quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, je kunt je nog 2 maanden amuseren met foto's van blote borsten.![]()
komt nog welquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, ik ben straks geen game pern maand kwijt aan luiers kopen
Geen broekje en een goede dweil is natuurlijk ook een optie.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:28 schreef Magneet het volgende:
komt nog welen bleef het maar bij één game per maand aan luiers
![]()
![]()
mooi hehquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
Maar ik heb dat filmpje op IGN gekeken met commentaar van de developers. En GODVER, WAT IS ME DIT EEN MUST-HAVE GEWORDEN ZEG!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Als het niet zou hoeven had ik het nooit gedaan gijs. Maar ikheb het geld nodig voor die 360quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:02 schreef gijsje79 het volgende:
Die topic titel.
Heb je er al spijt van Struik?
Welke ga je eigenlijk halen? Die voor echte gamers of die uitgeklede?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Als het niet zou hoeven had ik het nooit gedaan gijs. Maar ikheb het geld nodig voor die 360
quote:
Echte natuurlijk met PGR3quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke ga je eigenlijk halen? Die voor echte gamers of die uitgeklede?
schijnen er een stuk of 7 te zijn dus je hebt ze nog niet allemaal gezienquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat alle characters waarin je kunt veranderen in dat filmpje al worden gespoiled.
Wat heb je gezienquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nooit enthousiast geweest over Kameo. Ik vond het niet bijzonder uitzien, het glimde teveel, deed me teveel aan Sudeki denken.
Maar ik heb dat filmpje op IGN gekeken met commentaar van de developers. En GODVER, WAT IS ME DIT EEN MUST-HAVE GEWORDEN ZEG!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Als dit ergens in Nederland gebeurt begin ik een kruistocht.quote:Plaatjes van Knorretje, het vriendje van Winnie de Poeh, en andere afbeeldingen van varkentjes zijn niet langer gewenst in een Engels gemeentekantoor in West Midlands. Dit is bepaald na een klacht tegen stressballetjes in de vorm van een varkentje.
Medewerkers moeten dergelijke voorwerpen, van speelgoed en porseleinen figuurtjes tot Winnie de Poeh kalenders met Knorretje erop, verwijderen van het kantoor. Dit om te voorkomen dat de Islamitische medewerkers, welke varkens als onrein zien, zich beledigd voelen. "Dit is tolerantie van geloofsovertuigingen", aldus gemeenteraadslid Mahbubur Rahman.
Multicultureel heerstquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als dit ergens in Nederland gebeurt begin ik een kruistocht.Dit is echt zoooooooooooo ver van het pad dat ze aan de andere kant bijna weer tevoorschijn komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |