Meedanstquote:
dan word ik met de motor opgehaald om in de stad wat te gaan drinkenquote:
Ga jij wel eens een avond niet drinken?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef saaw het volgende:
[..]
dan word ik met de motor opgehaald om in de stad wat te gaan drinken
Yeahquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef saaw het volgende:
[..]
dan word ik met de motor opgehaald om in de stad wat te gaan drinken
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Ga jij wel eens een avond niet drinken?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef brainster het volgende:
[..]
ik ga vanavond niet teveel drinken hoor, paar biertjes maar niet zo van 'lekker veel zuipen' morgen schoolquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Nee hoor, just wonderingquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:01 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ga vanavond niet teveel drinken hoor, paar biertjes maar niet zo van 'lekker veel zuipen' morgen school
maa rik zit niet echt vaak alleen thuis ofzo, nee
is dat erg?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:04 schreef IFASS het volgende:
hehehe, volgens mij klopt de wiki pagina niet helemaal meer (usericons zijn eruit)
dunno, als je de wijzigingen opvraagt kun je ze terugzetten, wie doet het ff?quote:
IPadress: 80.126.88.109quote:
Niet als je kunt uitslapenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:05 schreef saaw het volgende:
morgen school
en werken
maandagen zijn klote
1e cijfer komt overeen, je bent verdachtquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:07 schreef M3rcury het volgende:
[..]
IPadress: 80.126.88.109
Provider: xs4all
Hostname: a80-126-88-109.adsl.xs4all.nl
Socket: 41474
ik niet dus
Ain't me.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:07 schreef M3rcury het volgende:
[..]
IPadress: 80.126.88.109
Provider: xs4all
Hostname: a80-126-88-109.adsl.xs4all.nl
Socket: 41474
ik niet dus
Niet alleen maandagen hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:05 schreef saaw het volgende:
morgen school
en werken
maandagen zijn klote
81.204.166.xx hierquote:
donequote:Op zondag 2 oktober 2005 21:06 schreef IFASS het volgende:
[..]
dunno, als je de wijzigingen opvraagt kun je ze terugzetten, wie doet het ff?
Das lastig jaquote:
ik heb vandaag bar weinig geslapenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das lastig ja![]()
Ik ben blij dat ik op een zondagmorgen rustig tot half 2 in bed kan blijven liggen slapen![]()
Dus je bent morgen niet op Fok! ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:10 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb vandaag bar weinig geslapen
en vannacht wee rniet waarschijnlijk
morgen meteen uit werk naar bed
Klinkt verstandigquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:10 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb vandaag bar weinig geslapen
en vannacht wee rniet waarschijnlijk
morgen meteen uit werk naar bed
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:14 schreef M3rcury het volgende:
Ik heb mijn eerste reactie in mijn fotoboek
Had jij geen 3 weken vakantie?quote:
Veel plezierquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:21 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een hyperactieve avatar![]()
Vertelquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:22 schreef Eix het volgende:
Ik moet nog Frans doen, Duits is zover af.
Ik had dus tien onzinnige Duitse woorden gekregen waarmee ik een verhaal moest maken en mondeling voorbereiden, en alhoewel dat mondeling waarschijnlijk gaat klinken als een Hollander met kiespijn die poogt Limburgs te praten heb ik tenminste wel een verhaal.
Veel succes nog met Frans danquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:22 schreef Eix het volgende:
Ik moet nog Frans doen, Duits is zover af.
Ik had dus tien onzinnige Duitse woorden gekregen waarmee ik een verhaal moest maken en mondeling voorbereiden, en alhoewel dat mondeling waarschijnlijk gaat klinken als een Hollander met kiespijn die poogt Limburgs te praten heb ik tenminste wel een verhaal.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:21 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een hyperactieve avatar![]()
Het gaat over een jongen die aan de ontbijtkamer zat, vliegtuigpionier wou worden en dan met alle kinderen weg zou vliegen met een vliegtuig naar een ver land waar ze geen schoolonderwijs kennen.quote:
Eensch... Het is dat ik nu wat duitsers op bezoek hebquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef saaw het volgende:
duits
heb ik gelukkig lang geleden afgesloten
Maar ik geef hem wel gelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die er wat over zegt.
![]()
Hijs wel vet.. maar wel iritantquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die er wat over zegt.
![]()
Ja... je hebt saaw.zip gemistquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
heey
heb ik nog wat gemist? (behalve deel 274)
dat ik een fotoboek hebquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
heey
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
heey
Neuh, wij hebben jou gemistquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
heey
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
heey
saaw.zip heb je gemisdquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
heey
hmm link?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:26 schreef saaw het volgende:
[..]
saaw.zip heb je gemisdniet echt veel spannends dus
Er is een hele tijd geleden zelfs een keer een periode geweest dat iedereen mijn avatar had genomen alleen dan met hun eigen naam erin. De mods vonden dat niet zo leuk. Ik vind het ook een wonder dat hij er nog steeds instaat.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:27 schreef Imberr het volgende:
@brainster: explain..
@m3rcure: dalijk ff kijken
@Xbox: oke
@IFASS:
Das nog eensch efficient reagerenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:27 schreef Imberr het volgende:
@brainster: explain..
@m3rcure: dalijk ff kijken
@Xbox: oke
@IFASS:
ghehequote:
hoiquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
hall0w
moiquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
hall0w
Leuk zo'n wachtwoordquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:29 schreef brainster het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/5797293/100205-SaawBrainster.zip.html
Ja! Anders moet ik alleen treinen!quote:
en nu het wachtwoord?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:29 schreef brainster het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/5797293/100205-SaawBrainster.zip.html
Stond zelfs al op de FPquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:29 schreef Knoekie het volgende:
Hebben jullie de MaRySe.zip al?
Ja, persoonlijk gekregenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:29 schreef Knoekie het volgende:
blaatquote:
neequote:Op zondag 2 oktober 2005 21:29 schreef Knoekie het volgende:
Dan moet ik wel mn ouders vragen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kom wel , samen met Eix treinen
Die willen we wel zienquote:
Oeh, cool..quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Eix je krijgt korting op je terinkaartje als je met mij reist
Ik heb OV kan ik 40% korting vragen
utrechtquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Dan moet ik wel mn ouders vragen.
Dat gaat nog leuk worden.
Mam, ich goan noa Amsterdam de tweejentwintigsjte, okay?
- Moeder:![]()
hij zegt toch net dat ie OV heeftquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Oeh, cool..
Maar volgens mij kunnen we sowieso beter een herfsttour pakken, dan zijn we zon 5 euro goedkoper uit dan retour reductie en 1ste klas.![]()
Ah ok moeten we even kijken dan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Oeh, cool..
Maar volgens mij kunnen we sowieso beter een herfsttour pakken, dan zijn we zon 5 euro goedkoper uit dan retour reductie en 1ste klas.![]()
nopquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
zou dat ook op een herfsttoer gelden)?
Nee, ik heb ff gekeken op NS.nl en retour Utrecht is iets van ¤20,- nog wat (met korting dus) maar een herfsttour voor twee personen (1e klas 1 dag heel Nederland door met 2 personen, geen reductie verder) kost ¤35,-. Tenzij jij een weekend OV hebt en dus gratis kan reizen, dan is een herfsttour natuurlijk weer duurder...quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ah ok moeten we even kijken dan.
Wat voordeliger is, eerst kijken hoeveel eraf gaat met die 40% korting ( zou dat ook op een herfsttoer gelden
)?
Dan halen we ons een herfsttoerquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:41 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee, ik heb ff gekeken op NS.nl en retour Utrecht is iets van ¤20,- nog wat (met korting dus) maar een herfsttour voor twee personen (1e klas 1 dag heel Nederland door met 2 personen, geen reductie verder) kost ¤35,-. Tenzij jij een weekend OV hebt en dus gratis kan reizen, dan is een herfsttour natuurlijk weer duurder...
Als ik kan tenminste!quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan halen we ons een herfsttoer
dudequote:Op zondag 2 oktober 2005 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Regel dat dan even snel
Dan moeten we de rein om 13:16 hebben en zijn we om 14:59 in Utrecht
foutquote:
Ik weet gewoon niet hoe ik dat tactisch kan brengen, maar ik doe het wel s binnekort voorzichtig vragen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Regel dat dan even snel
Dan moeten we de rein om 13:16 hebben en zijn we om 14:59 in Utrecht
Ik zag het net zo op de NS sitequote:Op zondag 2 oktober 2005 21:50 schreef saaw het volgende:
[..]
dude
dat ga je toch niet nu al helemaal plannen![]()
Een trouwdag plan je toch ook al maanden van te vorenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:50 schreef saaw het volgende:
[..]
dude
dat ga je toch niet nu al helemaal plannen![]()
dan mezelf maar ff quotenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:48 schreef Imberr het volgende:
Heeft iemand tips voor n Halloween-party?![]()
quote:
Ipod.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:53 schreef M3rcury het volgende:
Ik mag nix meer luisteren omdat me broertje slaapt![]()
aha ouders probleemquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet hoe ik dat tactisch kan brengen, maar ik doe het wel s binnekort voorzichtig vragen.![]()
* Eix luistert Nightwish![]()
Maar voor een trouwdag moet je meer dan 1 mensen uitnodigenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:53 schreef IFASS het volgende:
[..]
Een trouwdag plan je toch ook al maanden van te voren![]()
jupquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat gedownload uit het lijstje?
![]()
Toen ik jarig was was er een Ska avond in de Fenix. Maar niet gegaan, bezoek.quote:
Dat verklaart waarom het zo rustig was...quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:54 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Maar voor een trouwdag moet je meer dan 1 mensen uitnodigen![]()
Sorry meid, kzou het niet wetenquote:
quote:
Hardcore zou ik nou niet direct als vrolijk willen omschrijvenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:55 schreef saaw het volgende:
[..]
jupik vind het echt tof maar wel ff heel wat anders dan de vrolijke skapunk die ik normaal luister
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:59 schreef DaMook het volgende:
Ik ga vandaag kijken of ik de PerfectDraft ergens kan krijgen
Dat gezwaai hier ook heel de tijdquote:
Mijn pa wil hem voor zijn verjaardag enzo van mij mijn moeder en mijn broertjequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Mijn moeder wil niet zo'n ding in huis![]()
De PerfectDraft kun je tenminste Grolschquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn pa wil hem voor zijn verjaardag enzo van mij mijn moeder en mijn broertjeVan mij mag ie
ik wil die ook wel
Dan betaal ik wel 60 euro mee
quote:
Welke meet ? en wanneer ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:07 schreef the_legend_killer het volgende:
hey DaMook kom je ook naar de meet ?
En Chesterfield zijn goede sigaretten
En Dommelschquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De PerfectDraft kun je tenminste Grolschindoen.
Een echte mod had hem naar onzin getraptquote:
Ein Hauf Òm ger.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
En Dommelschen Hertog Jan
Wij gaan hem nemen met Dommelsch
was der eig met je icon gebeurt?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
En Dommelschen Hertog Jan
Wij gaan hem nemen met Dommelsch
22 oktober in Utrecht de PUB meet om 3 uur zie meet topicquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welke meet ? en wanneer ?
Zeker weten dat die goed zijn
que?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben op de TV veronica !
Het liefst 2.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:10 schreef Fwnk het volgende:
Ik rij met de meet van emmen naar Utrecht met de auto en ik wil ook mensen chicks meenemen
Zie mijn sigquote:
Emmen=> Sittard=> Utrechtquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kom Eix en mij dan ook ophalen in Sittard neem ik direct 2 chicks mee
Dan zitten jullie wel opgevouwen in de kofferbak naast de lpgtank, is dat een probleem?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kom Eix en mij dan ook ophalen in Sittard neem ik direct 2 chicks mee
trustequote:
Hequote:
PUB MEETquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:30 schreef DaMook het volgende:
Stelletje watjessssssssssssTruste
![]()
Nu heb ik nog geen antwoord van tlk van hoe wat en waar
Jewel vorige paginaquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:30 schreef DaMook het volgende:
Stelletje watjessssssssssssTruste
![]()
Nu heb ik nog geen antwoord van tlk van hoe wat en waar
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
22 oktober in Utrecht de PUB meet om 3 uur zie meet topic
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
22 oktober in Utrecht de PUB meet om 3 uur zie meet topic
Zei woont in Geleen en dat ligt achter Sittardquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dan kan ik beter Imberr ophalen
Welterusteninge ;x
Owjaquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hebben mo en Imberr nou al geneukt ?
Durfde je dat net niet te vragen toen Imberr er nog wasquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hebben mo en Imberr nou al geneukt ?
Inderdaad, wat een mietjequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Durfde je dat net niet te vragen toen Imberr er nog was
Zijn het allemaal vriendjes en vriendinnetjes in dit topic ofzo?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kom net weer onlinequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel heel toevalligquote:
Hoeveelquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:50 schreef Fwnk het volgende:
wie dut mij wat wie dut mij wat wie dut mij wat vandage, keb de banden vol met wind, nee ik heb ja niets te klagen
Echt welquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:51 schreef Jaguarized het volgende:
Poehey wat is het hier druk....
Ach ja, het is wel lekker rustig na vanmiddag. 1 topic ging zelfs vol in 29 minutenquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:51 schreef Jaguarized het volgende:
Poehey wat is het hier druk....
Treurig he?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, het is wel lekker rustig na vanmiddag. 1 topic ging zelfs vol in 29 minuten
Posts ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
100
Dat doe je goed.quote:
Ik mis ze nog steedsquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:55 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Het leek bijna op de nachtelijke SC-sessies
Nog 56. Onder welke naam ga je dan verder?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:58 schreef Fwnk het volgende:
ik wil vandaag de 8800 halen en dan stop ik met deze user.
Blij gewoon , makkelijker voor ons,quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:58 schreef Fwnk het volgende:
Ja jij wel ja vieze spamhoerquote:
quote:
Ik wil ook een 8800quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:58 schreef Fwnk het volgende:
56 posts, 1 post per minuut....quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nog 56. Onder welke naam ga je dan verder?![]()
Daar is het al helemaal dood.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
56 posts, 1 post per minuut....
geef es een linkje naar GCSC?
Spam gewoon dit topique in je eentje volquote:
Dat mag niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:08 schreef IFASS het volgende:
[..]
Spam gewoon dit topique in je eentje vol![]()
Dan doen wij toch gewoon meequote:
Misschien niet aan het posten nee. Maar Big Brother is always watching....quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:54 schreef GoLLeM het volgende:
flikker eens op met je irritante naam, avatar, ondertitel, signature, topics
Wat? Een topic alleen volposten? Dat lijkt me wel ja.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:10 schreef Gizmore het volgende:
Maar ik denk dat als je dat doet, je toch echt een ban kunt verwachten morgen
Een compleet leger tegenover je bedoel jequote:
Dat lukt volgens mij nog geeneensquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat? Een topic alleen volposten? Dat lijkt me wel ja.![]()
Met deze snelheid niet nee.quote:
Ach toch leuk dat mensen je waarderenquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:12 schreef IFASS het volgende:
[..]
Een compleet leger tegenover je bedoel je![]()
In GCSC kom je daar wel mee weg, maar hier nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat? Een topic alleen volposten? Dat lijkt me wel ja.![]()
Ik scheld nietquote:
Och, ik kwam eens in MUZ en daar had d_h ineens bijna een volle pagina te pakken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In GCSC kom je daar wel mee weg, maar hier nietIk had laatst gehoord dat d_h het aantal niet helemaal goed begrepen had en er voor het gemak maar iets van 10 achter elkaar geplakt had
![]()
Dat wil ik ook nog eens doen, met wat luister je nu en dan om 4 uur in de nacht ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Och, ik kwam eens in MUZ en daar had d_h ineens bijna een volle pagina te pakken.
Ik zit nu op 531.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik scheld nietIk vertel de waarheid
Ik zit nu op 147
Ben er nog steeds niet achter waar je dat nu kunt zien..quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
als ik 31520 post heb ga ik pitten
trusten dus![]()
Dagonet is er nogquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Misschien niet aan het posten nee. Maar Big Brother is always watching....![]()
Ok momentje.quote:
Ze wilde vast even kijken wat voor spannende foto's ik had.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Natuurlijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:19 schreef Jaguarized het volgende:
Ze wilde vast even kijken wat voor spannende foto's ik had.![]()
Ik reken het uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:19 schreef IFASS het volgende:
[..]
Ben er nog steeds niet achter waar je dat nu kunt zien..
Ah daar ben ik blij mee.quote:
Ghehe. Ik heb nog geen denderende foto's om toe te voegen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
NatuurlijkMaar ijsmeis lurkt ook regelmatig tegenwoordig in mn fotoboek geloof ik
En sommige mensen waar ik geen zin in heb eigenlijk maar daar doe je niks aan
Volgens mij iets van 6500quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:22 schreef Gizmore het volgende:
Hoeveel moet je er hebben om in de top 1000 te komen? Ik ben nog steeds bezig daarmee namelijk
Wat ik zegquote:
Oh plek 412. Ik dacht 412 posts.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:25 schreef DaMook het volgende:
aatste voyeur: Anonieme FOK!ker![]()
[..]
Wat ik zegSPAMHOER
En @ .... om in de top1000 te komen moet je even in dat stats topic kijkenIk sta iig rond de 412
maar ik post redelijk rustig ten opzichten van veel mensen die boven me staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |