Veel te fucking verslavend ditquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:43 schreef DaMook het volgende:
Dago jij ging slapenik had al 5 uur blauw kunnen zijn
dat heeft ze geleerd tijdens de ontgroening in Groningen toen ze nog een klein studentje was en bladiebla en toen was het wel erg heftig en chill maar niet zoals nu want nu is het erger bladiebla en daarom heeft ze nu pillen tegen een kater zodat hij zo minimaal mogelijk is want anders slaan we elkaars plank mis bladiebla en dus ben ik.....luistert er wel iemand?quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:45 schreef milagro het volgende:
[..]
neeheeeee paracetamol, want als je je paracetamol spiegel op pijl houdt dan blablablabla
Wil k er een afgewogen oordeel over kunnen vellen dan moet ik haar toch wel geheel naakt van voren zien.quote:
precies, je kan dus ook gewoon wat water of melk drinken enkel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Werkt perfect hoor!
Ik neem ze geregeld, was een tip van een klant uit de kroeg waar ik werkte en het werkte![]()
(wel met 2 of 3 glazen water want het is gewoon een gevolg van vocht tekort)![]()
Mijn vrouw weet echt alles nog en ze kan alles onthouden, ze heeft een fotografisch geheugen en dat is meestal leuk maar soms ook nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:45 schreef luciano het volgende:
[..]
Hoezo , heeft ze de datum met een zweep a la Zorro in je reet getatoeerd ?![]()
![]()
same here, zo interessant is het nu toch niet meerquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:49 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
nog veel plezier met de dames.
Mijn wekker gaat om 7:00 weer af![]()
![]()
![]()
weltrusten regenwormquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:49 schreef regenworm het volgende:
![]()
nog veel plezier met de dames.
Mijn wekker gaat om 7:00 weer af![]()
Hehe al;s de streams het hier deden zou ik dat ook zeggenquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe al;s de streams het hier deden zou ik dat ook zeggen
Ik ben nu iig slapen, lees de streamverslagen straks wel weer
De pillen neem ik erbij want de gedachte dat het werkt is het halve werkquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:48 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, je kan dus ook gewoon wat water of melk drinken enkel.
helpt net zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |