Omroep Gelderland en groningen ook een eigen topicquote:Op donderdag 7 september 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
maar wij zitten er met Omroep Gelderland mooi tussenin
het was erop, om 18.21uquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
is het op oost nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No escape from reality
quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:46 schreef gateway het volgende:
hoop dat RTV Gelderland ook weer gaat uitzenden!!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:28 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Ik heb het streaming gezien op rtvoost.nl.Hoeft niet in spoilers hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er maar een van jonge leu en oale grond (Gelderland ) en Nederland ofzo alla prisonbreak
En over Herman ja de serie heeft in zijn laatste aflevering van vorig jaar toch al een beetje zijn geloofwaardigheid verloren met Monky die een geheel schoonkind in 4 minuten er uit perst en Elvis die eerst met zijn zus zoent die vervolgens met zijn ex begint te zoenen
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
je kan het ook gewoon wel doen, zoveel moeite is het niet en scheelt weer een nieuw vermoedelijk niet al te druk onderwerp.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:10 schreef Canisfire het volgende:
Hoeft niet in spoilers hoor.
Vorig jaar werd op zaterdag altijd de aflevering van de zondag ervoor herhaald.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:43 schreef dalet het volgende:
Shit, heb de uitzending gemist op de stream. Wordt ie nog een keer herhaald voor aflevering 2?
Echt nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:44 schreef WEST het volgende:
TV Oost heet niet zo hoor, dat heet TV Twente![]()
quote:
Wie speelt hij of zij ?quote:Op maandag 20 november 2006 16:14 schreef MaLo het volgende:
Ik ben begonnen met kijken, een bekende van mij speelt nu mee. Wel een verwarrende serie hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |