken over Sinterklaas. De meesten weten wel dat Mario uit Spijkerhoek één van de Pieten is. Ook weten ze dat Bram van der Vlugt Sinterklaas is (ze kennen hem uit Medisch Centrum West, terwijl hij toch ook heel veel goede films heeft gemaakt!), maar Sandy dacht dat dat de vader van Tatum Dagelet was.
"Wie is dan de vader van Tatum?", vraagt Sandy.
Niemand weet dat dat Hans Dagelet (acteur) is.
Leo vertelde een verhaal dat iemand die nog in Sinterklaas geloofde in een van voorgaande jaren Ludo van GTST als één van de zwarte pieten herkende. Ed heeft moeten lullen als brugman om het goed te praten.
(ligt het aan mij dat ik het enigszins vreemd vind dat iemand die nog in Sinterklaas gelooft, tot half 9 mag opblijven??)
  maandag 5 november 2001 @ 23:43:47 #115
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2097168
Pascal van een afstandje: "gaat het goed Coos?"

Geen antwoord Coos loopt weer naar binnen. (Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zag ik hem een paar traantjes wegpinken daarnet.)

pi_2097243
Frank is bij Precilla in de slaapkamer waar laatste op bed ligt al een tijdje. Ze praten al een tijd, het is eigenlijk meer klagen. Klagen over het programma, klagen over de procedures, klagen over de andere bewoners, klagen over wie de andere bewoners zijn, klagen over wat de andere personen doen, klagen waar de anderen over praten, klagen over dat het zo saai is, etc.
pi_2097289
Breedbandstream 2 toont de fontein. Ik luister naar breedbandstream 1 (geen beeld) en ik kijk naar narrowbandstream 1.

23.53 Binnen. Ed : Ik had niet verwacht dat Richard weg zou zijn. Pascal : Priscella en Leo zijn twee personen die hetzelfde zijn, alleen is de ene een mannetje en de andere een vrouwtje. Andries vraagt om toelichting. Pascal : In hunzelf vaak, hun gedachten weg, diep over nadenken, motoriek, het lopen, het verstrooide. Andries : De ene is positief en de andere negatief. Kelly : Ik vind ze heel verschillend. Pascal : Astrologie interesseert ze allebei. Ed : De laatste twee weken in Spanje konden ze elkaars bloed wel drinken. Kelly : Ik heb een week met Priscella opgetrokken en daar komt ze niet tot haar recht. Andries : Dat hebben we allemaal aan de arme kant. Ik ben ook saai hier. Kelly : Ik vind het een heel lief meisje.

dinsdag 6 november 2001 @ 00:01:04 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2097301
Kelly laat horen dat ze mensenkennis heeft en noemt Priscella een wereldwijf. Volgens haar heeft ze alles voor je over en zal in moeilijke tijden altijd voor je in de bres springen. Ze vindt haar echt helemaal geweldig opeens!
  dinsdag 6 november 2001 @ 00:04:10 #119
6941 APK
Factual, I think.
pi_2097323
In arm praten Pris en Frank.
Pris moet er niet aan denken dat Diane gaat janken als zij (Pris) het huis moet verlaten.
Frank: Ja, je mag d'r niet he?

Pris: Die Pascal vind ik ook gewoon een blaaskaak.
Hij kan wel wat over mij zeggen, maar hij heeft ook nog maar 4 maanden verkering. Hij wil gewoon goed op TV komen, dat met die sigaretten, dat van Anette een half jaar, pure nep, come on..... Please....

Frank: Als ik nu weg mag zonder mijn startgeld te verliezen dan ben ik binnen 2 minuten weg, loop ik zo dat laken door, doe ik niet eens m'n lenzen in. Dan trek ik een flesje champagne open en die drink ik lekker in m'n eentje op.

Die Nancy heeft ook lekker makkelijk snel d'r geld verdiend.
Pascal, die werkt als kok, nou die verdient echt niet veel, maar hier verdient hij goudgeld. En Ed, Sandy, Kelly.

Niet voor Coos, en GJ. Die is al z'n geld kwijt.

Pres: Hij is toch, eh, manager?
Leo: Nee hij is eigenaar van een bedrijfje.
Frank: Die verdient wel meer dan een tonnetje per jaar.
Leo: Vier ton.
Frank Nee dat pakt ie niet.
Leo: Nou, dat zegt ie..... Hij zei 'mooi dat ik hier schoon sta te maken, terwijl ik 4 ton verdien.
Frank: Allemaal bluf. Maar ik denk dat hij een van de slimste is van de 12.
Pris: Volgens mij is HIJ juist degene die niet in dit programma past.
Frank: Maar hij heeft wel gevoel in z'n donder, want Ik ben ze held, IK ben ze held hoor, IK ben echt ze held. Misschien omdat ik 'em na drie dagen al door had.
Hij prikt eerst door je heen en dat gebruikt ie tegen je.
Ik heb gezegd je bent een slim mannetje, misterieus, maar ik kijk dwars door je heen, je wilt hier door het manipuleren van mensen winaar worden.

Pris: Heeft hij zich opgegeven?

Frank: Nee hij is gescout, een vriendin van em deed de scouting voor BB.
Pris: Zijn vriendin?
Frank: Nee, wel een lekkere meid hoor die van hem, of ze van em houdt weet ik niet, waarschijnlijk bij em om z'n geld.

pi_2097338
Aanvulling: Het ging over GJ, hij is gescout volgens Frank.
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2001 @ 00:06:32 #121
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2097339
Bedankt weer, vrienden.

Hier weer verder:
Streamverslagen dinsdag 6 november 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')