Je bent gewoon een kutmod.quote:
staticquote:
Nee jij bent een goeie mod geweest..dan was je dat nu nogquote:
tut tut, static was een goeie mod jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee jij bent een goeie mod geweest..dan was je dat nu nog
Wat heb jij toch tegen hem?!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vertel eens spermacel, wat heb ik verkeerd gedaan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
wat zijn we allemaal behulpzaam hequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
Thnx, Ayaxola.
Ja, vooral zo blijven doorgaan, wordt altijd gewaardeerd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat zijn we allemaal behulpzaam he
Te belachelijk voor woorden dat de 3 dubbeltopics per maand door users opgespoord moeten worden. De modjes zijn zeker te druk met hun anti-Raffa-hetze!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, vooral zo blijven doorgaan, wordt altijd gewaardeerd.
Marescha heeft nog maar 7 punten hoor, je moet me even niet zo pesten nuquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Te belachelijk voor woorden dat de 3 dubbeltopics per maand door users opgespoord moeten worden. De modjes zijn zeker te druk met hun anti-Raffa-hetze!.
.
Whatevaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Marescha heeft nog maar 7 punten hoor, je moet me even niet zo pesten nu
Ik ben bloedserieus!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Marescha heeft nog maar 7 punten hoor, je moet me even niet zo pesten nu
Nee, maar bij Marescha had je heel duidelijk dat één groep fan was en de andere totaal niet. Zij kreeg altijd punten, of het nou min- of pluspunten waren.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:55 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar dat geldt niet alleen voor Marescha natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |