heus? dat was niet mijn bedoeling.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:30 schreef cyberstalker het volgende:
Gefeliciteerd, je hebt zojuist een ontzettend origineel, en grappig topic geopend.
Ik kom zijn naam ettelijke malen tegen in het TTT topic, maar jou ken ik niet eens en ik vind je al een kneus.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:27 schreef Auxerre het volgende:
, maar toch, hij blijft toch wel een waardeloze kut-mod, zonder enig creativiteit met humor.
Hoe bezien jullie het?
bedoel je dan dat hij zelf een tiptoptopic heeft gemaakt? No offence, maar ik geloof je ECHT nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:38 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik kom zijn naam ettelijke malen tegen in het TTT topic, maar jou ken ik niet eens en ik vind je al een kneus.
230 noorderbreede, die kant op dus. Dat geldt ook voor jou, houdoe.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:41 schreef BrauN het volgende:
De TS heeft de klok horen luiden, maar weet helegaar geen klepel aan te wijzen.
Ik denk dat een welgemeend "sterf" hier wel op zijn plaats is. Bij deze dus.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:42 schreef Auxerre het volgende:
[..]
bedoel je dan dat hij zelf een tiptoptopic heeft gemaakt? No offence, maar ik geloof je ECHT niet
En ken je mij niet? FF een hint, mijn kloon was zelfs een mod hier in 2001/2002
Dat is gelukkig ook niet heel lang geleden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:42 schreef Auxerre het volgende:
[..]
bedoel je dan dat hij zelf een tiptoptopic heeft gemaakt? No offence, maar ik geloof je ECHT niet
En ken je mij niet? FF een hint, mijn kloon was zelfs een mod hier in 2001/2002
Ik bezie het als volgt: de gemiddelde post van Batupih, is over het algemeen grappiger dan deze topic. En met de creativiteit van Biputah is ook niks mis.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:27 schreef Auxerre het volgende:
Toch was het best knap van m, steeds een bruine arm halen bij andere fa';s en modjes. En nou is ie een mod MET MACHT, maar toch, hij blijft toch wel een waardeloze kut-mod, zonder enig creativiteit met humor.
Activeert wel een fotoboek, maar durft geen foto's van zichzelf te posten![]()
Hoe bezien jullie het?
Waar staat die hint voor?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is gelukkig ook niet heel lang geleden.
Zet het dan eens in een topicreport, wie jij bent.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:51 schreef Auxerre het volgende:
[..]
Waar staat die hint voor?
Het is de bedoeling dat je het ZELF oplost, nieuwsgierig aagje.![]()
Nou, pech gehad voor jou.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:54 schreef NJ het volgende:
[..].
Een berg mods van voor ik hier was, niet na te zoeken in MED en een kloon die vandaag voor het eerst dit jaar zie posten.
Niet echt een mogelijke opgave.
Als jij zelf een beetje had doorgezocht was je deze topic tegengekomen. Staan heel wat creatieve posts met humor van Bupa in. Sterker nog: dat hele topic is door hem bedacht.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:00 schreef Auxerre het volgende:
[..]
Nou, pech gehad voor jou.
en @andere users, check zijn historie eens en plaats hier een reply van hem, met ECHTE HUMOR. Inderdaad, dat lukt je simpelweg niet. En waarom? omdat dat soort reply's niet eens bestaan vanwege zijn abortuswaardige herseninhoud mbt humor/orginaliteit, dodo's van me.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |