jawel, door Chantalquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:48 schreef Gert het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat dit niet gelekt wordt?
Bah, zit ik onzinnig naar de woonkamerstream te kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:50 schreef -Delta- het volgende:
Dido doet Naat naincl houding en piepstemmetje
![]()
Ik vind Lieske een hoop dingen, saai vooral, maar achterbaks is ze m.i. niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Lieske de kleuter Groningen zo naar beneden haalt met haar studenten gelal. En ze alleen maar kinderlijke dingen zegt. Dildo en Natte Lie hebben ervaring met mannen, iets wat Lieske niet heeft. En ze het maar eens over haar Enschede moet gaan hebben.
Ze is zelf ook net zo achterbaks als de rest.
Tanja is de enige die gewoon zegt waar het op staat. Die heeft toch niets te verliezen. En Lieske is net zo achterbaks als de rest. Maar dat willen sommigen niet zien.
Ik had het graag voor je gedaan maar had teveel gedronken om nog te rijdenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:49 schreef kavu het volgende:
die grafstem alleen al van die chantal .. elke nacht zit ze op haar praatstoel .. kan niemand haar een keer knevelen ????
Het was gewoon geheel een aparte Zondag BB-avondquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:52 schreef Day het volgende:
Ik snap niet dat jullie het gemist hebben! Het was helemaal te volgen, vanaf het moment dat Roel uit het bed pleurde tot het 'breng Roel met z'n 4-en naar de wc' moment. Echt, het was hilarisch![]()
Dat ga ik vanaf nu ook maar doen jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
gewoon op mute zetten dan heb je nergens last van
wat lief, dank Knurftquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voor de liefhebbers, filmpje van bezopen Roel:
http://www.mytempdir.com/186048
![]()
Ik zit al vanaf een uur voor die tijd te denken "ik moet naar bed"...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:55 schreef -Delta- het volgende:
Mensen die na Roel en Linda's hitsige momentje zijn gaan slapen hebben wel het een en ander gemist
Ik snap niet dat jullie het gemist hebben! Het was helemaal te volgen, vanaf het moment dat Roel uit het bed pleurde tot het 'breng Roel met z'n 4-en naar de wc' moment. Echt, het was hilarischquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Denk niet dat we daar nog iets van terug zien in de uitzendingen maar jouw verhaal en het filmpje wat er in het forum stond doen mij vermoeden dat ik 1 van de beste momenten van de avond heb gemist(die klote hond ook altijd
)
![]()
Nee maar lieske praat de hele tijd zo vol overtuigd van zichzelfquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Luister even lekker naar Nathalie en Dido dan.... Daar word je vrolijk van
Héérlijk!quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voor de liefhebbers, filmpje van bezopen Roel:
http://www.mytempdir.com/186048
![]()
Hi Blabla nemenquote:Ben al blij dat ik een foto kan maken met mijn mobiel maar volgens mij kan ik er geen streams op kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |