weet jij precies hoeveel ie gedronken heeft danquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:15 schreef pinkplatinum het volgende:
Damn wat is hij snel dronken.. echt een watje
Mss omdat ie weleens drugs heeft gebruikt dat hij er anders op reageertquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:17 schreef riri het volgende:
ik zeg de hele tijd al dat Roel heel vreemd reageert op drank,die is gewoon totaal buiten westen.....
Neuuhhhquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Waar is iedereen die net nog in de kamer zat? Hebben ze roel zien liggen ineengestrengeld met Linda??
kutkanker regie wordt er echt nu gek van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:16 schreef Kinga het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA IK KOM NIET MEER BIJ
KUT REGIE
Het lijkt me leuker om Linda en Roel er donderdag in de live uitzending achter te zien komenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:18 schreef mijn23 het volgende:
misschien komt dido er wel nooit achter dat linga en roel weer gezoend hebben
Anderhalf ongeveerquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
weet jij precies hoeveel ie gedronken heeft dan
Opletuh Scanquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Waar is iedereen die net nog in de kamer zat? Hebben ze roel zien liggen ineengestrengeld met Linda??
Zeg nou niet dat je alles gemist hebt??!!??quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Ligt aan jouquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Nu ik de naam Ralph hoor, ik heb hem niet meer gezien na het golfkar-ritje met Ruud en z'n zus.
Lag het nou aan mij, dat het leek alsof hij eik heel erg blij was, dat hij uit BB was en naar huis kon?
Gelukkig, kan ik met een gerust hart weer verder met de 1001 andere mysteries van de gossip en roddelsquote:
Gezoend?? Reken erop dat die wel heel wat meer gedaan hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:18 schreef mijn23 het volgende:
misschien komt dido er wel nooit achter dat linga en roel weer gezoend hebben
nee, hoor, Ralph was echt blij eruit te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |