Ik ben bloedserieus!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Marescha heeft nog maar 7 punten hoor, je moet me even niet zo pesten nu
Nee, maar bij Marescha had je heel duidelijk dat één groep fan was en de andere totaal niet. Zij kreeg altijd punten, of het nou min- of pluspunten waren.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:55 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar dat geldt niet alleen voor Marescha natuurlijk.
He ik ben wel een van de meest frequente posters hier hoorquote:
Het was een grapje heurquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He ik ben wel een van de meest frequente posters hier hoor
soms hebben we een iets te kort lontje in dit landjequote:
Jij ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
soms hebben we een iets te kort lontje in dit landje
maar alvast heel erg bedankt hoor![]()
Is dat dan niet zoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij ookDenken dat ik anti-Ellen ben
![]()
Ik zal ff ook wat opzoekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat dan niet zo![]()
Ik vond je bijdragen in het Ellen topic nooit zo positief?
Even teruglezen en als ik ernaast zit maak ik het morgen goed ok?
Eh ik heb het even nagekeken, maar jij hebt Ellen inderdaad de genadeklap gegeven bij de Survival Game... de minpunten zijn dus meer dan terecht Ayaxolaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat dan niet zo![]()
Ik vond je bijdragen in het Ellen topic nooit zo positief?
Even teruglezen en als ik ernaast zit maak ik het morgen goed ok?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eh ik heb het even nagekeken, maar jij hebt Ellen inderdaad de genadeklap gegeven bij de Survival Game... de minpunten zijn dus meer dan terecht Ayaxola
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:42 schreef Ayaxola het volgende:
Kon ook geen positieve reactie vinden eigenlijk![]()
Already done.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:37 schreef Ayaxola het volgende:
Sven, zou je in het nieuwe Marescha topic weer de OP erin kunnen plakken?![]()
Goed planquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is het een idee om de foto's uit CDP, C_A, Tommerd, BVO's zusje en de rest hun foto's topic.
in een nieuw topic te gooien?
BV Centraal Foto met je Idol topic ofzo?
Maakt t wat overzichtelijker denk en dan kan het bestaande topic misschien het :Liveshow ervaring topic worden?
[Centraal] op de foto met je Idol topicquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goed plan! Open 't maar
.
Mits je een PI gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |