volgens mij ben je een PI vergetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:50 schreef Morthill het volgende:
Poorten is gewoon van het ene systeem overzetten naar het ander zonder enige veranderingen aan te brengen in het spel. Alleen de besturing wordt afgestemd
??quote:
de discussie ging over de poorten van Chocobo op zijn PC/Modem/Router/Whateverquote:
Dat soort poortenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:02 schreef kepler het volgende:
[..]
de discussie ging over de poorten van Chocobo op zijn PC/Modem/Router/Whatever
als jij een router hebt dan is je ip zeg maar : 666.666.666.666quote:
Dat heb je altijd al gehad vlgs mijquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
Nou,... ik blijf het vreemd vinden dat ik sommige friends niet kan joinen of verstaan![]()
Gamedemon had het ook met jou en Halo2 hoorde ik. Zeus had het in RB3.... rare dingen... geen idee hoe... kan ook aan mijn Xbox liggen,.... hoop dat de 360 het oplost.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat heb je altijd al gehad vlgs mij![]()
En .. je bent de enige die het heeft die ik ken
ik had het met jou met rallisport challenge 2 dat ik helemaal niet kon joinen, en burnout 3 moest ik die poorten open zetten om je te verstaan, de rest van de burnout problemen lag bij EAquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat heb je altijd al gehad vlgs mij![]()
En .. je bent de enige die het heeft die ik ken
Nee, ik had jou gewoon op mute staan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik had het met jou met rallisport challenge 2 dat ik helemaal niet kon joinen, en burnout 3 moest ik die poorten open zetten om je te verstaan, de rest van de burnout problemen lag bij EA
en volgens mij bij rainbow six ook, PGR2 deed het wel normaal toen
Nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:56 schreef twi het volgende:
Bij PGR was het soms wel irritant hoor. Altijd wel eentje die niet kon joinen en dat iedereen dan weer naar een andere host moest gaan.
Wel gezien, lijkt me ruk.. ik haat snipers.. ik verfoei ze ook in ieder spel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik volgde de link van Gamedemo en zag tot mijn verbazing ook Sniper Elite staan! Ik wist niet eens dat die game verschenen was, ook geen review of niks zien langskomen.
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=XBOX&title=681303
Setting spreekt me wel aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:17 schreef Bastard het volgende:
Wel gezien, lijkt me ruk.. ik haat snipers.. ik verfoei ze ook in ieder spel.
Ik ben meestersniper in Far Cry,... dek mijn team... alleen niet altijd succesvol !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wel gezien, lijkt me ruk.. ik haat snipers.. ik verfoei ze ook in ieder spel.
Snipers zijn homo's met een krachtig wapen.. een echte man vecht man2man.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben meestersniper in Far Cry,... dek mijn team... alleen niet altijd succesvol !
Je hoeft de kogels toch niet te betalenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Een sniper is efficiënter. 1 kogel, 1 kill.
zijn al screens van voorbij gekomen op games.fok + een nieuwsbericht dat ie gold was gegaan hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik volgde de link van Gamedemo en zag tot mijn verbazing ook Sniper Elite staan! Ik wist niet eens dat die game verschenen was, ook geen review of niks zien langskomen.
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=XBOX&title=681303
Kutsite, kom ik nooit.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:06 schreef Gamedemon het volgende:
zijn al screens van voorbij gekomen op games.fok + een nieuwsbericht dat ie gold was gegaan hoor
Stap iiiiiin danquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Snipers zijn homo's met een krachtig wapen.. een echte man vecht man2man.
Ik wacht je op straks........ CoD2..... 2 december,.... 22:00... be therequote:
Gijs denk na.. dan ben ik aan het racen in PGR3.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wacht je op straks........ CoD2..... 2 december,.... 22:00... be there
Ben je gek zeg..... prima router... nee gewoon UNNP aanzetten !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik snap er geen zak van, maar de oplossing komt kortgezegd neer op: "koop een nieuwe router"?
Ik kan ook bij M$ gaan werken geloof ik.
owwww is dat allesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:35 schreef Chocobo het volgende:
Wat een verhaal weer. Xbox service center gebeld. Denk ik post het maar zodat iedereen kan checken of dit probleem (als het een probleem is) verholpen kan worden.
Xbox Live support desk erkent dit probleem. Het is een router issue... sommige routers kunnen gewoon niet met elkaar praten. Je moet controleren of NAT1 op je modem aanstaat. Dit kan je in het settings menu van je xbox doen. Doe een test connect en druk achterelkaar y,y,y,y,y... je ik ben serieus
Je komt dan in een menu waar je de WXYZ codes kan bekijken. Druk a en je ziet of je modem/router NAT1 doorstuurt. Zo niet nieuwe router kopen of eventueel aanpassen via je router interface.
Wat ook moet gaan helpen in 9 van de 10 gevallen is 'UPNP' aanzetten met 'enable configuration changes'. Universal plug'n play wordt dan geactiveerd waardoor je router allerlei requests van je xbox accepteerd. Port forwarding hoeft dan ook niet meer.
Mmmm,... vanavond eens controleren.
Thanksquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:34 schreef DinoPK het volgende:
Heb je een zyxel prestige 650r (standaard modem/router bij bbned adsl) toevallig chocobo? Daar zit juist een erg goede firewall in (die idd NAT en UPNP ondersteund), die op zich vrij makkelijk open te zetten is.
Het ip van zyxel is standaard 192.168.1.1 (vul dit eens in in je internet explorer)
username is admin
password is 1234
Je komt dan in het config scherm.
Bij je firewall settings gooi je de betreffende poorten open, bij de NAT settings kan je extern verkeer redirecten naar je xbox dmv het ip (ip van je xbox kan je ergens uitlezen in de router settings als je ff zoekt). Zelf heb ik al tijden een ander geval staan, dus kan je helaas even niet helpen met de preciese settings. Kijk anders eens hier voor wat configuratie tips: http://www.zyxel.nl/support/ (bijv http://www.zyxel.nl/support/z156.html )
Sniper zeker gezien.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Een sniper is efficiënter. 1 kogel, 1 kill.
Ik heb (denk ik) porten geforward maar bij NAT en niet bij Firewall settings.... Hoe dan ook... heb UPNP aangezet, maar niks helpt.... kan die ene live user gewoon niet verstaan of joinen....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:34 schreef DinoPK het volgende:
Heb je een zyxel prestige 650r (standaard modem/router bij bbned adsl) toevallig chocobo? Daar zit juist een erg goede firewall in (die idd NAT en UPNP ondersteund), die op zich vrij makkelijk open te zetten is.
Het ip van zyxel is standaard 192.168.1.1 (vul dit eens in in je internet explorer)
username is admin
password is 1234
Je komt dan in het config scherm.
Bij je firewall settings gooi je de betreffende poorten open, bij de NAT settings kan je extern verkeer redirecten naar je xbox dmv het ip (ip van je xbox kan je ergens uitlezen in de router settings als je ff zoekt). Zelf heb ik al tijden een ander geval staan, dus kan je helaas even niet helpen met de preciese settings. Kijk anders eens hier voor wat configuratie tips: http://www.zyxel.nl/support/ (bijv http://www.zyxel.nl/support/z156.html )
Ja maar het is mijn modem Gijs... wat moet ik danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:07 schreef Bastard het volgende:
Leuk hoor routers.. die dingen zijn zo handig
Kweet het ook niet Gijs.. tis kutquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar het is mijn modem Gijs... wat moet ik danIk geef het op... wil godver gewoon gamen
Enemy at the Gates...maar vooral boeken gelezen over snipers in WW2 en Vietnam.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:20 schreef gijsje79 het volgende:
Sniper zeker gezien.
Moeten saaie boeken zijn geweest dan.. man gaat liggen, man pakt zn sniper.. man gaat kijken.. en kijken.. en kijken .. en kijken .. en kijken.. en kijken.. en kijken.. en kijken. en PATS . Man loopt weg.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
maar vooral boeken gelezen over snipers in WW2 en Vietnam.
Gijs…zijn behoorlijke goede boeken hoor. Komt heel veel tactiek bij kijken. Enemey at the Gates was dat betreft een vreselijke slechte film. Alle dingen waardoor ze mekaar in die film ontdekken zijn beginnersfoutjes die een echte sniper nooit zou maken, zoals schieten tegen de zon in waardoor je vizier reflecteert. Lees anders War of the Rats eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:12 schreef Bastard het volgende:
Moeten saaie boeken zijn geweest dan.. man gaat liggen, man pakt zn sniper.. man gaat kijken.. en kijken.. en kijken .. en kijken .. en kijken.. en kijken.. en kijken.. en kijken. en PATS . Man loopt weg.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA Pats en loopt weg ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moeten saaie boeken zijn geweest dan.. man gaat liggen, man pakt zn sniper.. man gaat kijken.. en kijken.. en kijken .. en kijken .. en kijken.. en kijken.. en kijken.. en kijken. en PATS . Man loopt weg.
Ik snipe wel in Far Cryquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Sniper Elite besteld. Hij is gelukkig voor een budgetprijs beschikbaar!Ik lees er op een ander forum erg goede dingen over. Enkele voorbeelden:
Iemand eerst verwonden waarna je hem, en de mensen die hem komen helpen een kogel door de kop kunt jagen. Setting is Berlijn in 1945 Realistisch, zo moet je rekening houden met windsnelheid. Ook kun je niet lukraak schieten aangezien je dan iedereen in de wijde omgeving waarschuwd. Je moet je schoten dus synchroniseren met achtergrondlawaai als artillerie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |