8 uur...de lengte van een echt rpg (mits je het door 10 deelt)quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:29 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe lang doe je er ongeveer over om fable uit te spelen?
ah dat is een mooie lengtequote:Op zondag 9 oktober 2005 18:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
8 uur...de lengte van een echt rpg (mits je het door 10 deelt)
Idd, verdomd irritant. Ben nu dit weekend bezig, en ik ben echt gewoon klaar. Ik zit nu echt van. WTF. Is die game nu al klaar. Fucking shit he.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
8 uur...de lengte van een echt rpg (mits je het door 10 deelt)
de game is inderdaad aan de korte kant, maar het is wel een geweldige game. Heel erg sfeervol en ook prima graphics en gameplayquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:31 schreef Morthill het volgende:
Kortom, niet echt boeiend. Molyneux zou bij EA moeten gaan werken. Hypen en crap afleveren is ie beter in dan wie dan ook.
Was dat misschien http://www.gamefreax.de/ ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Dudes, ik heb hulp nodig. Ik wil mijn Xbox opleuken en er een leuke case omheen doen zodat ie iets minder ordi oogt, of iig specialer...
Nu ben ik op zoek naar die metalen case die op een gegeven moment op een duitse site aanwezig was, maar ik kan hem domweg niet meer vinden... Kan iemand me hiermee helpen?
tweede optie die ik heb is om hem helemaal met plastic-primer te behandelen en daarna met 3 kleuren oranje/bruin volledig geroest te spatten, maar dat is wat intensiever om te maken..
Nope, het was echt een case die je zo tussen je versterker en DVD speler kon plaatsen, kaal aluminiumquote:Op maandag 10 oktober 2005 07:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was dat misschien http://www.gamefreax.de/ ?
mooie gein gister op fort nexiumquote:Op maandag 10 oktober 2005 07:34 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren echt een onwijze coole Live avond manFar Cry
Heb ook al dik 8 uur in een map zitten. Wat een werk om er 1 te maken, maar hij wordt gaaf...
Ohja,...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mooie gein gister op fort nexium
vooral toen ik aan het snipen was in die toren en jullie met 2 man met rocketlaunchers van 2 kanten gingen schieten
Joh 8 uur ook.quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:34 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren echt een onwijze coole Live avond manFar Cry
Heb ook al dik 8 uur in een map zitten. Wat een werk om er 1 te maken, maar hij wordt gaaf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
ik weet niet eens wat poorten zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:42 schreef Chocobo het volgende:
Dit las ik ergens en hoorde ik van Gamedemon. Ik heb soms problemen om mensen te verstaan en of te joinen.....
U dient poorten : 88 en 3074 door te zetten naar het vast ingestelde ip adres van de Xbox
Instructions zou ik hier vinden maar ik kan die poort nummers daar nergens vinden!!
http://www.zyxel.nl/support/z119.html
Ik heb een Zyxel modem maar geen idee hoe ik poorten naar het vaste IP adres van mijn Xbox krijg... weet niet eens hoe ik het IP adres van mijn Xbox moet wetenAlles staat bij mij op obtain automatically.... !
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:20 schreef peristilius het volgende:
Poorten zijn toch spelletjes die eigenlijk van een andere spelcomputer komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |