abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31137651
Ik ben op het moment echt meer dan klaar met mijn studie (pabo...). En aangezien switchen niet meer mogelijk is, en ik schoon genoeg heb van het koude, kille, gure, natte Nederland, heb ik mijn vizier gericht op Spanje!
Ik ben een beetje aan het nadenken over het volgen van een talencursus (ong. 2 maanden) zodat ik het Spaans redelijk versta/ spreek, en hierna ergens in Spanje aan de slag gaan in horeca of iets in die geest. Ik heb inmiddels aantal brochures aangevraagd bij onder meer Travel Active. Heeft iemand op dit forum ervaring met een talencursus in Spanje met een bepaalde organisatie? Wat zou je mij aanraden, en hoe heb jij het allemaal geregeld??
Alle info is meer dan welkom! Alvast bedankt!
pi_31144206
Een kennis van me heeft zoiets gedaan. Talencursus hier voor de basisbeginselen van het Spaans en toen nog een vervolgcursus in Spanje zelf (of het onderdeel in Spanje hoorde bij dezelfde cursus, dat weet ik zo niet)
In Spanje heeft hij eerst een tijdje in de horeca gewerkt, maar is al vrij snel daarna een eigen bar/kroeg begonnen.

En voordat je gaat vragen waar hij die cursus Spaans gevolgd heeft: dat weet ik zo niet, zou ik na moeten vragen

Wilde je wel succes wensen met het nemen van je beslissing

Edit: hij heeft er wel voor gezorgd dat hij eerst werk had in Spanje, voordat hij Spaans is gaan leren. Dat werkadres heeft hij gevonden via een soort uitzendbureau.

[ Bericht 12% gewijzigd door Kauki op 03-10-2005 14:12:24 (logische toevoeging, maar toch...) ]
pi_31153921
Ja dankjewel!
Is best een lastig besluit...ben er nu inmiddels wel uit dat ik naar Spanje wil, maar er zijn op dit moment nog een aantal plaatsen waar ik tussen twijfel, te weten: Salamanca, Malaga, Granada, Sevilla en Barcelona. Ze lijken me alle vier wel leuk eigenlijk...
Meer tips/ ervaringen etc. zijn welkom!
  zondag 23 oktober 2005 @ 16:25:20 #4
133199 pietmeijers
www.spanjeservice.nl
pi_31653120
-edit-
Dit is reclame

[ Bericht 95% gewijzigd door Lucille op 26-10-2005 09:57:01 ]
duizenden links over spaans en spanje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: