Het is al aan vijf regionale omroepen verkocht:quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:51 schreef Dr.Aart het volgende:
echt ideaalik las ergens dat ook landelijke televisiezenders interesse hebben getoond. Dan is ondertiteling helemaal gewenst
![]()
Bron TC Tubantia.quote:HENGELO - RTV Oost heeft de regionale dramaserie ‘Van jonge leu en oale groond’ aan vijf collega-omroepen verkocht. De 30-delige serie over een Twentse boerenfamilie is vanaf januari ook op TV Noord, Omrop Fryslân, TV Gelderland, TV Utrecht en TV Noord-Holland te zien. Behalve de ‘regionalen’ heeft ook de KRO interesse getoond. Met de opbrengst wil ‘Oost’ een volgende reeks financieren.
De Twents gesproken serie van regisseur Johan Nijenhuis (Costa, Zoop) blijft ook na zes afleveringen een kijkcijfertopper wekelijks zo’n 375.000 kijkers. Op de internetsite van RTV Oost wordt zo veel gekeken, dat de doorgifte regelmatig hapert.
Ik had de ondertiteling nodigquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:33 schreef ILCILA het volgende:
k vint echt unmeunig leuk...wat een topserie...
ennuh ik sallander volg het best hoor (Hardenberg)
Leuke aflevering vandaag gisteren. Het was afgelopen voor je het wist.quote:Op zondag 27 november 2005 21:11 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Herman Finkers: comedy-Goud.
-Yves Cousteau, den diepzeeduiker. Platt'n naam: Gait Olde Weernink
-Bredero, den wet d'r ook wel völ van, veur'n Amsterdammer...
-bikini-Lineke
- zijn loeiende koeien ringtone!
Donders mooie serie, ik volg hem elke week, jammer dat het zo ontzettend snel is afgelopen.quote:Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef freako het volgende:
[..]
Leuke aflevering vandaag gisteren. Het was afgelopen voor je het wist..
Gelukkig hebben we nog maar 9 van de 30 afleveringen gehad.quote:Op maandag 28 november 2005 23:40 schreef Henry het volgende:
[..]
Donders mooie serie, ik volg hem elke week, jammer dat het zo ontzettend snel is afgelopen.
Aflevering 17 van de 30 al. Schiet lekker op.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:59 schreef Freshthinking het volgende:
Morgen weer een nieuwe aflevering!
Je hebt het nu over RTV Oost?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:09 schreef freako het volgende:
[..]
Aflevering 17 van de 30 al. Schiet lekker op.
De kijkcijfers zijn nog een beetje gestegen sinds de eerste aflevering. Nu kijken er zo'n 500.000 per aflevering. Sommige commerciële zenders zouden er jaloers op zijn..
En voor de Groningers die het gemist hebben: op zondag (vandaag dus) wordt het herhaald.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:22 schreef MrBean het volgende:
Geniale serie! Heb het gezien op TV Noord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |