Nou Ingrid kan er ook wat van hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
Ze zitten Linda echt genadeloos op te stoken hè.
Wat een ongelooflijk stelletje teringlijers, die Chantal en Menno.
Ja geef Dido lekker de schuld. Roel roept al drie dagen we doen het rustig aan, als je genegenheid wil kom je maar naar me toe. En dat doet ze dus niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:17 schreef pu55y_camper het volgende:
Als je het mij vraagd is Roel doorgeflipt door die ijskoude houding van Dido
Dat was later, toen zat Rob al in de DBK... Ik heb hem naar binnen zien lopen nog vóór de streams op de tuin kwamen....quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:18 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Rob is wel geroepen.........ik hoorde heel duidelijk de stem van een vrouw via de speakers op stream 2.Of ze specifiek naar Rob vroeg dat heb ik niet kunnen horen.Wat ik hoorde was alleen beste bewoners..........en toen kwam de tuin![]()
Das wel een goeiequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:19 schreef ruby het volgende:
Wie had Nathalie nou Calimero genoemd?
Zoveel drank en zo'n kleine lulquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Roel en Linda gaan het leuk hebben.
eeeeehhhh. Linda gaat zo weer huilen. Wat roel gaat doen weet ik niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:19 schreef Shirley het volgende:
Wat gaan Linda en Roel doen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |