quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, je kunt je nog 2 maanden amuseren met foto's van blote borsten.![]()
komt nog welquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, ik ben straks geen game pern maand kwijt aan luiers kopen
Geen broekje en een goede dweil is natuurlijk ook een optie.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:28 schreef Magneet het volgende:
komt nog welen bleef het maar bij één game per maand aan luiers
![]()
![]()
mooi hehquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
Maar ik heb dat filmpje op IGN gekeken met commentaar van de developers. En GODVER, WAT IS ME DIT EEN MUST-HAVE GEWORDEN ZEG!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Als het niet zou hoeven had ik het nooit gedaan gijs. Maar ikheb het geld nodig voor die 360quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:02 schreef gijsje79 het volgende:
Die topic titel.
Heb je er al spijt van Struik?
Welke ga je eigenlijk halen? Die voor echte gamers of die uitgeklede?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Als het niet zou hoeven had ik het nooit gedaan gijs. Maar ikheb het geld nodig voor die 360
quote:
Echte natuurlijk met PGR3quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke ga je eigenlijk halen? Die voor echte gamers of die uitgeklede?
schijnen er een stuk of 7 te zijn dus je hebt ze nog niet allemaal gezienquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat alle characters waarin je kunt veranderen in dat filmpje al worden gespoiled.
Wat heb je gezienquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nooit enthousiast geweest over Kameo. Ik vond het niet bijzonder uitzien, het glimde teveel, deed me teveel aan Sudeki denken.
Maar ik heb dat filmpje op IGN gekeken met commentaar van de developers. En GODVER, WAT IS ME DIT EEN MUST-HAVE GEWORDEN ZEG!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Als dit ergens in Nederland gebeurt begin ik een kruistocht.quote:Plaatjes van Knorretje, het vriendje van Winnie de Poeh, en andere afbeeldingen van varkentjes zijn niet langer gewenst in een Engels gemeentekantoor in West Midlands. Dit is bepaald na een klacht tegen stressballetjes in de vorm van een varkentje.
Medewerkers moeten dergelijke voorwerpen, van speelgoed en porseleinen figuurtjes tot Winnie de Poeh kalenders met Knorretje erop, verwijderen van het kantoor. Dit om te voorkomen dat de Islamitische medewerkers, welke varkens als onrein zien, zich beledigd voelen. "Dit is tolerantie van geloofsovertuigingen", aldus gemeenteraadslid Mahbubur Rahman.
Multicultureel heerstquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als dit ergens in Nederland gebeurt begin ik een kruistocht.Dit is echt zoooooooooooo ver van het pad dat ze aan de andere kant bijna weer tevoorschijn komen
Developer Commentary filmpje op IGN.quote:
je bent weer zwart!quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hallo.
faalhaasquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hallo.
PSP wireless internetquote:
Halloooooooooquote:
Ik dacht dat hij meer tijd aan zijn studie ging besteden?quote:
Nee, daarmee zit ik in de college zaal. Drie plekken achter jequote:
Hai,quote:
Anders doe je eens opletten waardoor je, hopelijk over niet al te lange tijd, een nuttige bijdrage aan de maatschappij kan leveren in plaats van erop te teren.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, daarmee zit ik in de college zaal. Drie plekken achter je
Dag schatquote:
En dit ben jij...quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders doe je eens opletten waardoor je, hopelijk over niet al te lange tijd, een nuttige bijdrage aan de maatschappij kan leveren in plaats van erop te teren.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dag schat
Daan had toch een klein sneetje aan zijn voet. Het bleef ook bloeden. Heb er een Bert en Ernie pleister opgedaan. En nu loopt die al manke Nelis en mooi roepend door het huis
hij heeft geen pijn aan zijn voet hoor, maar vind het raar aanvoelen zo'n pleister
Een mooi herfstblad?quote:
Een blaadjequote:
Het eerste dat ik doe als ik later een belangrijke baan heb is jou degraderen tot schoonmaker, in dienst van Achmed en Aliquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders doe je eens opletten waardoor je, hopelijk over niet al te lange tijd, een nuttige bijdrage aan de maatschappij kan leveren in plaats van erop te teren.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het eerste dat ik doe als ik later een belangrijke baan heb is jou degraderen tot schoonmaker, in dienst van Achmed en Ali
Ja, een herfstblad die in een zucht veranderd van mening.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een blaadje
Heb je die blaadjes niet wat dikker om de vergelijking goed te maken?
Ahh... wel lief blijven doen hoor tegen onze egoistische hard werkende manquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het eerste dat ik doe als ik later een belangrijke baan heb is jou degraderen tot schoonmaker, in dienst van Achmed en Ali
Ik geef hem gelijk om de 360 te halen, maar het was wel grappig om te zien jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja, een herfstblad die in een zucht veranderd van mening.
Heb het over de xbox
En dat vind ik nou het leuke van Strolliequote:Op maandag 3 oktober 2005 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik geef hem gelijk om de 360 te halen, maar het was wel grappig om te zien ja
Gijs, tegen de tijd dat jij een baan hebt ben ik al lang met pensioen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Filmpje van Kameo heeft mijn keuze kracht bijgezet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Ik geef hem gelijk om de 360 te halen, maar het was wel grappig om te zien ja
Ohw ja, ambtenaren gaan natuurlijk al veel te vroeg met pensioen. Eerst 10 jaar lang zowat niets doen en dan nog de rest van hun leven teren op de centen van andere mensen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, tegen de tijd dat jij een baan hebt ben ik al lang met pensioen.
Ben je van plan in de komende 35 jaar af te studeren dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw ja, ambtenaren gaan natuurlijk al veel te vroeg met pensioen. Eerst 10 jaar lang zowat niets doen en dan nog de rest van hun leven teren op de centen van andere mensen.
Niet als dat op dezelfde dag isquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
En een oud Japans spreekwoord luidt: hij die durft terug te komen op een eerdere beslissing is pas echt zeker van zichzelf.
Ik moet eens leren een tijdsmechanisme in te bouwen tussen wat ik denk en wat ik eruit flap. Dat is namelijk inderdaad nog wel eens aan verandering onderhevig als ik erover heb na kunnen denken.quote:
Ik ben trouwens nog steeds aan het wankelen op de grens van wel of niet kopen op 2 decquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet eens leren een tijdsmechanisme in te bouwen tussen wat ik denk en wat ik eruit flap. Dat is namelijk inderdaad nog wel eens aan verandering onderhevig als ik erover heb na kunnen denken.
Bekijk dat filmpje van Kameo op IGN eens.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds aan het wankelen op de grens van wel of niet kopen op 2 dec![]()
Dat doe ik niet, net als dat ik geen Zelda screens en filmpjes meer wil zien. Ik wil die game toch wel, of ik nou 100000 filmpjes zie of niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bekijk dat filmpje van Kameo op IGN eens.![]()
Ik ben ook wel klaar met filmpjes hoor. Maar die van Kameo is dus van de (bijna) final build. Echt een verschil van dag en nacht met eerdere filmpjes/screenshots.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat doe ik niet, net als dat ik geen Zelda screens en filmpjes meer wil zien. Ik wil die game toch wel, of ik nou 100000 filmpjes zie of niet.
Het is niet echt afkraken hoor, het blijft natuurlijk een geweldig spel!quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:21 schreef Bastard het volgende:
Laat dat afkraken maar zitten Strol, ik haal hem toch wel op
Ik heb nooit je sudeki gevoel gesnapt maar ik volg de movies al sinds 2004quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel klaar met filmpjes hoor. Maar die van Kameo is dus van de (bijna) final build. Echt een verschil van dag en nacht met eerdere filmpjes/screenshots.
Ik hoor er minderen dingen over..... was is het verschil met 2005 ?quote:
Ik vond die artstijl van Sudeki nooit mooi. Het glimt teveel en er zaten teveel felle kleuren in. Verder was alles zo standaard; de setting, de characters, de gameplay. Dit had Kameo in het begin ook. Maar in dat laatste filmpje leek het erop dat ze echt alles “af” hebben gemaakt. Is moeilijk uit te leggen, is meer een gevoel dat ik bij een spel heb. Bij Kameo heb ik het nu wel, maar bij Oblivion niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb nooit je sudeki gevoel gesnapt maar ik volg de movies al sinds 2004Ik ging ook gillen trouwens bij die Dev com movie en dat je al wat speelbare characters ziet geeft niet joh Gijs.....
Ook dat termiet gezien met die bal op zijn rug![]()
Dat water idd.... en daarna in die druipende grotquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik was het meest onder de indruk van dat onderwaterlevel!![]()
Eigenlijk alleen Live-ondersteuning. En ze hebben het putten wat verandert geloof ik. En eigenlijk is dit ook wel genoeg hoor. Spel was met de 2004 versie eigenlijk af. Ik wacht op de Xbox 360 versie. Heb je tenminste nog mooiere graphics als extra.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik hoor er minderen dingen over..... was is het verschil met 2005 ?Wel een spel voor jou
Ik zal jouw grot eens bedruipen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:28 schreef Chocobo het volgende:
Dat water idd.... en daarna in die druipende grot![]()
Druipende grot oooooook
Net wat betere gfx, net was mooier, maar geen denderend verschil ofzo.. ja LIVE ondersteuning dan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoor er minderen dingen over..... was is het verschil met 2005 ?Wel een spel voor jou
Ja kan ook.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Live-ondersteuning. En ze hebben het putten wat verandert geloof ik. En eigenlijk is dit ook wel genoeg hoor. Spel was met de 2004 versie eigenlijk af. Ik wacht op de Xbox 360 versie. Heb je tenminste nog mooiere graphics als extra.
Ja zeer zeker... ik hou het eerst CoD2 en Kameo,.... dat zijn mijn musthaves... PGR3 en Oblivion als optie ! Ben er nog niet uit. Gears of War vind ik ook interessant maar zo kan je alles wel kopen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op de 360 zijn er wel andere spellen die ik dan er op wil spelen eerst.. denk aan pgr3, prey, wellicht CoD.. dan koop je ff geen golf spel denk ik persoonlijk.
nog 1 ,.... vrouwen hebben een clitoris !quote:
Voor mij PGR3, Kameo en misschien TW2006. Als hij uit is Perfect Dark.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:42 schreef Chocobo het volgende:
Ja zeer zeker... ik hou het eerst CoD2 en Kameo,.... dat zijn mijn musthaves... PGR3 en Oblivion als optie ! Ben er nog niet uit. Gears of War vind ik ook interessant maar zo kan je alles wel kopen.
Ik twijfel nog tussen een nieuwe halen en mijn oude verlengen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:48 schreef Chocobo het volgende:
Oh en gasten... ik heb weer Live.... mijn nieuwe gamertag? Sjotime natuurlijkVoeg me toe hoeren !! Ik heb al requests uitgestuurd maar weet alle namen niet meer uit mijn hoofd !!
Nee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:48 schreef Chocobo het volgende:
Oh en gasten... ik heb weer Live.... mijn nieuwe gamertag? Sjotime natuurlijkVoeg me toe hoeren !! Ik heb al requests uitgestuurd maar weet alle namen niet meer uit mijn hoofd !!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja zeer zeker... ik hou het eerst CoD2PGR3 en Kameo,.... dat zijn mijn musthaves... PGR3 CoD2 en OblivionPerfect Dark Zero als optie ! Ben er nog niet uit. Gears of War vind ik ook interessant maar zo kan je alles wel kopen.
In mijn studententijd ging ik altijd met een volle tas was naar mijn moeder!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wasmachine hier kapot, half uur aan de telefoon gehangen, woensdag pas een monteur, pffff
moederskindjequote:Op maandag 3 oktober 2005 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In mijn studententijd ging ik altijd met een volle tas was naar mijn moeder!
Wasmachine.Nepstudent
Gijs, vanwaar die frustatie toch elke keer? Was je studententijd kut? Ben je gepest? Professor gepijpt voor een voldoende? WAT?!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In mijn studententijd ging ik altijd met een volle tas was naar mijn moeder!
Wasmachine.Nepstudent
Gijs, ik zit je maar de pesten!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, vanwaar die frustatie toch elke keer? Was je studententijd kut? Ben je gepest? Professor gepijpt voor een voldoende? WAT?!
Hier is goed te zien, 40% afgedekt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:11 schreef kepler het volgende:
halve zonsverduistering op dit moment, maar in Delft is het bewolkt
Neequote:Op maandag 3 oktober 2005 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik zit je maar de pesten!Niet alles serieus opvatten!
Kusje?
kheb net wel even kunnen kijken, erg coolquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier is goed te zien, 40% afgedekt.
Kun je heel goed zien door 2 cd's op elkaar te leggen en dan te kijken
Verkeerde kant uit bed gerold vanochtend?quote:
Gijs...quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verkeerde kant uit bed gerold vanochtend?
Ik pest alleen mensen die ik aardig vindt. Mensen die ik niet moet negeer ik. In elk geval sorry als ik je beledigd heb, was niet mijn intentie.
quote:Ik zit op het werk trouwens in de text-only mode en kan dus geen PI’s zien of gebruiken.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verkeerde kant uit bed gerold vanochtend?
Ik pest alleen mensen die ik aardig vindt. Mensen die ik niet moet negeer ik. In elk geval sorry als ik je beledigd heb, was niet mijn intentie.
Ik zit op het werk trouwens in de text-only mode en kan dus geen PI’s zien of gebruiken.
De bijzonderheid gaat er wel een beetje af als je het al een peer kaar hebt gezien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:46 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb net wel even kunnen kijken, erg cool
Voor Far Cryquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.
Voor welk spel eigenlijk LIVE genomen dan
Ah het abbo gaat gewoon door op de360, dat wist ik nog niet,. Wilde eigenlijk tegen die tijd na 3 jaar SailingAce weer eens wat anders doen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor Far Cry
En uiteraard voor de 360 straks.... CoD2![]()
Thuis checken..quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:18 schreef Chocobo het volgende:
TRANEN VAN HET LACHEN![]()
![]()
![]()
Zoooo hard,.... met geluid kijken.... PRACHTIG
http://www.teletet.org/post/post.php?PID=47916
gijs JIJ gaat zooo proestenquote:
Ik wilde ook wat anders ja.... en ja,... je huidige Live wordt Gold membership op 360quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah het abbo gaat gewoon door op de360, dat wist ik nog niet,. Wilde eigenlijk tegen die tijd na 3 jaar SailingAce weer eens wat anders doen.
Goed filmpjequote:
Maar dan zal ik toch op een of andere manier mn profiel moeten kunnen overzetten op de nieuwequote:Op maandag 3 oktober 2005 12:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wilde ook wat anders ja.... en ja,... je huidige Live wordt Gold membership op 360
Live is Live.... de 360 brengt je alleen naar een andere interface !quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dan zal ik toch op een of andere manier mn profiel moeten kunnen overzetten op de nieuwe
Ja maar je ziet echt niks schat.... Daan's hoofd heel even en dan het plafondquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:38 schreef Chocobo het volgende:
Die oma oooook![]()
http://www.dumpalink.com/media/1128245044
Naar een andere interface ooooooooook.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Live is Live.... de 360 brengt je alleen naar een andere interface !
Jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar je ziet echt niks schat.... Daan's hoofd heel even en dan het plafondIs dat een filmpje die de creche had gemaakt ?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:18 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
Ja,... ik weet ook de details niet maar dat is wat ik gelezen hebquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naar een andere interface ooooooooook.
Maar mn LIVE profiel "sailing" staat op mn xbox.. als ik inlog met de 360, weet die doos niet dat ik sailing ben neem ik aan.. dat of het is een hele knappe interface die nog helderziende is ook. Typisch iets voor M$ dan
kheb het toen een paar jaar geleden ook gezien, toen werd het ook echt donkerderquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
De bijzonderheid gaat er wel een beetje af als je het al een peer kaar hebt gezien.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:18 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Herkend tie het niet als je je cc gegevens enzo gaat invoeren dan ? Hoop het wel. Ik wil mijn Gamertag wel houden eigenlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naar een andere interface ooooooooook.
Maar mn LIVE profiel "sailing" staat op mn xbox.. als ik inlog met de 360, weet die doos niet dat ik sailing ben neem ik aan.. dat of het is een hele knappe interface die nog helderziende is ook. Typisch iets voor M$ dan
ik denk je creditcard icm je gamertagquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Herkend tie het niet als je je cc gegevens enzo gaat invoeren dan ? Hoop het wel. Ik wil mijn Gamertag wel houden eigenlijk
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
BuikpijnHet mooiste moment is die gast uit het publiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Dreigen? Ik weet waar je huis woont jongeuh!!!!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:31 schreef Bastard het volgende:
Ik zal je thuis eens bekijken!
Ja,... die had die vertaald van de eerste post die daar stond maar die heb ik verwijderd !quote:
Was dat een grapje?quote:
Vertelquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:06 schreef Bastard het volgende:
De tering, die moodzwings van vrouwen die zwanger zijn.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was dat een grapje?
Ik vond Roy die een site over kleine piemels heeft en Chocobo adviseert daar een kijkje te nemen eigenlijk niet eens zo ver gezocht.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:10 schreef Chocobo het volgende:
die moeite nog
http://www.nu.nl/news/602(...)re_compromissen.html
Een gniffel ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:51 schreef Bastard het volgende:
Willen jullie even kijken of er een mobiel per ongeluk uitbelt?
Ik krijg een telefoontje van een telefoon die in iemand zn broekzak zit vlgs mij.. nummer komt me niet bekend voor.
Als ik terug bel krijg ik de voicemail uiteindelijk.. een gniffel en dan piep.
Choc, Daan misschien per ongeluk de mobi in zn handen?
En wie doet weer vrolijk mee om de dwarsligger, Oostenrijk, over de streep te trekken? Bot van Nederland natuurlijk! Helemaal niks geleerd van dat referendum.quote:
Ja serieusquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een gniffel ookWhahahahahaha,...
Nee mijn mobiel ligt hier Gijs maar misschien Quinny's foon,....
Een gniffel
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:04 schreef QueenR het volgende:
Hi Gijsjes!!!![]()
Allemaal lekker weekend gehad? Ik wel iig. Kon alleen niet op internet komen om ff O- ren en Brown te feliciteren, dus nog bij deze:![]()
GEFELICITEERD!!!!!!!!!
![]()
![]()
@magneet: vond je het wat het pakketje?
en voor de rest![]()
Zooooo neeeeeeeeeeeequote:Op maandag 3 oktober 2005 12:18 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
WHOEHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:38 schreef Chocobo het volgende:
Die oma oooook![]()
http://www.dumpalink.com/media/1128245044
Gijs je bent rijk zat om een auto te kopen en mee in de file te staan hoor.. doe je er ook 45 min over.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
Godsklere, NS heeft de treintijden verandert. Enkele reis is voor mij nu 44 minuten, 20 minuten meer dan normaal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen (gratis) parkeerplekken bij kantoor. En Chantal heeft de auto nodig om op haar werk te komen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:04 schreef Bastard het volgende:
Gijs je bent rijk zat om een auto te kopen en mee in de file te staan hoor.. doe je er ook 45 min over.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs je bent rijk zat om een auto te kopen en mee in de file te staan hoor.. doe je er ook 45 min over.
Jij hebt er wel een stuk of 50 ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:31 schreef gijsje79 het volgende:
Zo heb me games ook maar es in de verkoop gedaan.
Ken het hele spel niet hoor.. ziet er grappig uit, wat is het?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Zoooooooo`n zin in dit spel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en geluiden
http://www.jeux-france.com/ftp/Zang/Xbox-360/Kameo/Droks.mp3
http://www.jeux-france.com/ftp/Zang/Xbox-360/Kameo/elemental.mp3
http://www.jeux-france.co(...)ameo/shadowrealm.mp3
Waar woont ze ?quote:
Ik blijf er naar kijken, wat een prima tieten zegquote:
kan ik alleen maar mee eens zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik blijf er naar kijken, wat een prima tieten zeg
We zaten vastquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:08 schreef kepler het volgende:
Far Cry
wat een spel, vooral Online is erg cool. We waren maar met weinig, maar zelfs dat was leuk
Dat is Kameo Gijs en dat spel trek je nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Zoooooooo`n zin in dit spel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en geluiden
http://www.jeux-france.com/ftp/Zang/Xbox-360/Kameo/Droks.mp3
http://www.jeux-france.com/ftp/Zang/Xbox-360/Kameo/elemental.mp3
http://www.jeux-france.co(...)ameo/shadowrealm.mp3
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ken het hele spel niet hoor.. ziet er grappig uit, wat is het?
Filmpjes?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:06 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh...voortaan maar om 7:00 uur beginnen.
En .. hoe vind je LIVE nou?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We zaten vast
Wel erg gaaf de jungle... predator mode !!!
dat vast zitten ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We zaten vast
Wel erg gaaf de jungle... predator mode !!!
15 minquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:24 schreef Magneet het volgende:
[..]ik ben tegenwqoordig nog maar een half uurtje onderweg
Is dat een hand held?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag de X05 in Amsterdam!
[afbeelding]
Nee leek, dat is het jaarlijkse persevent van Microsoft. Dit jaar helemaal in het teken van de 360. Dat betekend dus een stroom van nieuws en impressies van games.quote:
Nooit van gehoord, maar klinkt spannend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee leek, dat is het jaarlijkse persevent van Microsoft. Dit jaar helemaal in het teken van de 360. Dat betekend dus een stroom van nieuws en impressies van games.
Groot evenement hoor. Voorafgaande edities zijn o.a. gehouden in Nice and Edinburgh. En dit wordt waarschijnlijk de belangrijkste sinds X01 die in het teken van de launch van de Xbox stond.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:09 schreef Bastard het volgende:
Nooit van gehoord, maar klinkt spannend.
Meer van allerlei games dus.. meer pgr3
Ja maar maakt dan toch niet uit waar die word gehouden, al is het op de maan. De info plukken we toch van het internet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Groot evenement hoor. Voorafgaande edities zijn o.a. gehouden in Nice and Edinburgh. En dit wordt waarschijnlijk de belangrijkste sinds X01 die in het teken van de launch van de Xbox stond.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar klinkt spannend.
Gijs ik krijg al mn nieuws van jouquote:
de X shows zijn niet zo groot als bij TGS of E3 maar toch,... een Xbox only show Gijs... hier in A'damquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs ik krijg al mn nieuws van jou
En uit het forum hir, en als ik zelf iets een spannende titel vind ga ik zelf wel op pad.
Zijn dus allemaal net zo van die verkoperspraatjes zoals jouquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
de X shows zijn niet zo groot als bij TGS of E3 maar toch,... een Xbox only show Gijs... hier in A'damIGN heeft hier CoD2 gespeeld
Lees dit over hun ervaring !!
Kheb het nog geen 1 keer over dat kutkameo gehadquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
GoeiesmorgensKameo
Ik snap niet dat al die Xboxers daar nou ineens in geinteresseerd zijn, veel te kleurrijk, beestjes en elfjes
Piepjes en vrolijkheidquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
GoeiesmorgensKameo
Ik snap niet dat al die Xboxers daar nou ineens in geinteresseerd zijn, veel te kleurrijk, beestjes en elfjes
Ja,.. ik wil het spel ook niet delen met anderenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
GoeiesmorgensKameo
Hypehoer was als naam op Live zeker al bezet of niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:32 schreef Chocobo het volgende:
Ja,.. ik wil het spel ook niet delen met anderenMijn mijn mijn !! Ga iets anders spelen aub
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hypehoer was als naam op Live zeker al bezet of niet?
Sjotime is hetzelfdequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hypehoer was als naam op Live zeker al bezet of niet?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach, tyfus. Als ik 2 december het geld heb ga ik een 360 kopenIk betaal wel met mn creditcard zodat het pas een maandje later betaald hoeft te worden
Ik kan Kameo toch niet laten wachten
Gijs, ik werk voor de overheid! Lange teksten typen gaat bij mij natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Maar laat mij nou maar hypen. Tis alleen Kameo en Call of Duty. Ik zit geen ellende lange teksten te posten en te bedenken waarom ik geen 360 ga halen om hem vervolgens te reserveren
Het vlees is zwakquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach, tyfus. Als ik 2 december het geld heb ga ik een 360 kopenIk betaal wel met mn creditcard zodat het pas een maandje later betaald hoeft te worden
Ja maar die CoD2 movies bestaan al best een tijdje... de Kameo movies ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik werk voor de overheid! Lange teksten typen gaat bij mij natuurlijk!En die laatste filmpjes hebben me pas echt over de streep getrokken! PGR3, CoD2 en vooral Kameo
+3 Snerende opmerking.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sjotime is hetzelfde![]()
Maar laat mij nou maar hypen. Tis alleen Kameo en Call of Duty. Ik zit geen ellende lange teksten te posten en te bedenken waarom ik geen 360 ga halen om hem vervolgens te reserveren
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het vlees is zwak
Heb je geen eindejaarsuitkering bij de Macro?
Ja, maar ik vind het kwaliteitsverschil tussen de filmpjes/plaatjes die we de laatste weken te zien krijgen en eerder materiaal wel behoorlijk hoor!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Ja maar die CoD2 movies bestaan al best een tijdje... de Kameo movies ook![]()
Die laatste is wel erg cool idd !
Jawel, PS2 blijft gewoon een ereplaats houden. Shadow of the Colossus komt trouwens als 18 oktober uit, dus die kan ik nog lekker op het gemak gamen. Daarna (hopelijk) Kameo. Aangezien dit vast geen game is met 60+ uur gameplay kan ik me daarna concentreren op Dragon Quest VIII. PGR3 ga ik tussendoor (Live) gamen. Dat is toch niet zo'n game wat ik uren achter elkaar kan spelen.quote:Hoe dan ook,.... wat doe je nu met DQVIII en SotC enzo,.. ook halen?
Jij haalt PGR3 boven CoD2quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het kwaliteitsverschil tussen de filmpjes/plaatjes die we de laatste weken te zien krijgen en eerder materiaal wel behoorlijk hoor!
[..]
Jawel, PS2 blijft gewoon een ereplaats houden. Shadow of the Colossus komt trouwens als 18 oktober uit, dus die kan ik nog lekker op het gemak gamen. Daarna (hopelijk) Kameo. Aangezien dit vast geen game is met 60+ uur gameplay kan ik me daarna concentreren op Dragon Quest VIII. PGR3 ga ik tussendoor (Live) gamen. Dat is toch niet zo'n game wat ik uren achter elkaar kan spelen.![]()
CoD, Tiger Woods 2006 komen in het voorjaar wel een keertje. Ik vind een nieuwe console, wat accessoires en 2 games voorlopig wel even genoeg.
Nee, ik haal alleen nog Shadow of the Colossus en Dragon Quest VIII. En volgend jaar FFXIII, Okami en de nieuwe Zelda. Xbox ben ik nu wel klaar mee (naja, misschien Bad Day L.A. nog als de gameplay net zo goed is als de graphics). Ninja Gaiden Black haal ik niet. Ik zet de XBox in Frankrijk neer en speel volgend jaar zomer een van die hurricane packs nog wel eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:38 schreef Chocobo het volgende:
En Ninja Gaiden black en weet ik veel wat nog meer? Ik haal zelf niks meer nu.
Klaar met de Xbox inderdaad. Maar dat was ik na Alien Hominid eigenlijk alquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ik haal alleen nog Shadow of the Colossus en Dragon Quest VIII. En volgend jaar FFXIII, Okami en de nieuwe Zelda. Xbox ben ik nu wel klaar mee (naja, misschien Bad Day L.A. nog als de gameplay net zo goed is als de graphics). Ninja Gaiden Black haal ik niet. Ik zet de XBox in Frankrijk neer en speel volgend jaar zomer een van die hurricane packs nog wel eens.
CoD2 lijkt me wel een leuke single player game, maar via Live? Mijn handen jeuken wel om Pointe du Hoc te bestormen! Mijn uiteindelijke keuze staat nog niet vast. Hangt ook af van de eerste reviews. En ik moet ook nog wat kerstcadeau's verzinnen dus misschien ga ik Chantal of mijn schoonouders lief aankijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:45 schreef Chocobo het volgende:
Jij haalt PGR3 boven CoD2Dat snap ik echt niet
Dat zou ik van Kepler, Struik of B. wel begrijpen....
Ik ben trouwens nog niet echt helemaal onder de indruk van CoD2.. tis nog wat te gewoontjes wat ik zo zie.. misschien als er meer over bekend word, qua levels, gameplay etc.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij haalt PGR3 boven CoD2Dat snap ik echt niet
Dat zou ik van Kepler, Struik of B. wel begrijpen....
Ik heb toch genoten van de Xbox hoor. Ik heb er zelfs meer games voor als voor de PS2! Maar dat komt doordat ik (bijna) al mijn multiformat games voor de kruisdoos heb gekocht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klaar met de Xbox inderdaad. Maar dat was ik na Alien Hominid eigenlijk alIk hoop wel dat de 360 wat langer meegaat...
Zeldaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
en dat jongetje met die rat.
Ik mis op de Xbox gewoon mijn platform en mijn RPG gamesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb toch genoten van de Xbox hoor. Ik heb er zelfs meer games voor als voor de PS2! Maar dat komt doordat ik (bijna) al mijn multiformat games voor de kruisdoos heb gekocht.
Alien Homonid wil ik trouwens ook nog gamen, maar die haal ik wel op de GBA. Verder verschijnen er ook nog een paar juweeltjes op de DS die ik graag wil hebben! Mijn liefde voor de (Nintendo) handhelds blijft!
Master Chiefquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
waterspuitende loodgieter
Jak & Dexter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:59 schreef Bastard het volgende:
Zelda
Jak Gijs,.....quote:
Objectief gezien veeeeel meer plezier op mijn Xbox gehad dan op mijn Cube hoor Gijsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat de 360 wat langer meegaat...
Ok Gijsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
Oh, en Cho. Het maakt niet uit wat je doet. Steel, lieg, bedrieg. Maar game ooit Psychonauts! Beste platformgame ooit. Poept van grote hoogte op die waterspuitende loodgieter en dat jongetje met die rat.
Dan moet je bv de dev interview bekijken of de hands-on lezen.... het is niet gewoontjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog niet echt helemaal onder de indruk van CoD2.. tis nog wat te gewoontjes wat ik zo zie.. misschien als er meer over bekend word, qua levels, gameplay etc.
Anders word het toch Battlefield voor me, dat spel ken ik wel een soort van, ook voertuigen enzo.
Oneens moet zijn!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan moet je bv de dev interview bekijken of de hands-on lezen.... het is niet gewoontjesMaarja... shooten is shooten en racen is racen ! Dat hou je altijd !
De beste heb je gemistquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
Zelda. Heb er maar twee gespeeld (WW en alttp) maar die waren zo goed! Zo’n zin in die nieuwe ook!
Ocarina of Time zeker?quote:
OOT is inderdaad de beste Zelda en naast FFVII de best game op aarde.... maar dit is mijn mening. De sfeer en gameplay is echt ongeevenaard..... Laat WW veeeer achter zichquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ocarina of Time zeker?
Ik wacht op de DS remake.![]()
Ik dus zoooooo andersom hequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Objectief gezien veeeeel meer plezier op mijn Xbox gehad dan op mijn Cube hoor Gijs
Dat is mooi Gijsquote:
....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:24 schreef Chocobo het volgende:
Een foto zegt meer dan 1000 tekstberichten! Rust jongen..... en laat die kankerlijer die je naar beneden heeft gegooid maar rotten in hel.
Was niet eens zijn echte vader maar een vriend toe toevallig asielzoeker is.... kankerhonden.... kanker kanker kankerhonden....
Die arme vader.... !![]()
http://www.obs-dekameleon.nl/memoriam.html
omdat er mongolen op de aardbodem lopen Gijs..... het is ongelooflijk dat je letterlijk zoiets kan doen... ik kan er niet bij met mijn verstand. Iets wat je nooit zal snappen,... ik gooi er even wat gruwelijk scheldwoorden uit hopende dat iemand dat hoort en die teringhond zwaaaar straft tot in de eeuwigheid !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
....
Waarom gebeuren zulke dingen...
ik zei het tochquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:39 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zei het tochvoor Kerst heb je een Xbox 360 thuis staan
ik krijg een kratje van je
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:39 schreef kepler het volgende:
Kutquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel er komen... Ik twijfel trouwens enorm tussen een reserveringskit en de gok om hem bij de Makro te halen. BIj de Makro ben ik sowieso 10% goedkoper uit (das een game), maaaaar ik weet niet of ze 1) genoeg krijgen en 2) uberhaupt wel 360's krijgen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:52 schreef Chocobo het volgende:
Mijn 360 gecancelled bij een internet bedrijf omdat ik er gewoon niet overtuigt van was dat ik er 1 op release dag zou krijgen. Krijg een mail.....
Mijn vrouwheeft net een reserveringskit opgehaald bij dixons.... ik heb er 1....
Is het waar dat er maar 400.000 komen![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:52 schreef Chocobo het volgende:
Mijn vrouwheeft net een reserveringskit opgehaald bij dixons.... ik heb er 1....
Kromme logica 101 door Strolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel er komen... Ik twijfel trouwens enorm tussen een reserveringskit en de gok om hem bij de Makro te halen. BIj de Makro ben ik sowieso 10% goedkoper uit (das een game), maaaaar ik weet niet of ze 1) genoeg krijgen en 2) uberhaupt wel 360's krijgen...
Ik zou voor die 10% het risico niet nemen. Doom scenario voor mij is dat iedereen op vrijdag 2 december Kameo of weet ik veel wat gamed of lekker hun 360 in elkaar aan het zetten is..... lekker spelen met de menu's etc. etc....en ik naar een re-run van Last Action Hero kijk omdat er niks anders op tv isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel er komen... Ik twijfel trouwens enorm tussen een reserveringskit en de gok om hem bij de Makro te halen. BIj de Makro ben ik sowieso 10% goedkoper uit (das een game), maaaaar ik weet niet of ze 1) genoeg krijgen en 2) uberhaupt wel 360's krijgen...
hahaha, dat schoot ook al door mn hoofd, maar is natuurlijk bull shit aangezien ik nu wel 40 eu moet ophoestenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kromme logica 101 door Strol
Als je een reserveringskit haalt moet je een aanbetaling van ¤39,99 doen. Tegen de tijd dat je de Xbox360 gaat halen ben je dat al lang vergeten en ben je voor je gevoel goedkoper uit. En ¤ 40 is ook bijna een game.
[choas]quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:57 schreef Chocobo het volgende:
Ik zou voor die 10% het risico niet nemen. Doom scenario voor mij is dat iedereen op vrijdag 2 december Kameo of weet ik veel wat gamed of lekker hun 360 in elkaar aan het zetten is..... lekker spelen met de menu's etc. etc....en ik naar een re-run van Last Action Hero kijk omdat er niks anders op tv is
Nee, de luxe bundel is genoeg. Daar zit alles in wat ik wil hebben. Ik gebruik gewoon mn huidige live kabel en stop die in de 360. De gewone Xbox gaat in de doos op de kast. Als eerste van deze generatie...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
Gaan jullie trouwens nog accessoires halen? Of een extra controler? Ik alleen zo oplaadkabel en zo’n ding om draadloos verbinding met mijn modem te kunnen maken.
bonnetje kwijt isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:52 schreef Chocobo het volgende:
........................................................quote:
Nee niks..... vind het wel genoeg zo...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
Gaan jullie trouwens nog accessoires halen? Of een extra controler? Ik alleen zo oplaadkabel en zo’n ding om draadloos verbinding met mijn modem te kunnen maken.
Bedankt nog daarvoorquote:
Is een punt .. maar ook een kwestie van instelling vind ik. Want ik zal echt niet ZOOONN enorme last ondervinden als ik hem niet 2 dec in mn handen heb, Januari is ook cool.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou voor die 10% het risico niet nemen. Doom scenario voor mij is dat iedereen op vrijdag 2 december Kameo of weet ik veel wat gamed of lekker hun 360 in elkaar aan het zetten is..... lekker spelen met de menu's etc. etc....en ik naar een re-run van Last Action Hero kijk omdat er niks anders op tv is
Gijs ik ben gamer.... het is wel een punt.... ik zou dat kut vindenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is een punt .. maar ook een kwestie van instelling vind ik. Want ik zal echt niet ZOOONN enorme last ondervinden als ik hem niet 2 dec in mn handen heb, Januari is ook cool.
Tenslotte had ik de PS2 en de xbox niet op releasedagen..
Oh ik ben geen gamer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik ben gamer.... het is wel een punt.... ik zou dat kut vinden
Ik ga eens kijken wat ik tegen die tijd kan reviewenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:23 schreef Chocobo het volgende:
Komen we op hetvolgende..... ga je games (bv PGR3 en Kameo via inet bestellen of ik de winkel) Via Inet is Kameo bv erg goedkoop.... iets van 54 euro !
En terug gemailtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:21 schreef Chocobo het volgende:
vrouw..... je hebt mail !
Gijs zeur nou niet zo man.... jij stelt je in op het feit dat je hem niet haalt en ik stel me in op het feit dat ik hem vrijdagavond heb.... Iedereen blij !quote:
Hij zei net dat je stinktquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:30 schreef Quinny het volgende:
Mag ik even duidelijk maken aan de as papa's dat er straks echt even geen tijd meer is om te gamen
Gewoon bij de FRS. Krijg ik toch nog 10% korting.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:23 schreef Chocobo het volgende:
Komen we op hetvolgende..... ga je games (bv PGR3 en Kameo via inet bestellen of ik de winkel) Via Inet is Kameo bv erg goedkoop.... iets van 54 euro !
Ja na die 3 maanden pas hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
toen Daan geboren was ook..... avonden RS3 gedaanHeerlijk tijden !
Ahh,.. die arme jongen! Dat was idd zielig toen,... Dat rennen door de kamer toen !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja na die 3 maanden pas hoor
Volgens mij lijd jij echt af en toe aan geheugen verlies. Kan me nog avonden herrineren van 18:oou tot 23:00u met een gillend kind.
serieusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:19 schreef Chocobo het volgende:
Zelfs Futurezone, GCshop en Dimplus garanderen geen levering meer.... pfffffff
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gewoon bij de FRS. Krijg ik toch nog 10% korting.
Ik ga niks bestellen via Internet. Als ik mijn 360 bij de Dixons heb gehaald wil ik daarna gewoon gamen. Als er iets ergers is dan te moeten luisteren hoe andere mensen gamen op een nieuwe console die jij (nog) niet hebt dan is het wel een nieuwe console thuis hebben staan maar geen games hebben.
en elke keer weg omdat Daan aan het huilen wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
toen Daan geboren was ook..... avonden RS3 gedaanHeerlijk tijden !
Mail gekregen van Dimplus... was te laat met reserveren dus garanderen ze niks. GCshop is al gestopt met pre-orderen.... FZ levering van een week later... je mag blij zijn als Macro er sowieso een paar krijgtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef kepler het volgende:
[..]
serieus
ik wilde hem ook bij de Makro halen...
Standaard 23:30uquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef kepler het volgende:
[..]
en elke keer weg omdat Daan aan het huilen was
Nee dat was vaak om hem melk te geven. Rond een uur of 00:00 weet je nogquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef kepler het volgende:
[..]
en elke keer weg omdat Daan aan het huilen was
Dat meedenkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:43 schreef Quinny het volgende:
Moet ik anders morgen voor nog iemand zo'n pakket ophalen?
In de loveseatquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dat was vaak om hem melk te geven. Rond een uur of 00:00 weet je nogEn dat geldt ook voor huilen. Kind gaat voor alles....
maar als de kids rustig slapen stap ik netjes met een bakkie achter mijn controls
Dixons heeft ze geloof ik. Vijf per filiaal gekregen.... even bellenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler? Morgen zo'n kit halen?
Nee de 360 heeft wireless controls.... kan lekker vanaf de bank gamenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
In de loveseat
Gisteren ook. Vraag je me of ik even blijf kijken. Zie geen reet met dat grote ding voor mijn neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |