Yep.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Serieus? Noemde Ingrid Rob een kankerlijer??
Feestjuuuhhhhquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh man, dan trakteer ik de hele stad op een biertje![]()
![]()
![]()
Wat zeg ik; groot feest hier![]()
Hey Jane!quote:
Haha, nee. Maar ik vind de andere 2 ook erg. Maar je ergeren is heerlijk, somsquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan hoor je heel wat anders dan ik hoor. Maar dat is vast niet voor het eerst.
Ja echtquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet nie , leek erop , iemand gehoord?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze nu weer aan Chantal lippen hangt, die loopt zo uit haar te korte nek te kletsen over Robquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik snap, als ze zegt, dat je niet ruzie met haar wilt hebben.
Volgens mij is dat onzekere meisje dan ineens erg naar de achtergrond gekropen![]()
![]()
Kwam doordat Rob Ingrid zo aan de tand voelde over menno met die homo zaak. En als Rob zelf de homo blijkt te zijn word ze enorm boosquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
dat zijn andere regels dan die ik heb ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Vrouwenregel = opgestaan, plaats vergaan
Ik was net goed gestemd...quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:55 schreef bemeall het volgende:
T is alleen dat ik weet dat ze Tanja er nooit voor de bevalling uitsturen![]()
Ja, ze zei het echt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:55 schreef michelc85 het volgende:
[..]
Weet nie , leek erop , iemand gehoord?
Zo zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |