thnx...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hier arme ziel..... aub.. ik hoop dat je het hiermee kunt redden...
Gaat het?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een bouwvakker in huis halen omdat je het heien zo prettig vindt, is dat code of zo?
een kwestie van eruittrekken..snuiten en verschonen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx...
kan ik tenminste werken, en niet steeds mijn neus snuiten
denk dat dit de laatste naweeën zijn...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Frezer het volgende:
Yns nog steeds niet helemaal beter?
Zo, vers bakje Senseo met een beetje cacao er over gestrooid,.
En poesop schoot.
Goede voorbereiding op de Illuminatus! Trilogyquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:17 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Tja, ben momenteel bezig met de Da Vinci Code, dus zoek overal een achterliggende betekenis achter.
Tssss, je weet het wel weer te brengen zeg.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk dat dit de laatste naweeën zijn...
de druipers
goed hequote:Op maandag 3 oktober 2005 10:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tssss, je weet het wel weer te brengen zeg.
Edoch, beterschap!
cdt'jesquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:32 schreef Frezer het volgende:
Och ja, het wordt tijd de laskap op te zoeken!
Dies heel goed de Da Vinci Code. Het Bernini Mysterie ook trouwensquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:17 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Tja, ben momenteel bezig met de Da Vinci Code, dus zoek overal een achterliggende betekenis achter.
Kopfschmerz!quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:35 schreef Breetai het volgende:
Vandaag weer eens zonder koffie proberen. Dat word lachen.
succesquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:35 schreef Breetai het volgende:
Vandaag weer eens zonder koffie proberen. Dat word lachen.
Ik drink voldoende water maar ik voel me duuuuffff.quote:
"Plato kijkt heel voorzichtig om het hoekje of Melis al weg is".quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:13 schreef melismay het volgende:
Ben ik zo schrikwekkend dat iedereen meteen wegrend als ik binnen kom?
Niet weggaan Melis alsjeblieft, zonder jou voel ik me zo eenzaam hier.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:29 schreef melismay het volgende:
Nou ik snap de hint...
* melismay gaat snel wat anders doen, kunnen jullie weer leuk slowsjetten
Ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
dawg, noem je dat werken? zolang je nog gewoon beetje kan fokken enzo is werk toch wel leuk?
Ook zonder werk is Fokken wel leuk hoor. alleen af en toe een paar minuutjes werken is ook leuk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:38 schreef dawg het volgende:
Ook zonder Fok! is werken wel leuk hoor. Alleen af en toe een paar minuutjes een paar topics checken is ook leuk.
Erg verslavend ook. Ieder (verloren) minuut gaat er aan op.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dies heel goed de Da Vinci Code. Het Bernini Mysterie ook trouwens
Staat genoteerd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goede voorbereiding op de Illuminatus! Trilogy. Vergeet niet eerst de Slinger van Focault te lezen. Als je deze boeken in de verkeerde volgorde leest valt het zwaar tegen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |