ik ken horden die hem een verschrikkelijke uitverkoper van humaniteit vinden. een angsthaas die vooral op zijn electoraat let. overigens ben jij toch utrechtenaar?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Schei toch uit - ik ken horden Amsterdammers die erg over hem te spreken zijn.
Een burgemeester hoeft niet op zijn electoraat te letten, hij wordt niet gekozen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken horden die hem een verschrikkelijke uitverkoper van humaniteit vinden. een angsthaas die vooral op zijn electoraat let. overigens ben jij toch utrechtenaar?
Uitverkoper van humaniteit?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken horden die hem een verschrikkelijke uitverkoper van humaniteit vinden. een angsthaas die vooral op zijn electoraat let. overigens ben jij toch utrechtenaar?
Ik vond het er anders sterk op lijken toen hij Verdonk niet in bescherming nam in Amsterdam. Het was tenslotte (deels wellicht) zijn beleid wat zij uit moet voeren if I remember correctlyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:24 schreef SCH het volgende:
Dat is wel een hele merkwaardige omschrijving. Dat gelul over electoraat is zo'n dooddoener, daar heeft Cohen niks mee van doen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik vond het er anders sterk op lijken toen hij Verdonk niet in bescherming nam in Amsterdam. Het was tenslotte (deels wellicht) zijn beleid wat zij uit moet voeren if I remember correctly
Bij voorbeeld jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:40 schreef SCH het volgende:Hoezo niet in bescherming genomen??? Had hij voor haar moeten gaan liggen ofzo?
Waar is hij verantwoordelijk voor? Voor het slechte beleid van Verdonk en dat mensen haar daarom uitfluiten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Bij voorbeeld jaOf zelf het podium op klimmen om een praatje kunnen gaan houden voor de goede zaak. Hij is er zelf verantwoordelijk voor ! Neem dan ook die verantwoordelijkheid en sla niet op de vlucht.
Dan had ik een groot respect kunnen hebben voor deze man, ondanks dat ik niet links ben, nu is het niet meer dan een man die de titel Grootste Europeaan totaal niet waardig is.
Ik vind dit soort lijstjes vaak overdreven. Zo ook in het geval HA.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:58 schreef Againzender het volgende:
Maar om hem als Europese held te bestempelen vind ik weer wat overdreven.
Yep. Maar het is mooi voer voor een hoop mensen om op te bijten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik vind dit soort lijstjes vaak overdreven. Zo ook in het geval HA.
V.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:58 schreef Againzender het volgende:
Ik vind dat Cohen het niet zo slecht doet eigenlijk, maar misschien ben ik wel die horde Amsterdammers van SCH
Het uitfluiten was geen probleem, maar het agressief bejegenen van Verdonk wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar is hij verantwoordelijk voor? Voor het slechte beleid van Verdonk en dat mensen haar daarom uitfluiten?
Daarom was er ook bewaking.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:15 schreef more het volgende:
[..]
Het uitfluiten was geen probleem, maar het agressief bejegenen van Verdonk wel.
quote:
quote:De overheid is al veel te lang bezig met een toekomst te schilderen op alle fronten waardoor mensen vrij angstig zijn: of het nou gaat om economie, terrorisme of andersdenken c.q. gelovigen- het wordt allemaal op een manier afgeschilderd die angst oproept. En dat is niet nodig en niet terecht.
quote:Je opmerkingen over Cohen zijn vaag
Toch beter dan faciliteren van rassenrellen of een nog negatievere sfeer lijkt me?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:07 schreef sizzler het volgende:
Een vreemde uitslag.
Een burgemeester in Amserdam die de boel bij elkaar houdt is een Europese held?
Ja gek he, die moord heeft nogal impact gehad internationaal en er zijn mensen die vinden dat Cohen daar uitstekend op gereageerd heeft. Niet zo vreemd die uitslag dus. Of had jij het pas okay gevonden als hij de boel liet escaleren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:07 schreef sizzler het volgende:
Een vreemde uitslag.
Iemand die gewoon zijn werk doet een held noemen is misschien inderdaad wat overdreven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:07 schreef sizzler het volgende:
Een vreemde uitslag.
Inderdaad maar wel eens verfrissend.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Iemand die gewoon zijn werk doet een held noemen is misschien inderdaad wat overdreven.
En dan toch 'gewoon' je werk doen. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad maar wel eens verfrissend.
Alhoewel 2004 nou niet zo gewoon was natuurlijk.
De echte helden zijn tegenwoordig de ondernemers van het MKB, die elke dag monsters van regels en bureaucratie moeten verslaan om hun bedrijf draaiend te houden, en daardoor de nederlandse economie overeind houden. En niet die zogenaamde intellectuele club die elkaar goede baantjes en onderscheidingen geven van onze belastingcenten. En steeds meer regels bedenken om nog meer van die flutbanen te creëren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad maar wel eens verfrissend.
Alhoewel 2004 nou niet zo gewoon was natuurlijk.
Kan wel zo zijn, maar dit topic gaat over Cohenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:08 schreef more het volgende:
[..]
De echte helden zijn tegenwoordig de ondernemers van het MKB, die elke dag monsters van regels en bureaucratie moeten verslaan om hun bedrijf draaiend te houden, en daardoor de nederlandse economie overeind houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |