abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31196901
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:08 schreef more het volgende:

[..]

De echte helden zijn tegenwoordig de ondernemers van het MKB, die elke dag monsters van regels en bureaucratie moeten verslaan om hun bedrijf draaiend te houden, en daardoor de nederlandse economie overeind houden. En niet die zogenaamde intellectuele club die elkaar goede baantjes en onderscheidingen geven van onze belastingcenten.
De echte helden zijn de bijstandsmoeders die er alles aan doen om hun kinderen goed op te voeden maar nu toch moeten solliciteren van dit kabinet.

Maar dit topic gaat over Cohen
pi_31196992
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:11 schreef SCH het volgende:

[..]

De echte helden zijn de bijstandsmoeders die er alles aan doen om hun kinderen goed op te voeden maar nu toch moeten solliciteren van dit kabinet.

Ze krijgen een uitkering dus niet zeuren.

Dit topic gaat inderdaad over die incompetente burgemeester van Amsterdam.
pi_31197042
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:18 schreef more het volgende:

[..]

Ze krijgen een uitkering dus niet zeuren.
Die ondernemers verdienen goed, dus bek houwe
pi_31197381
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Het schijnt dat veel ondernemers onder bijstandsniveau zitten, dus ik weet niet wat je bron is? linkje misschien?

Ik heb zelf een goedlopend bedrijf, maar dat is ook niet vanzelf gegaan.
pi_31197469
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:43 schreef more het volgende:

[..]

Het schijnt dat veel ondernemers onder bijstandsniveau zitten
Dan vragen ze toch een uitkering aan
  woensdag 5 oktober 2005 @ 09:52:35 #106
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31197521
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:49 schreef SCH het volgende:

[..]

[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_31197539
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat meestal om startende ondernemers en ja dan verdwijnt die aanvraag in de prullenbak:
quote:
Wel moet de ondernemer aantonen dat het bedrijf minstens 10 jaar wordt uitgeoefend.
pi_31197819
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:53 schreef more het volgende:

[..]

Het gaat meestal om startende ondernemers en ja dan verdwijnt die aanvraag in de prullenbak:
[..]
[offtopic]
Ik vind trouwens dat zelfstandige ondernemers erg slecht worden behandeld, vooral rond de nieuwe zorgverzekering - het zal voor heel veel zelfstandige ondernemers de nekslag zijn omdat ze ook het werkgeversdeel moeten betalen - een heel zorgwekkende ontwikkeling.

Ik ben alleen wat cynisch over dat eeuweige: zij houden de economie draaiende[/offtopic]
  woensdag 5 oktober 2005 @ 14:33:46 #109
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_31204443
Ging dit topic niet over Cohen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_31211255
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Die hadden maar van te voren goed moeten nadenken. Kinderen moet je niet nemen als je niet in staat bent er alleen voor te zorgen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_31212039
Als Cohen europese held is met zijn getheedrink en de andere kant op kijken enzovoorts. Wat is de burgemeester Leers van maastricht dan?
Ik denk trouwens niet dat Leers er mee zit dat hij niet de titel gekregen heeft. Een echte held is immers veel te druk met werken
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31212914
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 18:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

Die hadden maar van te voren goed moeten nadenken. Kinderen moet je niet nemen als je niet in staat bent er alleen voor te zorgen.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:51:27 #113
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31232433
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Pffff, dat jij totaal geen verstand hebt van de gang van zaken binnen het MKB wordt wel weer pijnlijk duidelijk....
Say your prayers
pi_31245697
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 14:33 schreef Verbal het volgende:
Ging dit topic niet over Cohen

V.
Waarom moet je er altijd weer joden bijhalen, V.?
pi_31246792
Cohen roeleert gewoon.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:25:49 #116
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31246958
Fokke en Sukke zijn het er niet mee eens

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31246980
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Fokke en Sukke zijn het er niet mee eens

[afbeelding]
Juist wel man
pi_31247597
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 10:08 schreef SCH het volgende:

[..]

[Ik ben alleen wat cynisch over dat eeuweige: zij houden de economie draaiende[/offtopic]
Dat doen die gasten in de bijstand zeker?
pi_31247743
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:01 schreef more het volgende:

[..]

Dat doen die gasten in de bijstand zeker?
Zijn dat misdadigers ofzo?
pi_31248417
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Er is voor iedereen werk, iedereen die geen werk heeft help ik binnen 5 minuten aan een baan.
En als je niet voor je kinderen kan zorgen, had je maar beter moeten nadenken, moet ik dan via belastingen voor die kinderen zorgen? Hadden ze maar lekker niet op los moeten fokken.
pi_31248847
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:41 schreef raptorix het volgende:

[..]

Er is voor iedereen werk, iedereen die geen werk heeft help ik binnen 5 minuten aan een baan.
Wauw, jij bent de oplossing voor de nederlandse economie
quote:
En als je niet voor je kinderen kan zorgen, had je maar beter moeten nadenken, moet ik dan via belastingen voor die kinderen zorgen? Hadden ze maar lekker niet op los moeten fokken.
Er moeten geen kinderen meer geboren worden?

Niet zo simplischtisch lieverd.
pi_31250880
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 12:33:00 #123
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31251189
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 12:19 schreef more het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
SCH, de "kwaliteitsjournalist" is van een beetje tabloid gedrag niet vies.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 12:34:18 #124
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31251218
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 19:40 schreef SCH het volgende:

[..]

vond jij het ook al zo'n trivialiteit
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_31251895
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 11:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Wauw, jij bent de oplossing voor de nederlandse economie
[..]

Er moeten geen kinderen meer geboren worden?

Niet zo simplischtisch lieverd.
Jep, nee mensen moeten eerst nadenken of ze een kind wel kunnen onderhouden.
pi_31253265
Ik hoorde op TV (Netwerk ofzo?) dat er een of andere fatima was die bij de Time werkte en dat die cohen heeft genomineerd en dat die aanbeveiling klakkeloos (volgens haar dan) was overgenomen.

Weet iemand nog in welk actualiteiten programma dat was? Want dat maakt de complete discussie over "de man van het jaar" compleet overbodig en totaal belachelijk.

Voor de rest is het natuurlijk belachelijk dat je deze titel krijgt enkel voor wat theedrinken. De problemen zijn niet opgelost.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:11:58 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31253421
het is in iedergeval duidelijk dat amerika weinig weet over nederland. als dat van fatima ook waar is dan is het goed te weten dat het dus niet om verdiensten van cohen gaat, maar om onwetendheid. misschien volgende time magazine met een coverrectificatie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31254923
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jep, nee mensen moeten eerst nadenken of ze een kind wel kunnen onderhouden.
Alles blijft altijd hetzelfde in het leven? Niet zo dom en veroordelend, bv. over dat je iedereen aan een baan kan helpen, stupide simpel, heeft niemand wat aan, niet meer doen.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:05:59 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31254949
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Alles blijft altijd hetzelfde in het leven? Niet zo dom en veroordelend, bv. over dat je iedereen aan een baan kan helpen, stupide simpel, heeft niemand wat aan, niet meer doen.
maar om ze tot helden te vereeren is wel weer een beetje teveel de andere kant op.
pi_31254996
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:05 schreef oheng het volgende:
Ik hoorde op TV (Netwerk ofzo?) dat er een of andere fatima was die bij de Time werkte en dat die cohen heeft genomineerd en dat die aanbeveiling klakkeloos (volgens haar dan) was overgenomen.

Weet iemand nog in welk actualiteiten programma dat was? Want dat maakt de complete discussie over "de man van het jaar" compleet overbodig en totaal belachelijk.

Voor de rest is het natuurlijk belachelijk dat je deze titel krijgt enkel voor wat theedrinken. De problemen zijn niet opgelost.
Tuurlijk, Time is een soort veredelde schoolk rant
pi_31255099
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:11 schreef zoalshetis het volgende:
het is in iedergeval duidelijk dat amerika weinig weet over nederland. als dat van fatima ook waar is dan is het goed te weten dat het dus niet om verdiensten van cohen gaat, maar om onwetendheid. misschien volgende time magazine met een coverrectificatie.
Ja, ik ben namelijk hogelijk verbaasd aangezien er een item op geweest is op de Nederlandse TV.
Ik snap niet dat gemist is Ik kwam hier namelijk om te kijken in welk programma deze feiten werden gepubliceerd.

De Time medewerkster zelf was ook nogal verbaasd dat haar aanbeveling was overgenomen, maar ze vond het wel terecht.

Ik denk dat ik maar eens even ga zoeken
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:13:24 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31255161
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:11 schreef oheng het volgende:

[..]

Ja, ik ben namelijk hogelijk verbaasd aangezien er een item op geweest is op de Nederlandse TV.
Ik snap niet dat gemist is Ik kwam hier namelijk om te kijken in welk programma deze feiten werden gepubliceerd.

De Time medewerkster zelf was ook nogal verbaasd dat haar aanbeveling was overgenomen, maar ze vond het wel terecht.

Ik denk dat ik maar eens even ga zoeken
hoef je niet te doen hoor. ik geloof je wel. en sch is alwetend.
pi_31255197
Het staat ook op de frontpage: Cohen Europese Held na interventie journaliste

Fatima = Abi Daruvalla

Naja, ik ben ook niet zo goed in namen.

Ff quote:
quote:
De verkiezing door het weekblad Time van de Amsterdamse burgemeester Job Cohen tot Europese Held, gebeurde na tussenkomst van Time-correspondente Abi Daruvalla. Dat meldt weekblad HP/De Tijd deze week. In eerste instantie wilde Time Ayaan Hirsi Ali uitroepen tot Europese Held, maar daar stak Daruvalla een stokje voor: ''Ik liet het hoofdkantoor weten daar faliekant tegen te zijn. Hirsi Ali heeft niets bereikt. Ze heeft vooral heel veel mensen boos gemaakt.''

Per e-mail stelde Daruvalla voor om als er dan toch zo nodig een Nederlander moest worden verkozen, iemand te nemen die verzoening predikt. Zoals de burgervader van Amsterdam. ''Ik was het zat dat Nederland internationaal wordt neergezet als een heel hard land, als een soort Pim Fortuyn-land.'' De journaliste, die uit Groot-Brittannië komt, Indiase roots heeft en al twintig jaar in Nederland woont, was wel verbaasd dat de redactie haar voorstel bijna zonder slag of stoot aannam. Ze is naar eigen zeggen overigens ''geheel onpartijdig''.
pi_31255222
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoef je niet te doen hoor. ik geloof je wel. en sch is alwetend.
idd, maar blijf vooral lekker denken dat een schoonmaakster bij de Time de naam van Cohen riep en dat er verder geen onderzoek naar is gedaan
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:24:46 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31255510
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:15 schreef SCH het volgende:

dat een schoonmaakster bij de Time
-10 discriminatie.
pi_31255738
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

-10 discriminatie.
Oh ja stom, "een of andere fatima" is natuurlijk wel een hele vriendelijke omschrijving
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:33:29 #137
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31255793
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh ja stom, "een of andere fatima" is natuurlijk wel een hele vriendelijke omschrijving
dat geeft aan dat je haar achternaam vergeten bent. niet meteen zo negatief, je ziet nu echt overal spoken beste vrind. en jouw schoonmaaksterverhaal slaat werkelijk nergens op en druist in tegen alles wat je altijd met hand en tand verdedigt; discriminatie en vooroordelen. de vrouw is gewoon een journaliste, alhoewel die idd soms net schoonmakers lijken als je hun kennis van zaken aanschouwt

het geeft overigens wel aan dat je met twee maten meet, dat is niet echt best.
pi_31256144
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat geeft aan dat je haar achternaam vergeten bent. niet meteen zo negatief, je ziet nu echt overal spoken beste vrind. en jouw schoonmaaksterverhaal slaat werkelijk nergens op en druist in tegen alles wat je altijd met hand en tand verdedigt; discriminatie en vooroordelen. de vrouw is gewoon een journaliste, alhoewel die idd soms net schoonmakers lijken als je hun kennis van zaken aanschouwt

het geeft overigens wel aan dat je met twee maten meet, dat is niet echt best.
Als ze echt Fatima zou heten, zou je opmerking terecht zijn - nu slaat het nergens op.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:49:08 #139
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31256190
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Als ze echt Fatima zou heten, zou je opmerking terecht zijn - nu slaat het nergens op.
fatima is meer een verzamelnaam als je haar echte naam niet meer weet. dat je dat direct aan schoonmaakster koppelt zegt toch echt meer over jou.

ach, volgende keer beter moet je maar denken. en ik snap dat je het heel erg leuk vindt dat cohen tot held gekozen is. had ik je daar al mee gefeliciteerd trouwens?
pi_31256393
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

fatima is meer een verzamelnaam als je haar echte naam niet meer weet. dat je dat direct aan schoonmaakster koppelt zegt toch echt meer over jou.

ach, volgende keer beter moet je maar denken. en ik snap dat je het heel erg leuk vindt dat cohen tot held gekozen is. had ik je daar al mee gefeliciteerd trouwens?
verzamelnaam? hou toch op, het is gewoon zinloos gebash - je hoeft mij niet te feliciteren - ik vind dit soort lijsten stupide
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:00:23 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31256465
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:57 schreef SCH het volgende:

[..]

verzamelnaam? hou toch op, het is gewoon zinloos gebash - je hoeft mij niet te feliciteren - ik vind dit soort lijsten stupide
dat gebash maak jij ervan. kom op sch. ik heb er nu wel genoeg over gezegd. ik denk dat je precies weet wat ik bedoel, maar daar door het geven van een vreemd antwoord onderuit wil lullen.

anyhow. ik laat nu maar de user aan het woord die het zei. prettige dag nog en niet meer alle fatima's zien als schoonmaaksters als het beter uitkomt voor de (on)eerlijkheid waarmee cohen gekozen is.
pi_31256544
niks oneerlijks aan hoor, time is een volwassen magazine
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:07:20 #143
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31256662
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:03 schreef SCH het volgende:
ja precies. die laten geen schoonmaaksters artikelen of aanbevelingen schrijven. en dat jij haar afdoet als schoonmaakster geeft wel aan dat je persé wil dat cohen wel een held is.
pi_31256902
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja precies. die laten geen schoonmaaksters artikelen of aanbevelingen schrijven. en dat jij haar afdoet als schoonmaakster geeft wel aan dat je persé wil dat cohen wel een held is.
nee jij zegt dat een of andere fatima het gedaan heeft

dat is niet zo, het is een correspondente van het blad, niet zomaar iemand en dus ook volstrekt logisch
pi_31257043
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:03 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat TIME het goed gezien heeft met Cohen, ze hebben namelijk ook President Bush tot "person of the year 2004" gekozen, en dat was een zéér goede beslissing. Wat dat betreft ben ik het wel een met SCH.

vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:31:52 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31257405
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:15 schreef SCH het volgende:

[..]

nee jij zegt dat een of andere fatima het gedaan heeft

dat is niet zo, het is een correspondente van het blad, niet zomaar iemand en dus ook volstrekt logisch
ik zeg wat??? beetje bij de les blijven sch. dit maakt discussieren nogal lastig.
pi_31257585
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is er mis met de naam Faitma? Doe niet zo debiel vent, door Fatima meteen te koppelen aan het beroep van schoonmaakster!
Iik wist de naam niet meer, zoals ik al zei ben ik slecht in namen. Verder heb ik het idee dat je je nu probeert te focussen op de naam ipv in te gaan op het echte probleem: Dat Time als donderslag bij heldere hemel van standpunt veranderd en dat zelfs de medewerkster zelf ook verbaast is.

Kun je het niet op argumenten winnen, dan begin je maar over een totaal irrelevante futiliteit die door jezelf is bedacht, ga anders ff in je eentje discussiëren.

En nou weer ontopic. Sjezus.
pi_31258036
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:37 schreef oheng het volgende:

[..]

Wat is er mis met de naam Faitma? Doe niet zo debiel vent, door Fatima meteen te koppelen aan het beroep van schoonmaakster!
Iik wist de naam niet meer, zoals ik al zei ben ik slecht in namen. Verder heb ik het idee dat je je nu probeert te focussen op de naam ipv in te gaan op het echte probleem: Dat Time als donderslag bij heldere hemel van standpunt veranderd en dat zelfs de medewerkster zelf ook verbaast is.

Kun je het niet op argumenten winnen, dan begin je maar over een totaal irrelevante futiliteit die door jezelf is bedacht, ga anders ff in je eentje discussiëren.

En nou weer ontopic. Sjezus.
"Een of andere fatima" is een duidelijke en bewuste diskwalificatie. Doe nou niet zo schijnheilig rolmops.

Het stukje uit het ultrarechtse HP/DeTijd is uiteraard weer eens gekleurd. De uitleg van de mevrouwi s heder. De vorige keer Ayaan, nu Job.

Het zegt vooral veel over dit soort lijstjes.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:08:38 #149
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_31260609
zoalshetis uve got mail
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_31308147
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:50 schreef SCH het volgende:

[..]

"Een of andere fatima" is een duidelijke en bewuste diskwalificatie. Doe nou niet zo schijnheilig rolmops.

Het stukje uit het ultrarechtse HP/DeTijd is uiteraard weer eens gekleurd. De uitleg van de mevrouwi s heder. De vorige keer Ayaan, nu Job.

Het zegt vooral veel over dit soort lijstjes.
Ultrarechts? ah je bedoelt een tijdschrift wat de problemen probeerd te benoemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')