Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik vind meestal moderne of modern uitziende steden wat minder leuk om te raden. Ik houd het daar dan ook meestal bij, tenzij ik me erg verveel of toevallig iets herken. Ik vind die flats ook allemaal zo op elkaar lijken. Misschien is dat voor anderen weer anders, maar daar kan ik niet voor praten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:57 schreef en_door_slecht het volgende:
Heeft niemand zin meer ofzo...
En ik hou meer van zoeken naar niet westerse landen / vage plekken, iets als een stad in Duitsland ga ik meestal niet naar opzoekquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik vind meestal moderne of modern uitziende steden wat minder leuk om te raden. Ik houd het daar dan ook meestal bij, tenzij ik me erg verveel of toevallig iets herken. Ik vind die flats ook allemaal zo op elkaar lijken. Misschien is dat voor anderen weer anders, maar daar kan ik niet voor praten.
Maar ik wil best een gokje uit het niets doenHouston?
AKA São Paulo, Brazil (denk niet dat de poster straatnamen kentquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:27 schreef qwerty_x het volgende:
dat ziet er verdacht bekend uit ....
een zijstraat van Avenida Consolação ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |