Dit zeggen zal niet veel helpen hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
T is wel heel stil hier ineens.........
Nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dit zeggen zal niet veel helpen hoor.
Welk concert was het ook al weer?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:03 schreef QyRoZ het volgende:
Het concert was tof.
Wie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:09 schreef QyRoZ het volgende:
Eels.
Het zegt me nog steeds niks.quote:
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:48 schreef _Kimmie_ het volgende:
wakker worden door mensen die aan het heien zijn is niet fijn![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:49 schreef Wolkje het volgende:
[..]![]()
ik werd wakker van mijn vriendje, dat is wel fijn![]()
Echt niet?quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:48 schreef _Kimmie_ het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:49 schreef Wolkje het volgende:
[..]![]()
ik werd wakker van mijn vriendje, dat is wel fijn![]()
Nee dat was al om 7 uur, ben ik na 6 dagen werken, een dagje vrij.. moet ik zo wakker wordenquote:
Konden ze niet even stoppen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:57 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nee dat was al om 7 uur, ben ik na 6 dagen werken, een dagje vrij.. moet ik zo wakker worden
Dan draai je je nog een keer om, zoals ik afgelopen zondag om 6.15.quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:57 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nee dat was al om 7 uur, ben ik na 6 dagen werken, een dagje vrij.. moet ik zo wakker worden
Thuis werken is hip.quote:
heeyquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:24 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen dames en heren.
![]()
[..]
Thuis werken is hip.
quote:
Haha.. nou nee 1x 5km per dag vind ik genoeg hoor... je moet de dingen ook niet gaan overdrijven..quote:
Ik schrok al,quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Haha.. nou nee 1x 5km per dag vind ik genoeg hoor... je moet de dingen ook niet gaan overdrijven..![]()
Dat lijkt mij voor niemand prettig.quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:48 schreef _Kimmie_ het volgende:
Thee...quote:
quote:
vodka dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:04 schreef Frezer het volgende:
Stelletje koffie-barbaren,. Jullie zitten aan de thee?
Bier op maandag ochtend vind ik ook niet zo'n strak plan,.
Hoi Pheno.. nog plannen bedacht om naar je huis te gaan kijken...?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:04 schreef Frezer het volgende:
aan t water... ook goed?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:04 schreef Frezer het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Pheno en Marc zijn volgens mij meer "thee-leuten"
![]()
Hoi Pheno.. nog plannen bedacht om naar je huis te gaan kijken...?
Hoi Ynske..quote:
Een bouwvakker in huis halen omdat je het heien zo prettig vindt, is dat code of zo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:51 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dat lijkt mij voor niemand prettig.
Of fembol moet hier anders over denken![]()
Heey _Cara_quote:
Dat was natuurlijk vragen om zo'n reactie.quote:
Heb vanochtend tussen 4 & 5 al voldoende koffie gedronken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:04 schreef Frezer het volgende:
Hier 2 mini's voor jou..quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heey _Cara_
ik wil 2 mini tampons hebbenmijn neus loopt leeg
thnx...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hier arme ziel..... aub.. ik hoop dat je het hiermee kunt redden...
Gaat het?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een bouwvakker in huis halen omdat je het heien zo prettig vindt, is dat code of zo?
een kwestie van eruittrekken..snuiten en verschonen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx...
kan ik tenminste werken, en niet steeds mijn neus snuiten
denk dat dit de laatste naweeën zijn...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Frezer het volgende:
Yns nog steeds niet helemaal beter?
Zo, vers bakje Senseo met een beetje cacao er over gestrooid,.
En poesop schoot.
Goede voorbereiding op de Illuminatus! Trilogyquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:17 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Tja, ben momenteel bezig met de Da Vinci Code, dus zoek overal een achterliggende betekenis achter.
Tssss, je weet het wel weer te brengen zeg.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk dat dit de laatste naweeën zijn...
de druipers
goed hequote:Op maandag 3 oktober 2005 10:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tssss, je weet het wel weer te brengen zeg.
Edoch, beterschap!
cdt'jesquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:32 schreef Frezer het volgende:
Och ja, het wordt tijd de laskap op te zoeken!
Dies heel goed de Da Vinci Code. Het Bernini Mysterie ook trouwensquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:17 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Tja, ben momenteel bezig met de Da Vinci Code, dus zoek overal een achterliggende betekenis achter.
Kopfschmerz!quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:35 schreef Breetai het volgende:
Vandaag weer eens zonder koffie proberen. Dat word lachen.
succesquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:35 schreef Breetai het volgende:
Vandaag weer eens zonder koffie proberen. Dat word lachen.
Ik drink voldoende water maar ik voel me duuuuffff.quote:
"Plato kijkt heel voorzichtig om het hoekje of Melis al weg is".quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:13 schreef melismay het volgende:
Ben ik zo schrikwekkend dat iedereen meteen wegrend als ik binnen kom?
Niet weggaan Melis alsjeblieft, zonder jou voel ik me zo eenzaam hier.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:29 schreef melismay het volgende:
Nou ik snap de hint...
* melismay gaat snel wat anders doen, kunnen jullie weer leuk slowsjetten
Ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
dawg, noem je dat werken? zolang je nog gewoon beetje kan fokken enzo is werk toch wel leuk?
Ook zonder werk is Fokken wel leuk hoor. alleen af en toe een paar minuutjes werken is ook leuk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:38 schreef dawg het volgende:
Ook zonder Fok! is werken wel leuk hoor. Alleen af en toe een paar minuutjes een paar topics checken is ook leuk.
Erg verslavend ook. Ieder (verloren) minuut gaat er aan op.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dies heel goed de Da Vinci Code. Het Bernini Mysterie ook trouwens
Staat genoteerd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goede voorbereiding op de Illuminatus! Trilogy. Vergeet niet eerst de Slinger van Focault te lezen. Als je deze boeken in de verkeerde volgorde leest valt het zwaar tegen
.
Geinig, wat kom je doen dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:52 schreef _Kimmie_ het volgende:
Delft is fijn.. daar moet ik van de week nog naartoe
Dat mag je voor jezelf houden hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:11 schreef _Kimmie_ het volgende:
ik woon dan ook vlak in de buurt(niet in nootdorp of delft ofzo hoor)
werkquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook zonder werk is Fokken wel leuk hoor. alleen af en toe een paar minuutjes werken is ook leuk.![]()
Wij ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:03 schreef nixxx het volgende:
is een leuk stadje om doorheen te slenteren ja, en we hebben een ikea en een makro
Ha! maar wij liggen in de randstadquote:
Vind ik nou ook.. Pauze...quote:
quote:
koffie?quote:
Met slagroom voor jouquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:27 schreef _Cara_ het volgende:
Met schuim?
Ow alsjeblieft zeg, jullie vinden elkaar leuk geef t nou gewoon eens een keer toequote:
Omdat je het zo vriendelijk vraagtquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:29 schreef melismay het volgende:
Ow alsjeblieft zeg, jullie vinden elkaar leuk geef t nou gewoon eens een keer toe
Nou schiet eens op dan en wees eens een echte kerel en neem dat meisje eens mee uit etenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagt
Ik vind _Cara_ leuk ja
Met al dat afvallen van jou... kan misschien geen kwaadquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:30 schreef _Cara_ het volgende:
Daar wordt ik dik van...
Hoi marcquote:
Wilde je jezelf nog aanwijzen als chaperonne om het verder ook allemaal nog een beetje in goede banen te kunnen leiden?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou schiet eens op dan en wees eens een echte kerel en neem dat meisje eens mee uit eten
Ok.. geen slagroom dan * nixxx negeert melismays opmerkingquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:34 schreef _Cara_ het volgende:
Gewoon koffie met een schuimkraagje graag...nix geen slagroom..![]()
Daarvoor..quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:34 schreef melismay het volgende:
Hey Cara, waar heb je eigenlijk een fotoboek voor als niemand er kan reageren?
Nee hoor, ze moeten gewoon eens niet zo om elkaar heen draaien en dan zeggen dat het niet zo is terwijl dat uit alles blijkt dat het wel zo is... Daar kan ik zoooooo slecht tegenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wilde je jezelf nog aanwijzen als chaperon om het verder ook allemaal nog een beetje in goede banen te kunnen leiden?.
Dat doe je dan mooi niet goed want ik ga vanaf nu net zo lang zeiken tot het er een keer van komt of ik een zeer goede verklaring heb waarom t niet kan... Ik heb er genoeg vanquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ok.. geen slagroom dan * nixxx negeert melismays opmerking![]()
Jammer voor je mel... maar het gaat je eigenlijk geen hol aan hequote:Op maandag 3 oktober 2005 12:36 schreef melismay het volgende:
Nee hoor, ze moeten gewoon eens niet zo om elkaar heen draaien en dan zeggen dat het niet zo is terwijl dat uit alles blijkt dat het wel zo is... Daar kan ik zoooooo slecht tegen
Dat zeggen alleen kinderen van een jaar of 5 toch?quote:
Tuurlijk wel. Vaste slowchatters hebben het recht vermaakt te wordenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jammer voor je mel... maar het gaat je eigenlijk geen hol aan he
Jammer dan, die krijg je niet.. en nu basta!quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:37 schreef melismay het volgende:
Dat doe je dan mooi niet goed want ik ga vanaf nu net zo lang zeiken tot het er een keer van komt of ik een zeer goede verklaring heb waarom t niet kan... Ik heb er genoeg van
Nee dat om elkaar heen gedraai is lekker...quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jammer voor je mel... maar het gaat je eigenlijk geen hol aan he
Daar gaat het nog niet eens om, het is het klef doen en dan weer keihard ontkennen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Vaste slowchatters hebben het recht vermaakt te worden. toch?
De aarde draait ook om de zon heen en de maan om de aarde.. maak je daar ook bezwaar tegen ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:39 schreef melismay het volgende:
Nee dat om elkaar heen gedraai is lekker...
Je kent me nog niet zo goed he!?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jammer dan, die krijg je niet.. en nu basta!
Nu je het toch opbrengt...quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
De aarde draait ook om de zon heen en de maan om de aarde.. maak je daar ook bezwaar tegen ?
idd.. en ik vind je nu al vervelendquote:
Dat kan ik me voorstellen, maar frankly i don't give a shitquote:
Omdat ik dan iets rustiger rondloop. Afgelopen vrijdag kwam ik compleet overclocked thuis. Hopelijk heb ik komende vrijdagavond nog voldoende energie heb om rustig te gaan stappen. Afgelopen vrijdag echt alleen brak op de bank gelegen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:05 schreef melismay het volgende:
Waarom drink je geen koffie meer Breetai?
Het is inderdaad minderquote:
Ik vind het juist nog meerquote:
Pheno, wat is er met Pheninnetje?quote:
Gelukkig...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:35 schreef Pheno het volgende:
Gezondheidsprobleempje, maar gelukkig nadruk op "je", alleen pijnlijk om op te lossen, maar het is iig op te lossen
je bent er niet? Jammer, dan kan je me ook niet wakker houdenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:13 schreef _Cara_ het volgende:
Nee eigenlijk niet...
je bent er wel, maar eigenlijk hard aa nhet werk?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:16 schreef _Cara_ het volgende:
Wellus..
Nee dank je.. ik had vannacht weer bagger geslapen.. maar even een middagdutje..quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:19 schreef _Cara_ het volgende:
Juist... en dus rol je bed in en ga wat slapen..of wil je misschien eerst nog een biertje![]()
Ja ok, dat snap ik.. maar stel.. als ik die baan heb en het gaat mis op een of andere manier zit ik wel met een opleiding waar ik relevant werk voor moet hebben, en een hypotheek die betaald moet worden.. maar eigenlijk moet ik me daar niet zo druk om maken natuurlijk..quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:34 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi Marc..
@Kimmie
En natuurlijk ga je daarop solliciteren Kimmie!! gewoon doen hoor!! niet geschoten is altijd mis geschoten...
Alles kan op de een of ander manier mis gaan. Er zijn maar weinig garanties in het leven...Voor hetzelfde geld gaat het prima.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:37 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ja ok, dat snap ik.. maar stel.. als ik die baan heb en het gaat mis op een of andere manier zit ik wel met een opleiding waar ik relevant werk voor moet hebben, en een hypotheek die betaald moet worden.. maar eigenlijk moet ik me daar niet zo druk om maken natuurlijk..
Ik ga dat niet hier zo neergooien hoor.quote:
Is je brief al wegquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:31 schreef _Kimmie_ het volgende:
hooi Marc
hmmz.. ik zie net echt een geweldige vacature.. maar ga ik daar op solliciteren of toch maar niet? das best moeilijk
Ik vind dat je iig gewoon je brief moet sturen. Dat houdt niet in de je de baan neemt he !!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:12 schreef _Kimmie_ het volgende:
al verstuurd? voel is aan je hoofd ofzo![]()
nee ik moet nog beginnen enzo.. als ik het al doe
ik ben ontzettend moe, en ik heb hoofdpijnquote:
Op tijd naar bed dan vandaagquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:29 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ik ben ontzettend moe, en ik heb hoofdpijn![]()
maar verder heb ik niks te klagen hoor.
Hoe is het met jou?
HOI Marc.. nou ik ben bang dat ik echt op tijd ga.. ben niet zo'n nachtbraker.. en ik ga al helemaal niet tot halfnacht over het forum schuimen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Cara,
we gaan wel met zijn allen optijd naar bed he, nu eens kijken wie het ook echt doen
Ben je wat opgeknapt?quote:
Ik ga straks weer verder lezen. Eerst nog even wat warms naar binnen krijgen zo.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
HOI Marc.. nou ik ben bang dat ik echt op tijd ga.. ben niet zo'n nachtbraker.. en ik ga al helemaal niet tot halfnacht over het forum schuimen...
Schiet het op met dat spul wat je allemaal moest lezen?
het is maandagavond... dan KAN je toch helemaal niets leuks doen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand nog wat LEUKS doen vanavond?
Alles kan, dus dit moet ook kunnen.....................quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
het is maandagavond... dan KAN je toch helemaal niets leuks doen...
Euhm CSI kijken en dan lekker slapen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand nog wat LEUKS doen vanavond?
kan je ook wel hoor, moe je gewoon is proberen..quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
ik wil ook slapend huiswerk kunnen maken
Lekker slapen is echt ondergewaardeerd... als je het een nachtje niet doet, dan waardeer je het pas.quote:
wellus...alles kan..quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb anders leuke plannen voor volgende week maandagavond, en de maandagavond erna ook.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
kanttekeningquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Lekker slapen is echt ondergewaardeerd... als je het een nachtje niet doet, dan waardeer je het pas.
succes dan maarquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
@Cara, prima toch? CSI is best wel leuk namelijk
@Kim, mij lukt het niet hoor, slapend huiswerk maken, en dat ligt niet aan het niet proberen
Ik heb vrijdag een tentamen, dus ga zo mijn boek in, zoveel keus heb ik niet meer helaas.
Jij vrijdag tentamen..ikke vrijdag naar Gent... (ik denk dat ik meer lol heb..quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
@Cara, prima toch? CSI is best wel leuk namelijk
@Kim, mij lukt het niet hoor, slapend huiswerk maken, en dat ligt niet aan het niet proberen
Ik heb vrijdag een tentamen, dus ga zo mijn boek in, zoveel keus heb ik niet meer helaas.
En ik dan een tijdje later naar Thailandquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jij vrijdag tentamen..ikke vrijdag naar Gent... (ik denk dat ik meer lol heb..)
ga je ook fokradio luisteren en meechatten op ircquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb anders leuke plannen voor volgende week maandagavond, en de maandagavond erna ook.
Vanavond echter niet.
Haha .. jij natuurlijk!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
En ik dan een tijdje later naar Thailand
wie gaat dit winnen denk je![]()
nee, gezellig doen met echte mensen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
ga je ook fokradio luisteren en meechatten op irc
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jij vrijdag tentamen..ikke vrijdag naar Gent... (ik denk dat ik meer lol heb..)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
nee, gezellig doen met echte mensen.
ooooh... mag ik je aanraken?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:40 schreef Twisted_fok het volgende:
nee, gezellig doen met echte mensen.
Ik hoef niet te leren, ik hoef nu alleen nog maar mn groepsgenoten te beoordelen op hun competenties, of ze die wel of niet hebben en of ze wel of niet goed in een groep kunnen werkenquote:
We'll see.. (3 dagen géén FOK!quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
Maar jij gaat ook een leuk weekend in Gent hebben hoor, en nog mooi weer ook
Is dat echt zo? ben er nog nooit geweest..quote:
Ik welquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Utrecht is beter.
Maar daar willen ze me niet hebben
Afgelopen zomer 5 dagen geweest. Voor het eerst toen ook. Was met de Gentse feesten, dat was echt geweldig!quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Is dat echt zo? ben er nog nooit geweest..
zal wel moeten, ze moeten mij ook beoordelen namelijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
@Kimmie, hou je je wel een beetje in
@Cara, er is daar vast wel een internetcafe hoorkan je toch nog even Fok!ken. Maar het weer deze week zou goed worden (wisten ze vandaag nog te vertellen).
die van de gemeente stonden toch al op m'n lijstjequote:Op maandag 3 oktober 2005 19:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ga jij dan even de mensen van de gemeente en WoningNet doodmaken?
Das weer jammer dan hequote:Op maandag 3 oktober 2005 19:48 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
zal wel moeten, ze moeten mij ook beoordelen namelijk![]()
@ Marc.. ik ben bang dat mijn medegezellen dit niet erg op prijs zullen stellen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Afgelopen zomer 5 dagen geweest. Voor het eerst toen ook. Was met de Gentse feesten, dat was echt geweldig!
Tof.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
die van de gemeente stonden toch al op m'n lijstje
Mooie gebouwen, leuke winkeltjes, restaurantjes, kroegen, toffe mensen overalquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
@ Marc.. ik ben bang dat mijn medegezellen dit niet erg op prijs zullen stellen.![]()
@ Twisted_fok.. ik ken nu verschillende mensen die er al eens zijn geweest en ze zeggen idd allemaal hezelfde .. Harstikke leuk!!
Nogal, voordeel is dat een groepsgenootje en ik ons aan de afspraken hebben gehouden tot nu toe en die andere 3 niet.. dus komt vast goeiquote:
Nou ben benieuwd ik laat me verrassen....quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:51 schreef Twisted_fok het volgende:
Mooie gebouwen, leuke winkeltjes, restaurantjes, kroegen, toffe mensen overal
Ja natuurlijk je hebt gelijk.. komt allemaal goed. (wordt er desondanks toch een beetje triestig van..en nee ik ga het niet uitleggen, sorry)quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
@Cara, komt vast wel goed joh, gaat gewoon leuk worden.
Je hoeft niets uit te leggen, is volledig jouw keuzequote:Op maandag 3 oktober 2005 19:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja natuurlijk je hebt gelijk.. komt allemaal goed. (wordt er desondanks toch een beetje triestig van..en nee ik ga het niet uitleggen, sorry)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[quote]
En natuurlijk heb ik gelijk, altijd toch![]()
Studeer ze...quote:Ik ben er weg van voorlopig, mijn boek in. Tot laters allemaal![]()
Ik heb een kratje gehaaldquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:09 schreef _Cara_ het volgende:
En.. hoeveel flesjes heb je bij je?![]()
sorry... ik zeg nix..![]()
jaja..het is wel goed met je..quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:11 schreef nixxx het volgende:
Ik heb een kratje gehaaldQ. en Twist moeten toch ook eerst een grolschje drinken voor de alle ambtenaren in utrecht uit gaan moorden?
goed, maar het kan beter... maar ik neem er 2 of drie, dan kan ik morgen er weer vroeg uit en aan het werkquote:
Ik ben al bezig aan mn Grolschjequote:Op maandag 3 oktober 2005 20:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb een kratje gehaaldQ. en Twist moeten toch ook eerst een grolschje drinken voor de alle ambtenaren in utrecht uit gaan moorden?
Laat het je smaken...quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben al bezig aan mn Grolschje
Kijk, gedeeld bier is..quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben al bezig aan mn Grolschje
Ah ja die had ik gezien.. dat je daar nog serieus op in gaatquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:15 schreef _Cara_ het volgende:
Ik zit me in een ander topic met iemand te steggelen die het normaal vind om vrouwen aan de haren te trekken, zodat ze weten wie de baas is...wat een eikel is dat!
een glaasje witte wijn dan voor jou eiquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:19 schreef _Cara_ het volgende:
Bah. ik lust geen bier.. kan er dan niemand een dame iets anders aanbieden?![]()
Daar heb ik geen bier voor nodig hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Is z'n interpunctie inmiddels inmiddels al verbeterd?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:24 schreef _Cara_ het volgende:
txs .. witte wijn is prima...
En die sukkel wil me nu aan mn rode haren trekken...ik reageer ook maar niet meer..
hihihih best hilarisch wel eigenlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:24 schreef _Cara_ het volgende:
txs .. witte wijn is prima...
En die sukkel wil me nu aan mn rode haren trekken...ik reageer ook maar niet meer..
Ik ga nu ook slapen, terustenquote:
Goede avond juffrouw Melis,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |