Dan schoon je de boel wat op ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
Hoe vermakelijk het voor sommigen ook was, het had in de vrijwel niks meer met Idols te maken. Het staat Wousje vrij om op de rest van het forum haar verhaal te doen.
Dan trap je het topic naar een ander subforum.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
Hoe vermakelijk het voor sommigen ook was, het had in de vrijwel niks meer met Idols te maken.
prositue aka hoertje en Iqloos sletje vallen niet onder scheldwoorden bij jouquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:39 schreef BVO het volgende:
Wat is er mis met hoor en wederhoor met een Idolskandidaat? Mensen zijn benieuwd naar het verhaal achter een deelnemer. Zolang het binnen de grenzen van het fatsoenlijke blijft en Wousje zich gewoon netjes kan verdedigen is daar toch niks mis mee. Vooral omdat Wousje gewoon haar woordje wel terug heeft zonder dat het in ordinaire scheldpartijen eindigt.
Ik kan zo snel niet bedenken waar het wel zou thuishoren eigenlijk...quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:44 schreef static het volgende:
[..]
Dan trap je het topic naar een ander subforum.
Grenzen van fatsoen? Heb je dat topic wel helemaal gelezen? Ik heb dingen voorbij zien komen dat zelf Atrimar en ik (en we zijn nu niet bepaald vrienden van Wousje) het voor haar op gingen nemen. Ze wordt volledig door het slijk gehaald. Speculaties die nergens meer over gaan en gescheld. Svensationals keuze om hem dicht te gooien was een hele goede, dat is mijn mening als ex-mod. Er werd echt met geen woord meer gerept over haar optreden in Idols, over haar liedje Toveren. Het was gewoon gebash, meer dan bij elke andere Idols-kandidaat. En voor haar is dit Idols-avontuurtje allang voorbij.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:39 schreef BVO het volgende:
Wat is er mis met hoor en wederhoor met een Idolskandidaat? Mensen zijn benieuwd naar het verhaal achter een deelnemer. Zolang het binnen de grenzen van het fatsoenlijke blijft en Wousje zich gewoon netjes kan verdedigen is daar toch niks mis mee. Vooral omdat Wousje gewoon haar woordje wel terug heeft zonder dat het in ordinaire scheldpartijen eindigt.
Ach, Wousje reageerde zelf wel nog met leuke berichten dus ik geef het nog een kans.quote:
En de trio links doen het niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
Ziet er netjes uit dat deelnemerstopic!
Edit: een puntje: Het is Maresha.
BIj Idols.nl geeft hij twee opties.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
Ziet er netjes uit dat deelnemerstopic!
Edit: een puntje: Het is Maresha.
Ok, sta ik niet van te kijken, maar aan de andere kant, ze waren eerst ook erg enthousiast over 'mevr. Paarshaar".quote:Op zondag 27 november 2005 11:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Raffaela is inderdaad door. Mevrouw Paarshaar mocht naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |