*In profiel kijkt naar aanleiding van naam...quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:44 schreef Botje96 het volgende:
Niet meer sinds gisteren
*aantekening maaktquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:05 schreef P8 het volgende:
[..]
zover was ik ook al.
het had niet veel gescheeld of ik was een echte breezahboy geweest nu. Ik ken al die shit. Ik zat vroeger op TMF met namen als 2hot4U![]()
![]()
Ik vind gewoon dat je duidelijk moet zijn wanneer je deze vraag stelt en beter aangeven wat jij er onder verstaat.quote:
Lieverd, zoals ik de TS ook al uitlegde, wanneer je anaal gepenetreerd en meisje bent, ben je technisch gezien nog maagd en jij kan moeilijk voor de TS antwoorden daar hij er misschien een andere definitie op na houdt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:00 schreef P8 het volgende:
[..]
de algemene definitie van "maagd" is iemand die nog nooit gepenetreerd is door een penis![]()
en je nickjezus
![]()
dat lijkt een breezernaam voor 14/15 jarige jongetjes, maar je profiel zegt dat je een vrouw bent en je post geeft aan dat je iig 17 á 18 bent geweest![]()
dat moet een kloon zijn
ok, true. Maar wanneer ben je dan ontmaagd als je lesbisch bent? Of blijf je dan eeuwig maagd (er van uitgaand dat je nooit in contact komt met een penisquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:05 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Lieverd, zoals ik de TS ook al uitlegde, wanneer je anaal gepenetreerd en meisje bent, ben je technisch gezien nog maagd en jij kan moeilijk voor de TS antwoorden daar hij er misschien een andere definitie op na houdt.
Zie al die 15 jarige ontmaagdingen, zit ik toch nog goed met mijn 2 jaar blijven zitten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:09 schreef P8 het volgende:
[..]
ok, true. Maar wanneer ben je dan ontmaagd als je lesbisch bent? Of blijf je dan eeuwig maagd (er van uitgaand dat je nooit in contact komt met een penis)
en ik vind jou ook lief![]()
Dusquote:Op maandag 3 oktober 2005 03:36 schreef SneakyNeaky het volgende:
[..]
*In profiel kijkt naar aanleiding van naam...
Geboortedatum 1980 enzo![]()
OT: nee.
24 jaar oud, ontmaagd op je 19e en je zit nu in dit subforum. Dubieus.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:05 schreef Metro2005 het volgende:
nee, ben 24
Ben geen maagd meer sinds 19e (jaja, laat i know)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:09 schreef P8 het volgende:
[..]
ok, true. Maar wanneer ben je dan ontmaagd als je lesbisch bent? Of blijf je dan eeuwig maagd (er van uitgaand dat je nooit in contact komt met een penis)
en ik vind jou ook lief![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:05 schreef P8 het volgende:
[..]
zover was ik ook al.
het had niet veel gescheeld of ik was een echte breezahboy geweest nu. Ik ken al die shit. Ik zat vroeger op TMF met namen als 2hot4U![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |