Ik ben toendertijd ontmaagd door een vriendin en dus niet "de" vriendin..quote:Op donderdag 17 november 2005 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
Wat ik me eigenlijk wel afvraag is hoe lang jullie met diegene nou hebben gehad?
Relaties?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
Wat ik me eigenlijk wel afvraag is hoe lang jullie met diegene nou hebben gehad?
Dat maakt toch niet uit..quote:Op donderdag 17 november 2005 12:18 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Relaties?
1 6 maanden <= hierin ontmaagd. dat was na 2 weken ofzo
Bijna 3 jaar.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ijsmeis gij?
Geen spijt vanquote:Op donderdag 17 november 2005 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit..
Ik ben niet eens in een relatie ontmaagd
Doe je goedquote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bijna 3 jaar.
Het is dus nog steeds mijn vriendje!
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben toendertijd ontmaagd door een vriendin en dus niet "de" vriendin..
en nee ik heb er geen spijt van, het was op dat moment het juiste moment en van het één kwam het ander.
Net 15.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef het.ismij het volgende:
@ dark,. zit wat in,.. en hoe oud was je toen?? (heb k ff gemist)
@ ijs,.. Netjes,.. Zo lang houd ik het om 1 of andere reden nooit vol,..
Mooie leeftijd,..quote:
Zover ik weet niet, ik spreek d'r nog regelmatig maar om nou te zeggen dat we echt best buddy's zijn. nee dat niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*mept haarzelf*.
Dat meisje ook niet?
Volgens mij mag ze je niet meer zo,..quote:Op donderdag 17 november 2005 12:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, ik spreek d'r nog regelmatig maar om nou te zeggen dat we echt best buddy's zijn. nee dat niet.
Het was toen nogal spontaan en daar hou ik wel van
p.s. je hoeft jezelf niet te slaan hoor, kan de beste overkomen
Oh jawel hoor ze mag me nog wel maar het is inmiddels meer dan 5 jaar geleden..quote:Op donderdag 17 november 2005 13:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Volgens mij mag ze je niet meer zo,..
Najah shit happens,.. Mijn eerste spreek k nooit meer,.. we zijn met knallende ruzie uit elkaar gegaan,..![]()
Is ook wel een punt waard inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh jawel hoor ze mag me nog wel maar het is inmiddels meer dan 5 jaar geleden..
nee hoor, we ontkennen gewoon allesquote:Op donderdag 17 november 2005 12:08 schreef het.ismij het volgende:
[..]
na weken van training en jaren van expirimenter wordt het steeds leuker,..![]()
![]()
![]()
* het.ismij zit zich net te bedenken dat dit tikje propaganda richting vroegtijdige sex is,..en dat je anders heel wat mist.
![]()
En dat terwijl alles gelogt op en forum staat,..quote:Op donderdag 17 november 2005 14:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
nee hoor, we ontkennen gewoon alles![]()
hier in purmerend ken ik iemand (lagere-school genoot) die naar horen zeggenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen idee, mijn 2 beste vriendinnen zijn nog steeds maagd en zijn 18.
Wat een wazig verhaal zegquote:Op donderdag 17 november 2005 17:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
hier in purmerend ken ik iemand (lagere-school genoot) die naar horen zeggen
(nadat hij iets stoms deed waardoor zijn liefde voor het leven hem verliet),
40-50 meisjes heeft gedingest (-neukt). En hij zei dat de meeste nog maagd waren,
en de leeftijd van die maagden was 19-21....
Wat ie nog,eer zeoi was ook l;euk..
Hij zei .. "blah blah blah" (ik dus), na een paar heb je het al wel gezienhoor.
Want op een gegeven moment heb je een meisje met schaamlipen en daar
kan je aan trekken poe. nou, dat heb ik eerder gezien.
En dan is er weer een meisje die heeft hele kleine schaamlippen, poe, nou..
wat nieuw..
Mischien is dat een reëler gemiddelde
Wat ie nog meer zei was ook wel leuk:
Hij zei: "blah blah blah" (ik dus), na een paar meisjes heb je dat geneuk al wel
weer gezien hoor. Ik bedoel, dan heb je een meisje en die heeft schaamlippen en
daar kan je aan trekken. nou, poe, dat heb ik eerder gezien, wat interessant zeg.
En dan heb je weer een meisje en die heeft hele kleine schaamlippen, nou,
wat nieuw.
ohja. hahaha.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
hier in purmerend ken ik iemand (lagere-school genoot) die naar horen zeggen
(nadat hij iets stoms deed waardoor zijn liefde voor het leven hem verliet),
40-50 meisjes heeft gedingest (-neukt). En hij zei dat de meeste nog maagd waren,
en de leeftijd van die maagden was 19-21....
Mischien is dat een reëler gemiddelde
Wat ie nog,eer zeoi was ook l;euk..
Hij zei .. "blah blah blah" (ik dus), na een paar heb je het al wel gezienhoor.
Want op een gegeven moment heb je een meisje met schaamlipen en daar
kan je aan trekken poe. nou, dat heb ik eerder gezien.
En dan is er weer een meisje die heeft hele kleine schaamlippen, poe, nou..
wat nieuw..
zeker weten,..quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Naja ontopic maar weer da's veel interessanter
Gelukkig hoef ik nu ook niet meer te kloten met condoom, leve een vaste vriendin die aan de pil isquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:22 schreef het.ismij het volgende:
Echt slecht,.. Kep ut pas 1 keer met condoom gedaan,...
Dat was toen k vreemdging,..![]()
lulllllllquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:22 schreef het.ismij het volgende:
Echt slecht,.. Kep ut pas 1 keer met condoom gedaan,...
Dat was toen k vreemdging,..![]()
Dat ik vreemd ben gegaan of dat ik het pas 1 keer met condoom heb gedaan??quote:
K vind jou best een kansloze kloonquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:22 schreef daantjeeee het volgende:
ik vind dit een best kansloos topic
dat je vremd ging natuurlijk duh...quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:59 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat ik vreemd ben gegaan of dat ik het pas 1 keer met condoom heb gedaan??
Dat vreemd gaan heb k eerlijk vertelt,.. dus dat scheelt,.. Ze vergaf het me nog ook..
Marajah,.. werd toch niks,..
Houd je bek, ik vind jou anders behoorlijk kansloos met je gelul hier.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K vind jou best een kansloze kloon
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Houd je bek, ik vind jou anders behoorlijk kansloos met je gelul hier.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:57 schreef harteloos het volgende:
Ik neuk altijd zonder condoom want ze zijn maagd en aan de pil en dus hebben ze geen ziektes![]()
![]()
![]()
veel mensen vinden sex lekker, dus is het best wel een 'big deal'.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:08 schreef zhe-devilll het volgende:
wtf wat een vraag zeg
ben je nog maagd lb
Nou en? of je nu in je oor pulkt of in je neus wtf?
of je stopt je leuter in een kut hehe lekker interessant weer zeg?
mensen maken zo een groot probleem van niks he
Damn dat is een goeie tip!quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:57 schreef harteloos het volgende:
Ik neuk altijd zonder condoom want ze zijn maagd en aan de pil en dus hebben ze geen ziektes![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |