Nou ja, ik dacht dat het eigenlijk weinig nut had omdat we nu een eigen forum hebben en dus alle kleine ditjes en datjes uit dat topic een eigen topic te geven.quote:
Ja, dat is wel zo, maar vorige keer hadden we toch ook een centrale waar we de liveshows volgden?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht dat het eigenlijk weinig nut had omdat we nu een eigen forum hebben en dus alle kleine ditjes en datjes uit dat topic een eigen topic te geven.
Maar het kan wel, natuurlijk.
Ik wilde de bagger even afwachten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:13 schreef Sventastic het volgende:
Kan het IDO-tournament geopend worden?
Je collega heeft 'm al dichtgegooid.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:16 schreef Copycat het volgende:
Van mij mag je het meenemen naar IDO hoor.
Wel zo logisch, lijkt me.
Ja, maar dat is anders, ik bedoel, de uitzendingen beginnen pas over een paar weken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:15 schreef BVO het volgende:
Ja, dat is wel zo, maar vorige keer hadden we toch ook een centrale waar we de liveshows volgden?
Een Idols-gerelateerde SC zeg maar??
Nou ja, totdat de uitzendingtopics komen is een Idols slowchattopic natuurlijk geen probleem. We zien wel hoe dat loopt, het begin mag dan niet veelbelovend zijn, wie weet wordt het nog wat.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:17 schreef Sventastic het volgende:
Ik vind het slowchat-topic weinig nut hebben
Het is ook zo'n snelle jongeman, hèquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:17 schreef Sventastic het volgende:
Je collega heeft 'm al dichtgegooid..
Dat moet dus in slowchatquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ik ga naar bed, moet morgen vroeg op om weer naar A'dam te gaan.
Houd het netjes he..
Precies, neem die rommel mee.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:16 schreef Copycat het volgende:
Van mij mag je het meenemen naar IDO hoor.
Wel zo logisch, lijkt me.
Daar word al aan gewerkt, staat in dat topic. En er is maar 1 mod hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:24 schreef Tragedy het volgende:
Attentie mods: Waarom Idols 2005 ipv Idols 3
Ja, dat is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:01 schreef Tragedy het volgende:
Nou ik zie dat er aan gewerkt wordt. Hoeveel werk kan die paar cijfertjes veranderen nou zijn.
Ik had het toen het forum werd geopend al aan de FA's gemeld, maar dat is zo te zien vergeten ofzo. Ik zal het nog eens vragen, want je hebt gelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:01 schreef Tragedy het volgende:
Nou ik zie dat er aan gewerkt wordt. Hoeveel werk kan die paar cijfertjes veranderen nou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |