Jawel, ze kan ook mailenquote:----Original Message Follows----
From: "Jerney Kaagman" <xxxxxx@conamus.nl>
To: <xxxxxxxxxxxxxxxxxxx@msn.com>
Subject: Foto's Jerney Kaagman
Date: Thu, 11 Mar 2004 16:26:29 +0100
Beste Roel,
Tot mijn spijt zie ik een gemanipuleerde foto van mij op jouw website
staan.
Ik heb hiervoor geen toestemming gegeven en ik laat je hierbij weten me
gekwetst te voelen door deze publicatie.
Ik verzoek je dan ook deze foto te verwijderen.
Jerney Kaagman
quote:
ja, ik las in je weblog dat jij die ook ergens had.. ik weet nog dat ik em had, maar ik heb kanem niet meer vinden hier..quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://weblog.hanssenden.nl/pivot/entry.php?id=894 voor de bewuste foto.
Welke brief? Die FOK! had ontvangen
dank jequote:
En meedansenquote:
Op het eind zag je d'r swingen, toen ze met z'n allen in een groep stonden (zij voor in het midden).quote:
Haha. Heeft Fok! toen nog betaald of nie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://members.lycos.nl/gwenvdmeer/jerney.doc
Alsjeblieft.
Mijn ogenquote:Op zondag 4 december 2005 15:42 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Jerney kan haar mond bewegen!
Google?quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:30 schreef PM-girl het volgende:
Jerney is gaaf!!
Wie heeft er eigenlijk foto's van vroeger uit haar tijd als zangeres, maar dan met kleren aan?
quote:
Hier is er een uit 1984.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:40 schreef PM-girl het volgende:
[..]
KOn laatst alleen maar recente plaatjes vinden!
Jerney
![]()
Die cd is goe-hoed!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef sbientje het volgende:
greatest hits?
Ja dat was echt grappigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:35 schreef PM-girl het volgende:
Whahaa, toen Hj en Erik haar heen en weer gooiden! Is er iemand die dit vastgelegd heeft toevallig!!
Jerney
![]()
Nou, ze deden het vorige week anders ook alquote:Op zondag 29 januari 2006 00:28 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja dat was echt grappig![]()
Echt zoiets wat je nooit van ze verwachtte.
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ze deden het vorige week anders ook al!
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jerney is gewoon het leukste jurylid van allemaal.
Maar ze verbleekt dan weer wel bij Simon Cowell, Paula Abdul en Randy Jackson, dat wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |