ik heb ook UNPNPPNPN aangezet op mijn PCquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb (denk ik) porten geforward maar bij NAT en niet bij Firewall settings.... Hoe dan ook... heb UPNP aangezet, maar niks helpt.... kan die ene live user gewoon niet verstaan of joinen....
Op xboxworldt stond een heel stuk over NT tm N3.... ik weet het niet meerAndere router misschien
Er is tot nu toe één review van verchenen, en nog wel van de PC versie.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:46 schreef Chocobo het volgende:
Ik snipe wel in Far CryAls het me gaat vervelen stap ik op en gebruik ik mijn shotgun.... trek complete sniper games niet. En deze scoort niet echt denderend.
Gijs ik geef het bijna opquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb ook UNPNPPNPN aangezet op mijn PC
vanavond ff kijken of dat werkt
kweet alleen niet hoe ik poorten moet openzetten met ICS (internet connection sharing)
ik deel mn internet via mijn PC, maar ik zal vanavond eens even kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik geef het bijna opIk weet het niet meer. Vanavond idd even testen. Ik heb het ook aanstaan. Zet ook 'enable configuration changes' even aan. Zo luistert de modem/router naar de Xbox en past in rules en port forwarding alles automatisch aan. Bij mij heeft die er idd wat bijgezet. Zo hoef je als je dus die 2 opties aanzet nooit port forwarding handmatig te configureren.
ipconfig /all geeft alleen weer wat er aan enabled netwerkkaarten op je machine aanwezig zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:18 schreef Chocobo het volgende:
en dan nog wat..... als ik ipconfig /all in een DOS prompt doe zodra mijn Xbox aanstaat zie ik die machine niet. Pingen lukt ook niet
Maar ik moet toch de connectie naar mijn Xbox kunnen testen of iig het IP adres van mijn Xbox achterhalen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:23 schreef Tain het volgende:
[..]
ipconfig /all geeft alleen weer wat er aan enabled netwerkkaarten op je machine aanwezig zijn
Ja, maar dat doe je niet zoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar ik moet toch de connectie naar mijn Xbox kunnen testen of iig het IP adres van mijn Xbox achterhalen?
Dat worden stille en vooral saaie gameavonden als het een beetje realistisch isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Sniper Elite besteld. Hij is gelukkig voor een budgetprijs beschikbaar!Ik lees er op een ander forum erg goede dingen over. Enkele voorbeelden:
Iemand eerst verwonden waarna je hem, en de mensen die hem komen helpen een kogel door de kop kunt jagen. Setting is Berlijn in 1945 Realistisch, zo moet je rekening houden met windsnelheid. Ook kun je niet lukraak schieten aangezien je dan iedereen in de wijde omgeving waarschuwd. Je moet je schoten dus synchroniseren met achtergrondlawaai als artillerie.
Thanksquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je niet zo
look@lan is een simpel en handig progje wat je netwerk scant op ip adressen en zo kan je zonder al teveel moeite het ip adres van je xbox achterhalen
en jij bent de sniper expert?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs…zijn behoorlijke goede boeken hoor. Komt heel veel tactiek bij kijken. Enemey at the Gates was dat betreft een vreselijke slechte film. Alle dingen waardoor ze mekaar in die film ontdekken zijn beginnersfoutjes die een echte sniper nooit zou maken, zoals schieten tegen de zon in waardoor je vizier reflecteert. Lees anders War of the Rats eens.
ik kan op mijn router gewoon zien welke ip adressen gebruik maken van internet, dat hebben denken alle routers wel?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je niet zo
look@lan is een simpel en handig progje wat je netwerk scant op ip adressen en zo kan je zonder al teveel moeite het ip adres van je xbox achterhalen
Klinkt goed! Maar er komt nog zoveel dat ik het niet doequote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Sniper Elite besteld. Hij is gelukkig voor een budgetprijs beschikbaar!Ik lees er op een ander forum erg goede dingen over. Enkele voorbeelden:
Iemand eerst verwonden waarna je hem, en de mensen die hem komen helpen een kogel door de kop kunt jagen. Setting is Berlijn in 1945 Realistisch, zo moet je rekening houden met windsnelheid. Ook kun je niet lukraak schieten aangezien je dan iedereen in de wijde omgeving waarschuwd. Je moet je schoten dus synchroniseren met achtergrondlawaai als artillerie.
Kan ik ook, maar als chocobo al via ipconfig /all het ip adres gaat zoeken van zijn xboxquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kan op mijn router gewoon zien welke ip adressen gebruik maken van internet, dat hebben denken alle routers wel?
Ja lach maarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan ik ook, maar als chocobo al via ipconfig /all het ip adres gaat zoeken van zijn xbox
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs denk na.. dan ben ik aan het racen in PGR3.
neequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kan op mijn router gewoon zien welke ip adressen gebruik maken van internet, dat hebben denken alle routers wel?
Bedoel je deze? Kwam hem tegen en moest aan je denken !quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Dudes, ik heb hulp nodig. Ik wil mijn Xbox opleuken en er een leuke case omheen doen zodat ie iets minder ordi oogt, of iig specialer...
Nu ben ik op zoek naar die metalen case die op een gegeven moment op een duitse site aanwezig was, maar ik kan hem domweg niet meer vinden... Kan iemand me hiermee helpen?
tweede optie die ik heb is om hem helemaal met plastic-primer te behandelen en daarna met 3 kleuren oranje/bruin volledig geroest te spatten, maar dat is wat intensiever om te maken..
Ohquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:56 schreef Skull-splitter het volgende:
gevonden: http://www.bestplayer.de/product_info.php?cPath=8_177_209&products_id=231, nu nog even bedenken of ik het werkelijk ga doen...
Hij werkt in de ITquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan ik ook, maar als chocobo al via ipconfig /all het ip adres gaat zoeken van zijn xbox
In het boek waarop de film gebaseerd is (War of de Rats dus) gaan ze veel dieper op de gebruikte taktieken in.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
en jij bent de sniper expert?
Dan maar voor de 360.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:57 schreef Chocobo het volgende:
Jammer dat deze zo laat uitkomt man ! BFMC lijkt me toch echt heel cool !
http://xboxmovies.teamxbo(...)ombat-Stealth-Sucks/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |