Eensch is... Hoor ik liever Groningen verhalen, mits de regie dan ook strak op haar lichaam is ingezoomtquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan luister je lekker naar Nathalie en Dido.... Die praten zo gezellig
Ja, hoor, Scan, als jij zo graag het woordje 'heftig' erin wilt houden...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop wel dat ik mag concluderen dat deze vrij/zoen/kus sessie tussen Roel en Linda de heftigste (tot nu toe) in het huis was.
ik kan me geen een leuk verhaal van haar herinneren...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:39 schreef Day het volgende:
Echt ik vind het een leuke meid, maar ik trek die Groningen-verhalen gewoon niet meer!![]()
Waarom noem je Lieske?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:45 schreef pu55y_camper het volgende:
Laat lieske d'r bek over groningen houden
ze komt erniet eens vandaan arg
Als er iemand tetterd is het lieske
EN ja DEUGD IS EEN STOM WOORD LIESKE
Op dit soort dingen zit ik nu de hele tijd te wachten en net op het moment ben ik buiten met de hondquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
quote]Op maandag 3 oktober 2005 01:33 schreef BorTheWolf het volgende:
Roel flikkerde uit bed en keek dwaas om zich heen. Tanja werd wakker van de neer ploffende Roel en zag Roel zn broek open doen om te gaan plassen boven een andermans bed. Tanja stormde haar bed uit en greep net op tijd in. Tanja dirigeerde Roel naar buiten en Roel knalde met zn kop tegen de deur aan. De streams gingen naar de gang en daar strompelde roel de halve gang door van muur naar muur. In zijn wandeling op zoek naar de WC flikkerde die het halve dressoir om en wat daar op stond. Tanja riep om hulp naar de woonkamer en daar kwamen Menno en Linda aanrennen (met emmer). Tanja opende de deur van de WC en menno dirigeerde Roel naar het toilet. Roel rukte zich los en liep de gang weer in waarop de toegesnelde hulp riep wat ie ging doen. Roel : Ik ga naar de WC. Menno die is hier. Roel trok zn broek uit en toen gingen de streams weer naar de woonkamer. (bedankt Talpa 24 uur BB mis niks van de gebeurtennisen in het huis)
Had ik ook snel het geluid weer zachter gezet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:46 schreef NeoDweezil het volgende:
t is topicnummer 389 toch?
maar heb net mijn "de-tering-schrik" moment gehad
dank je regie!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |