Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik vind meestal moderne of modern uitziende steden wat minder leuk om te raden. Ik houd het daar dan ook meestal bij, tenzij ik me erg verveel of toevallig iets herken. Ik vind die flats ook allemaal zo op elkaar lijken. Misschien is dat voor anderen weer anders, maar daar kan ik niet voor praten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:57 schreef en_door_slecht het volgende:
Heeft niemand zin meer ofzo...
En ik hou meer van zoeken naar niet westerse landen / vage plekken, iets als een stad in Duitsland ga ik meestal niet naar opzoekquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik vind meestal moderne of modern uitziende steden wat minder leuk om te raden. Ik houd het daar dan ook meestal bij, tenzij ik me erg verveel of toevallig iets herken. Ik vind die flats ook allemaal zo op elkaar lijken. Misschien is dat voor anderen weer anders, maar daar kan ik niet voor praten.
Maar ik wil best een gokje uit het niets doenHouston?
AKA São Paulo, Brazil (denk niet dat de poster straatnamen kentquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:27 schreef qwerty_x het volgende:
dat ziet er verdacht bekend uit ....
een zijstraat van Avenida Consolação ?
Belo Horizonte, Brazilië is goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:23 schreef qwerty_x het volgende:
het is zeker weten Brazilie
en het lijkt heel erg op São Paulo centrum, maar goed: als jij zegt van niet ...
Belo Horizonte ?
(als iemand de eerste letter van de nummerborden kan lezen, wordt het een stuk makkelijker .....)
Names qwerty_x een nieuwe, ik geef wel antwoordquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:45 schreef qwerty_x het volgende:
ik laat de eer om een nieuwe foto te plaatsen aan een ander
ik kom hier te weinig om regelmatig antwoord te kunnen geven
Brussel, Belgiequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:18 schreef ChrisJX het volgende:
Brussel, België?
Fort Worth, Texas, USA??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:56 schreef Zephyrus het volgende:
Fort Worth, Texas, USA??
En nu niet het hele rijtje afwerken..quote:Hanzesteden
Nederlandse Hanzesteden
* Arnhem
* Deventer
* Doesburg
* Elburg
* Groningen
* Harderwijk
* Hasselt
* Hattem
* Kampen
* Nijmegen
* Oldenzaal
* Ommen
* Roermond
* Stavoren
* Tiel
* Venlo
* Zutphen
* Zwolle
Belgische Hanzesteden
* Brugge
* Dinant
Overige Hanzesteden
* Anklam
* Bergen (Noorwegen)
* Brandenburg
* Braunschweig (Brunswijk)
* Bremen
* Cesis
* Chelmo
* Dortmund
* Duisburg
* Einbeck
* Elblag
* Frankfurt an der Oder
* Gdansk (Danzig)
* Goslar
* Göttingen
* Greifswald
* Halle an der Saale
* Hamburg
* Hamelen
* Hannover
* Hildesheim
* Kaliningrad (Koningsbergen)
* Kalmar
* Kaunas
* Krakau (Krakow)
* Kuldiga (Goldingen)
* Lübeck
* Lüneburg
* Maagdenburg
* Merseburg
* Minden
* Münster
* Narva
* Novgorod
* Osnabrück
* Paderborn
* Pärnu (Pernau)
* Pskov
* Quedlinburg
* Riga
* Rostock
* Smolensk
* Stendal
* Stralsund
* Szczecin (Stettin)
* Tallinn (Reval)
* Tartu (Dorpat)
* Torun (Thorn)
* Turku (Åbo)
* Tver
* Ventspils (Windau)
* Viljandi (Fellin)
* Visby
* Wismar
* Wolmar
* Wroclaw
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:44 schreef innepin het volgende:
Joh, die hap uit de heuvel was mij niet opgevallen!
Kan me ook niet herinneren dat die er zat.. raar.
...
Inderdaad ja! Slecht van mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:58 schreef rosstek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er is niks met die stad, maar wel met de foto. Misschien dat het zo iets duidelijker is.
Je moet wel een stad noemen, anders is het makkelijk om alle landen te proberenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:34 schreef innepin het volgende:
Is het in Griekenland? of mag je niet eerst een land raden?
Ik ken wel een Riga in Letlandquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef Zephyrus het volgende:
Riga, Lapland??
Volgens mij heb je geen hint nodig...... Oost Tsjechie komt dus aardig in de buurt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:03 schreef rosstek het volgende:
Het doet mij denken aan een Oost-Tsjechisch stadhuis. Oftewel is het niet tijd voor een hint?
Aangepastquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:04 schreef ChrisJX het volgende:
Aha, Atlantis
De enige stad die ik ken in zee is Venetië, Italië
Word er ook nog gezegd of het goed of fout is.....dacht ook aan italie of kroatiequote:Op zondag 16 oktober 2005 16:47 schreef Zephyrus het volgende:
Trieste, Italië??
Ik heb vanochtend twee hints gegeven, was vanmiddag even weg. Niet iedereen zit 24/7 op fokquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:29 schreef kluivie het volgende:
[..]
Word er ook nog gezegd of het goed of fout is.....dacht ook aan italie of kroatie
je wordt warm...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:13 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
east london >> zuid afrika
Ik weet um.quote:
nee, deze stad ligt dicht bij Zuid Afrikaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:30 schreef Des het volgende:
Ligt het in zuid afrika of ligt zuid afrka het dichtste bij...
Ik vond een andere foto die toch wel wat van de opgaaf weg hadquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:11 schreef Des het volgende:
[afbeelding]
Windhoek...
Windhoek lager is trouwens wel goed te drinken
Inderdaad,het lijkt me wel een moeilijk opdracht te zijn om de juiste stad te vinden ...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:13 schreef innepin het volgende:
wat een foto zeg, d'r is helemaal niks speciaals waar we op af kunnen gaan.
Die uitdaging ga ik aan:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:54 schreef Ooink het volgende:
Iemand anders mag een nieuwe plaatsen
Goedzo! Punt voor jou. Het is de National Cathedral in Washington. Prachtige kerk, maar typisch Amerikaans: alles is groter en 'beter' dan andere kerken. Ze hebben trouwens ook hun eigen politie korps.:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:09 schreef ETA het volgende:
toch nog gevonden
Washington DC, USA
http://www.thecemeterypro(...)atl_cathedral-dc.htm
Ah, vandaar dat ik hem niet in Hongarije kon vinden . Alleen een beetje jammer dat ik ook gezocht heb naar Cluj....quote:
Daarom kom je beter in de richting dan met het Loire-gebied, waarvan ze hier de architectuur hebben gekopieerd en waarvan ik eigenlijk hoopte dat jullie er eerst zouden zoekenquote:Op zondag 6 november 2005 20:45 schreef en_door_slecht het volgende:
Het doet me wat Boheems aan. Kom ik daarmee in de richting?
Vanwege de vegetatie dacht ik meer aan een midden Europees land. Maar na 3000 Neuschwansteins van Ludwig II, ben ik ook nog even wezen kijken rond de Loire en in de Dordogne. Helemaal jidel was je hoop dus niet.quote:Op zondag 6 november 2005 20:47 schreef De_Hertog het volgende:
Daarom kom je beter in de richting dan met het Loire-gebied, waarvan ze hier de architectuur hebben gekopieerd en waarvan ik eigenlijk hoopte dat jullie er eerst zouden zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |