Ik zoek Lieske al een tijdje, maar nog niet kunnen ontdekkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Iemand een scan van Lies & Did?
Lieske is niet meer blond,quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zoek Lieske al een tijdje, maar nog niet kunnen ontdekken
Geluid op Stream 1 is nu weer prima.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:22 schreef clauwheee het volgende:
Nee, het geluid is bij mij ook stront.
Hij vind het idd wel erg leukquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb toch het idee dat Joost dit net even een tikkeltje te leuk vindt
Nah ... Rob kan zo naar de IT oidquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:23 schreef riri het volgende:
De homo is.....Joost!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:21 schreef Wup het volgende:
hebben jullie nog normaal geluid?
Staat haar trouwens wel erg goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:21 schreef CGJung het volgende:
Lieske is niet meer blond,
duurde bij mij ook even voordat ik haar vond![]()
zwart pak zwart haarquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zoek Lieske al een tijdje, maar nog niet kunnen ontdekken
quote:
Wat jammer nouquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Roel laat zijn lippestift/ makeup alvast maar verwijderen
Ze zitten er JUIST in omdat BB graag leuke beelden wil hebben. als dat niet zo zou zijn dan zou BB er geen geld voor over hebben om dit gezapige zootje in huis te halen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:23 schreef Darklight het volgende:
Geef Roel groot gelijk, gaat toch niet meedoen met die onzin omdat BB zo graag leuke beelden wil hebben
Of zit er nog een doel achter deze verkleedparty?
Roel laat zich wel kennen man,quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:26 schreef Bep het volgende:
Roel haalt de make up er al af , de lul
http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exe doet het goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:24 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zit helemaal klaar voor de party... krijg ik nergens beeld... heb zo'n beetje alle opties om de streams te bekijken doorlopen maar niks nada noppes....![]()
Wat een jankerd zeg, sportiviteit ho maar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Roel laat zijn lippestift/ makeup alvast maar verwijderen
idd, partypoopende loser!quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:26 schreef Bep het volgende:
Roel haalt de make up er al af , de lul
Ja dus, want hij gaat nu harderquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Horen de bewoners zelf de muziek ook zo slecht?
Wat denk je zelf ...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Horen de bewoners zelf de muziek ook zo slecht?
Ja dus..... Want hij is zojuist harder gezet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |