abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31129045
#26.
pi_31129595
tvp
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:13:39 #3
22944 Breetai
....Relax....
pi_31129846
Naar mijn idee moeten we gewoon eens relaxed gaan doen wat goed voor ons eigen werkt. Die exen kunnen allemaal de hik krijgen en geen kast in elkaar.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_31129864
Het lijkt net alsof het voor haar een spel is van aantrekken en afstoten. Keer op keer.

[ Bericht 6% gewijzigd door Viperdesign op 03-10-2005 18:47:05 ]
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:18:17 #5
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31130019
VD..Ik herken het gedrag wel...en ik snap er ook niets van. Je probeert zo goed mogelijk te zijn voor iemand, zelfs als het gaat om dingen die voor die persoon zijn, en waar jij totaal geen belang bij hebt. Vervolgens loop je tegen een , van hun kant, ongelooflijke portie arrogantie aan, als of zij jou een plezier doen ipv van andersom.

Omdat dat voor jouw gevoel niet klopt probeer je het nog recht te zetten, dmv allerlei uitleg die je in eerste instantie natuurlijk al niet verschuldigd was. Maar het lijkt wel dat hoe aardiger je voor iemand probeert te zijn hoe meer je wordt afgebekt. En vervolgens lopen ze te kruipen voor anderen die hun weer afbekken.

Zal wel een vreemd soort mechanisme zijn...een verstandhouding die op die manier kromgegroeid is kan m.i. alleen doorbroken worden door jezelf eens van een totaal andere kant te laten zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 02-10-2005 23:24:00 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_31130333
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:18 schreef Vivi het volgende:
Je probeert zo goed mogelijk te zijn voor iemand, zelfs als het gaat om dingen die voor die persoon zijn, en waar jij totaal geen belang bij hebt. Vervolgens loop je tegen een , van hun kant, ongelooflijke portie arrogantie aan, als of zij jou een plezier doen ipv van andersom.

Omdat dat voor jouw gevoel niet klopt probeer je het nog recht te zetten, dmv allerlei uitleg die je in eerste instantie natuurlijk al niet verschuldigd was. Maar het lijkt wel dat hoe aardiger je voor iemand probeert te zijn hoe meer je wordt afgebekt. En vervolgens lopen ze te kruipen voor anderen die hun weer afbekken.
Klopt. . Begin me dus echt af te vragen waarom ik nog zo'n moeite doen. Ze mag het fijn zelf gaan uitzoeken.

.
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:54:47 #7
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_31131417
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:27 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ze mag het fijn zelf gaan uitzoeken.

.
Dat zeg ik
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_31137879
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:54 schreef purplerose het volgende:
Dat zeg ik
I know. .
pi_31141671
Gister weer bij m'n ex geweest.
Was wel weer gezellig enzo en ze begon af en toe best klef te doen. Het geeft me toch weer een beetje hoop, maar dat wil ik het liefste niet.

Ik kreeg dit keer gelukkig wel geen k*t gevoel nadat ik bij haar geweest ben. Dat had ik de vorige keren wel.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:45:51 #10
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31142128
hehe ben gisteren ook bij mn ex geweest en het was zeer gezellig. Ook bij vlagen weer intiem en liefdevol zeg maar.
Ergens wel confusing natuurlijk. Maar ik merkte wel dat we nog veel lol kunnen beleven samen.
Ook ergens weer de hoop maar daar besteed ik maar niet zoveel aandacht aan.
Het zal allemaal wel
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_31142388
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:45 schreef VaLkyRie het volgende:
hehe ben gisteren ook bij mn ex geweest en het was zeer gezellig. Ook bij vlagen weer intiem en liefdevol zeg maar.
Ergens wel confusing natuurlijk. Maar ik merkte wel dat we nog veel lol kunnen beleven samen.
Ook ergens weer de hoop maar daar besteed ik maar niet zoveel aandacht aan.
Het zal allemaal wel
Dan hebben we gisteren hetzelfde meegemaakt
Ik besteed ook geen aandacht meer aan de hoop. Als het goed komt dan komt dat vanzelf en anders dan wordt ik met iemand anders gelukkig Maar het is inderdaad een beetje verwarrend.

Ik had wel willen vragen, waarom ze nu zo intiem af en toe doet en hoe ze zich voelt over ons twee, zodat ik weet waar ik echt aan toe ben, maar het leek me het beste om dat maar niet te doen.
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:07:44 #12
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31142615
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:57 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Dan hebben we gisteren hetzelfde meegemaakt
Ik besteed ook geen aandacht meer aan de hoop. Als het goed komt dan komt dat vanzelf en anders dan wordt ik met iemand anders gelukkig Maar het is inderdaad een beetje verwarrend.

Ik had wel willen vragen, waarom ze nu zo intiem af en toe doet en hoe ze zich voelt over ons twee, zodat ik weet waar ik echt aan toe ben, maar het leek me het beste om dat maar niet te doen.
Las je verhaal ja, en vond het gewoon eng toevallig haha

Had gisteren echt het gevoel alsof we gewoon als vanouds gezellig op haar kamer zaten enzo. Maar heb expres m'n mond gehouden over alle nare gebeurtenissen van de afgelopen tijd want dan was de sfeer snel om zeep geholpen
Ben ook weggegaan met een goed gevoel en ik denk dat zij er ook een fijn gevoel aan overgehouden heeft. Beter dan uit elkaar gaan na weer een eindeloze discussie...

Daarom heb ik nu maar besloten om het allemaal maar op zn beloop te laten en de toekomst zal idd uitwijzen wat er gaat gebeuren.
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:27:52 #13
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31143155
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:07 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Las je verhaal ja, en vond het gewoon eng toevallig haha

Had gisteren echt het gevoel alsof we gewoon als vanouds gezellig op haar kamer zaten enzo. Maar heb expres m'n mond gehouden over alle nare gebeurtenissen van de afgelopen tijd want dan was de sfeer snel om zeep geholpen
Ben ook weggegaan met een goed gevoel en ik denk dat zij er ook een fijn gevoel aan overgehouden heeft. Beter dan uit elkaar gaan na weer een eindeloze discussie...

Daarom heb ik nu maar besloten om het allemaal maar op zn beloop te laten en de toekomst zal idd uitwijzen wat er gaat gebeuren.
Dat het uit is wil niet meteen zeggen dat het niet gezellig meer kan zijn.. Er zijn echter wel achterliggende redenen, waarom het wel uit is gegaan..Bij mij is t nu denk ik zo'n 6-8 weken uit.. Heb die dingen ook meegemaakt, maar gezelligheid op zich is niet voldoende voor relatie. Ik dacht dat ook, maar naarmate ik langer zonder haar ben, en vooral nieuwe leuke personen tegenkom, merk ik wel dat er meer op deze wereld is... Gemerkt dat het wel zo relax is om gewoon iemand nieuws tegen te komen, schone lei, geen gezeik, gewoon lol en gezelligheid.

Ik ben er nog wel voor mijn ex, in die mate dat ik nog wel om haar geef. Ik zou haar echter niet terug hoeven momenteel. Aangezien we in andere steden lopen spreek ik haar oook alleen nog via mail/msn, waardoor de afstand vanzelf toeneemt. De gesprekken zijn nog steeds wel erg 'intiem', maar dat is een logisch gevolg van heel lang met elkaar heel erg close zijn. Dan vind ik het nog best kunnen dat je dingen die in je hoofd spelen met elkaar deelt, gewoon omdat t nog vertrouwd is... zonder verdere bijbedoelingen. Ik zal echter niet zo ver gaan om kasten in mekaar te gaan gooien en dergelijke.. IIG niet zonder fatsoenlijke tegenprestatie.
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:39:34 #14
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31145004
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:27 schreef Lexcorp het volgende:

[..]

Dat het uit is wil niet meteen zeggen dat het niet gezellig meer kan zijn.. Er zijn echter wel achterliggende redenen, waarom het wel uit is gegaan..Bij mij is t nu denk ik zo'n 6-8 weken uit.. Heb die dingen ook meegemaakt, maar gezelligheid op zich is niet voldoende voor relatie. Ik dacht dat ook, maar naarmate ik langer zonder haar ben, en vooral nieuwe leuke personen tegenkom, merk ik wel dat er meer op deze wereld is... Gemerkt dat het wel zo relax is om gewoon iemand nieuws tegen te komen, schone lei, geen gezeik, gewoon lol en gezelligheid.

Ik ben er nog wel voor mijn ex, in die mate dat ik nog wel om haar geef. Ik zou haar echter niet terug hoeven momenteel. Aangezien we in andere steden lopen spreek ik haar oook alleen nog via mail/msn, waardoor de afstand vanzelf toeneemt. De gesprekken zijn nog steeds wel erg 'intiem', maar dat is een logisch gevolg van heel lang met elkaar heel erg close zijn. Dan vind ik het nog best kunnen dat je dingen die in je hoofd spelen met elkaar deelt, gewoon omdat t nog vertrouwd is... zonder verdere bijbedoelingen. Ik zal echter niet zo ver gaan om kasten in mekaar te gaan gooien en dergelijke.. IIG niet zonder fatsoenlijke tegenprestatie.
Gezelligheid is inderdaad niet genoeg om een relatie op te stoelen. Maar ik voel dat er meer is dan alleen gezelligheid en vertrouwdheid. Ik merk het aan haar manier van kijken, lichaamstaal, toenadering.
Ergens heb ik het idee dat we elkaar weer meer gaan waarderen nu we wat meer losgelaten hebben. Het was ook zo'n rare gespannen situatie de laatste tijd en ik denk dat dat er mede toe heeft geleid dat we tijd nodig hadden om perspectief te krijgen.

Ik zal de emphatische meelezer nageven dat er idd een stille hoop spreekt uit deze post. Maar ik probeer daar niet aan te denken en de tijd zijn werk te laten doen. Nu de spanningen wat meer naar de achtergrond zijn verdwenen en ik me wat koeler opstel merk ik dat zij me ook niet zomaar wil laten gaan.
Ik sta niet langer zomaar voor haar klaar en dat weet ze. Ik ga idd geen kasten in elkaar zetten of andere dergelijke 'trouwe hond' praktijken uitvoeren.
Ik hoop dat we beide weer vertrouwen krijgen in de kracht van onze liefde. Want die kracht is er wel, niemand kan me wijsmaken dat dat niet zo is...
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:22:12 #15
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_31149224
Weet je wat idd, laat maar, want ander blijf je modder gooien terwijl dat niet mijn bedoeling is,

[ Bericht 71% gewijzigd door maple-leaf op 03-10-2005 17:35:43 (reactie van verbazing ;)) ]
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:30:39 #16
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31149450
Tja, als je dat gevoel ook zo uit jegens hem zie ik het probleem niet.
Toch zou ik zelf ergens anders mn ei kwijt willen raken als mijn ex hier ook op t forum zat en meelas.
Natuurlijk moet je het zelf weten...
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:31:35 #17
52349 purplerose
pi_31149478
van mij wel, kweet niet eens over wie je het hebt
pi_31154761
Toch maar weer even gesmst. Moet een CD terug hebben, dus ik kon niet anders. .
pi_31166911
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:28 schreef Viperdesign het volgende:
Toch maar weer even gesmst. Moet een CD terug hebben, dus ik kon niet anders. .
Als je haar terug wilt moet je dat dus niet gaan doen.
pi_31167198
Beetje raar probleem heb ik:

Ik heb sinds 3 maanden verkering met een superlief meisje. Nu hebben we heel veel tijd samen doorgebracht. Ik had echt het gevoel dat ik alles voor haar was/ben.
Maar sinds dit weekend doet ze wat afstandelijker. Ik heb haar gevraagd of er iets mis was.. ze zei van niet.

Nu had ik het voornemen om wat gas terug te nemen ( want misschien vindt ze het allemaal te snel gaan, of wordt ze juist weer een beetje aanhankelijker.. ) maar ze wordt daardoor nog afstandelijker ( het is een lang verhaal en dit is even een kleine summary.

Ik heb nu een paar dagen wat rustiger aan gedaan ( we hebben elkaar wel gezien maar ik deed niet zo "klef" als eerder ).
Gisteren vroeg ze of we vandaag naar de film gingen. Ja dat vond ik wel een goed idee.. maar vanochtend smste ze dat ze slecht had geslapen en dat ik wel gewoon naar haar mocht om te blijven slapen. Ik "voel" gewoon dat er meer aan de hand is ook al zegt ze van niet.
Ik heb nu ook de neiging om me ietwat te distantiëren, puur uit zelfbescherming.. ik ben eigenlijk al afscheid aan het nemen maar wil het niet...
Inter Arma Enim Silent Leges
pi_31168353
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:24 schreef partyyboyy het volgende:
Als je haar terug wilt moet je dat dus niet gaan doen.
Ik wil haar niet terug. Ze is niet meer de persoon waar ik destijds verliefd op ben geworden. Ze is hard, afstandelijk, koud, gevoelloos, manipulatief en gewoonweg gemeen. Dat wil ik niet meer. De enige reden dat ik zo lang bij haar ben gebleven is omdat ik emotioneel afhankelijk van haar was. En op dat punt maakt het niet meer uit hoe iemand zich gedraagt, je blijft toch wel. Nu ik die cirkel heb doorbroken kan ik doen en laten wat ik wil, zonder angst. Zonder het gevoel te hebben gevangen te zijn.

Maar ik zie ook dat ze problemen heeft, niet lekker in haar vel zit. En ondanks alles wil ik haar daarmee helpen. Ik wil dat ze gelukkig is. Meer niet.

[ Bericht 24% gewijzigd door Viperdesign op 04-10-2005 10:58:02 ]
pi_31169018
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:40 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Worden mijn posts wel gelezen? Ik wil haar niet terug, ik wil m'n CD terug. .
Sorry, ik heb de verkeerde voor me
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:37:07 #23
52349 purplerose
pi_31169660
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:40 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

I

Maar ik zie ook dat ze problemen heeft, niet lekker in haar vel zit. En ondanks alles wil ik haar daarmee helpen. Ik wil dat ze gelukkig is. Meer niet.
En dat is nou psies wat jij haar NIET bij kan helpen hoe graag je het ook wilt, ik wilde ook graag dat me ex iets inzag zodat ie dat kon veranderen daardoor gelukkiger zijn. Wtf! ik ga me toch niet druk en verdrietig maken om iets wat ik toch niet kan veranderen, en jij ook niet, je kan haar niet helpen juist omdat jullie een relatie hebben gehad.
En daarbij maakt het niet uit, zij zit niet lekker in dr vel, haar probleem, dat moet je echt los gaan laten anders ga jij eraan onderdoor
pi_31170104
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef purplerose het volgende:
En dat is nou psies wat jij haar NIET bij kan helpen hoe graag je het ook wilt
Wel met praktische dingen. Ze lag met Telfort en Univé overhoop; opgelost. Twee zorgen minder. Help haar met die kast, weer iets minder om zich druk over te maken. Ben bezig om voor haar een andere kamer te regelen omdat ze deze niet kan betalen en ze er alleen niet op af durft te stappen.

Etcetera.
pi_31170122
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:14 schreef partyyboyy het volgende:
Sorry, ik heb de verkeerde voor me
Geeft niet. Al die verhalen lijken op elkaar. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')