quote:he legendary post-punk metallers, who have The View and The Futureheads' producer Martin 'Youth' Glover in their line-up, will release the album on April 2. It features a total of 10 tracks.
'2012' is the band's 15th studio album and has apparently been inspired by various predictions of the end of the world.
The tracklisting for '2012' is as follows:
'Pole Shift'
'Fema Camp'
'Rapture'
'Colony Collapse'
'Corporate Elect'
'In Cythera'
'Primobile'
'Glitch'
'T rance'
'On All Hallow's Eve'
Ook een lekker nummer ja. Jammer dat ik geen Roadburn ticket heb, aangezien ze daar dit jaar ook staan. Ze spelen overigens ook 11 april in de Melkweg.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:20 schreef bartrid het volgende:
Ik vind het wel weer lekker klinken dat monotone. Doet me een beetje aan Exorcism denken
Mooie mix van post-punk klassiekers en klassieke (vaak wat avant-gardistische) hoogtepunten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:16 schreef bartrid het volgende:
Een paar voor de hand liggende keuzes maar ook een hoop verrassingen. Interessant. The Quietus
Nou poeh wat een optredenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga ze eindelijk live zien op roadburn
Was die gitarist nou uit de band getrapt uiteindelijk? Ik hoorde zoiets, maar heb het nog niet serieus ergens teruggelezen. Hun livekwaliteiten heb ik nog niet meegemaakt, maar als ik de beelden moet geloven is het allemaal een beetje statisch.quote:
O daar heb ik niets van gehoord, de beste man liet zich iig niet van zijn meest sympathieke kant zien afgelopen RB maar voor zover ik weet is dat het ook wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:04 schreef On het volgende:
[..]
Was die gitarist nou uit de band getrapt uiteindelijk? Ik hoorde zoiets, maar heb het nog niet serieus ergens teruggelezen. Hun livekwaliteiten heb ik nog niet meegemaakt, maar als ik de beelden moet geloven is het allemaal een beetje statisch.
Veel beweging is er niet nee, maar altijd erg strak en Jaz Coleman is altijd lekker intens.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:04 schreef On het volgende:
[..]
Was die gitarist nou uit de band getrapt uiteindelijk? Ik hoorde zoiets, maar heb het nog niet serieus ergens teruggelezen. Hun livekwaliteiten heb ik nog niet meegemaakt, maar als ik de beelden moet geloven is het allemaal een beetje statisch.
De gitarist zat de hele tijd te kloten met de geluidsman of andersom, het werd zo irritant dat het publiek een beetje begon te boe-en en iemand zelfs een biertje op het podium gooide. Hierdoor raakte de gitarist geirriteerd maar ipv dat hij dit aan het publiek afreageerde gooide hij een open flesje spa richting de geluidsman en dus ook het monitor systeem (niet zo netjes) daarna dreigde hij nog iemand uit het publiek te slaan met een microfoon standaard, maar dat kon voorkomen worden door dezelfde geluidsman... De rest van het concert heeft meneer de gitarist er nogal ongeintresseerd bij gestaan (maar op foto's staat hij ook altijd zo dus dat hoeft nog niet het probleem te zijnquote:Op donderdag 19 april 2012 10:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wat was er gebeurt dan, ik had ze in de Melkweg gezien vorige week, maar daar was weinig aan de hand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |