Dido en Joost samenquote:
Echt?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:45 schreef J-net het volgende:
Dido wilde Joost zoenen maar Joost duwde dr op zn schouder
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
Die sensatiekut van een Chantal zit Linda nog even verder op te fokken![]()
Ja ik geniet enorm van haar, eindelijk eens iemand die haar mond durft open te trekkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Linda is met stip mijn favoriet en heldin!
En morgen verontwaardigd.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
Goeie zaakquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik hoop ook dat dit ff op tv komt.
jamaar slaat natuurlijk eigenlijk nergens op..als ze nix doen krijgen ze tot in de laatste uurtjes muziek en zuipen en nu gaat in no time de muziek eruit hehehequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:46 schreef pinkplatinum het volgende:
ze gaan nog een sanctie krijgen als ze zo door gaan met het boren van het BBfeest
En terecht.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:49 schreef Foreverblue het volgende:
Hahahaha dit kan nooit goed gaan voor Linda... die gaat een dikke sactie krijgen van Hummie
Volgens mij heeft ze daar de groep meer mee als BBquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:50 schreef Speedski het volgende:
Linda: "Ik maak al die bierflesjes open en jullie zijn nog niet van me af"
AAAAAAAAAAAAHHHHquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:50 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet dat er mensen zijn die zichzelf ergeren aan Linda....
Maar flugeltje ligt hier op de grond in haar broek te piesen van het lachen hoor
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:51 schreef flugeltje het volgende:
Linda gaat zo'n fikse sanctie krijgen hiervoor...
Maar dat is het wel waard!
Met dat kleine pikkie kan ie beter zelf in een vijver met Koi karpers gaan staan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:52 schreef Jojogirl het volgende:
Roel:"We gooien al onze zenders bij de koi-karpers"
Kan het er alleen maar mee eens zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:53 schreef TagForce het volgende:
Lieske kijkt echt zo van "En dan zeggen jullie dat ik een studente ben?!"
Waard voor ons!quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:51 schreef flugeltje het volgende:
Linda gaat zo'n fikse sanctie krijgen hiervoor...
Maar dat is het wel waard!
idd maar ze had et dan ook bijna voor elkaar bij hemquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Nooit klagen, en nu helemaal los gaan. Prachtig, en alleen omdat Roel haar een nat broekje heeft bezorgd.
Precies. Was bang dat ze haar dronken nek zou breken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:53 schreef Loedertje het volgende:
Niemand die haar van dat aanrecht afhaalt, wát sociaaaal weer.
Was van korte duurquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:54 schreef bemeall het volgende:
Lol alle zenders inleveren
Krijgen we 1 megazender op tafel, wordt het geluid wel beter van
Dus ruzie.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:54 schreef arneaux het volgende:
Oe dit is wel heeeeel erg grof wat ze nu doen.... DAt is niet echt de bedoeling. Dit gaat ZEKER een sanctie opleveren voor iedereen.
Nogal ja.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:55 schreef Avenger84 het volgende:
Geweldig dit en dan te bedenken dat ik 15 min geleden naar bed wilde gaan
Leuk tochquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:55 schreef b0ng het volgende:
die lui in de keuken worden allemaal automatisch genomineerd hoop ik, trieste lui.
Idd, ze zijn al lang genoeg gefucked door BB dit jaar....quote:
Er zijn er idd slechts een handjevol mét enige opvoeding .quote:
Ik ben zo blij dat ik toevallig morgen vrij heb (lang leve Leidens ontzet)quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:57 schreef N.icka het volgende:
Hebben jullie dat ook , dat je nu eigenlijk moet gaan slapen , maar opblijft omdat het zo lachen is?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:57 schreef N.icka het volgende:
Hebben jullie dat ook , dat je nu eigenlijk moet gaan slapen , maar opblijft omdat het zo lachen is?
Ik zit erover te denken om de laptop maar naast m'n bed te zettenquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:57 schreef N.icka het volgende:
ja dus!quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:57 schreef N.icka het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:57 schreef N.icka het volgende:
Jepquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:59 schreef brummie34 het volgende:
zender checken is gewoon een bandje toch
jaa 3 oktober veel plezier morgen.....quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:58 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ben zo blij dat ik toevallig morgen vrij heb (lang leve Leidens ontzet)
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om de laptop maar naast m'n bed te zetten
Logisch. Dan maar een moraalridder.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:57 schreef Speedski het volgende:
Lieske: Ik schaam me diep !!
Ja maar wel grappig nu.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:59 schreef brummie34 het volgende:
Kloptquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:59 schreef brummie34 het volgende:
Ze passen wel bij elkaarquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:00 schreef Falco het volgende:
Rob en Joost gaan al naar bed. Dat was trouwens ook een hele aparte actie tussen Joost en Dido. Dat gaat nog wat worden tussen die twee wellicht!
Nee niet echt, ik was toch niet van plan om eerder dan een uur of 3 te gaan slapen (zoals altijd)quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:57 schreef N.icka het volgende:
Wat doet Ivo Niehe in het huisquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:00 schreef Pinball het volgende:
De brave jongetjes van de klas
[afbeelding]
Lijkt er wel opquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:01 schreef Loedertje het volgende:
Roel : er is maar een ding waarom de regels er zijn..NEUK DE REGELS!
anarchistje komt los ?
Nee hoor ik vind het ook schitterend!quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:01 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik nu écht een van de weinigen die deze actie van de bewoners wel cool vind? Aktie Aktie Aktie..... Daar zaten we toch op te wachten???
Dat Lies zichzelf schaamt moet ze zelf weten, ik ben alleen maar blij dat ze blijkbaar toch niet ALLES pikken met z'n allen. We zeiken al weken dat ze té beleefd zijn en nu ze hun kont tegen de krib gooien is het weer niet goed.
Zou inderdaad wel eens kunnen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:01 schreef Jojogirl het volgende:
Dit kon wel eens een lekkere tweedeling gaan veroorzaken.
Aktie? Tuurlijk. Maar dan tegen elkaar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:01 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik nu écht een van de weinigen die deze actie van de bewoners wel cool vind? Aktie Aktie Aktie..... Daar zaten we toch op te wachten???
Dat Lies zichzelf schaamt moet ze zelf weten, ik ben alleen maar blij dat ze blijkbaar toch niet ALLES pikken met z'n allen. We zeiken al weken dat ze té beleefd zijn en nu ze hun kont tegen de krib gooien is het weer niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |